اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران

اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران

اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران

اسناد انواع مختلفی داشته که سند تک برگ یکی از پرکاربردترین نوع اسناد محسوب می شود. میان سند تک برگ و دو برگ تفاوت هایی وجود دارد. اخیرا، عرضه اسناد تک برگ در دفترخانه ها بیشتر رواج داشته است. سند تک برگ تمامی اطلاعات لازم مربوط به ملک را در خود جای می دهد. اسناد تک برگ ویلا نیز مانند دیگر اسناد معتبر بوده و قابل استعلام می باشند. اطلاعات مهم مربوط به طرفین معامله از قبیل اطلاعات هویتی، محل سکونت، مبلغ معامله و مشخصات اموال( مانند خودرو یا ملک) در سند تک برگ به طور کامل ذکر شده است. به کمک شماره و شناسه ی سند تک برگ ویلا، می توان صحت آن را پیگیری نموده و نسبت به استعلام آن اقدام نمود.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران مزایای بسیار زیادی داشته که از جمله ی آن می توان به چاپی بودن آن اشاره کرد. در گذشته، دستی بودن اسناد باعث ایجاد مشکلاتی در مطالعه آن می شد؛ بنابراین، چاپی بودن اسناد تا حد زیادی این مشکلات را حل نمود. گذشته از آن، سند مالکیت تک برگ امنیت بالایی داشته و امکان دست بردن در اطلاعات آن وجود ندارد. همچنین، امکان تعویض سند تک برگ در هر نقل و انتقال نیز، مزیت دیگری است که مورد توجه قرار می گیرد.

 

مدارک لازم برای اخذ سند تک‌برگ ویلا

به منظور اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران، طرفین معامله باید مدارکی از قبیل اصل شناسنامه و کارت ملی، اصل سند مالکیت، آدرس و کدپستی ملک مورد معامله، گواهی عدم خلاف ساختمان، اصل صورت معامله، اصل بنچاق و همچنین آدرس و کدپستی محل مورد نظر برای ارسال سند را در دفترخانه اسناد رسمی به همراه داشته باشند. در اختیار داشتن تمامی مدارک، موجب تسهیل در امر معامله شده و طرفین را از رفت و آمدهای غیرضروری نجات می دهد. بنابراین در صورتی که در مسیر اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران و آماده نمودن مدارک مورد نیاز سوالی داشتید، می توانید با مشاوران حقوقی ما از طریق  مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در مورد اینگونه معامله ها مطرح کنید.

 

 

 

سند ویلا

 

مراحل دریافت سند تک برگ برای ویلای شمال

برای اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران ابتدا باید طرفین به دفتر ثبت اسناد رسمی مراجعه نمایند. در دفتر اسناد رسمی می توان با ارائه کارت شناسایی خریدار و فروشنده، از مسئول دفترخانه بخواهید تا ملک را به نام شما ثبت کند. در مرحله ی بعدِ انتقال سند مالکیت، باید از سند قبلی ملک استعلام گرفت. در هر معامله ی ملکی، به منظور صدور سند جدید، باید سند قبلی مورد بررسی قرار گرفته تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل شود. در این صورت، کلاهبرداری ها در معاملات ملکی به حداقل رسیده و احتمال فروش متقلبانه ی ملک کاهش می یابد. به کمک این استعلام می توان از تمامی معاملات انجام شده بر روی ملک اطلاع پیدا نمود.

مرحله ی بعد در اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران، تسویه مالی با شهرداری می باشد. پس از پرداخت عوارض مربوط به شهرداری، گواهی پایان کار از سوی شهرداری به شما داده می شود. به کمک این گواهی می توانید سند تک برگ خود را دریافت نمایید. سپس، خریدار باید با مراجعه به اداره دارایی، مالیات انتقال ملک را پرداخت نماید. این مالیات با توجه به ارزش ویلا مشخص می شود. در مرحله بعد، خریدار و فروشنده باید به اداره ثبت محل ملک مراجعه نموده تا فرم مورد نظر را برای خرید ویلا دریافت نمایند. در نهایت، با پرداخت هزینه های مربوط به ثبت و مراجعه به باجه پست موجود در اداره ثبت، پس از یک ماه، سند خود را دریافت نمایید.

 

 

مشاوره حقوقی اسناد دفاتر اسناد رسمی
مشاوره حقوقی سند شورایی
مشاوره حقوقی الزام به تنظیم سند
مشاوره حقوقی ملکی
درباره ما

 

هزینه دریافت سند تک برگ برای ویلای شمال

به منظور اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران باید هزینه هایی توسط خریدار پرداخت شود. بطور مثال، عوارض مربوط به شهرداری، هزینه مربوط به اداره پست، هزینه مربوط به استعلام سند و مالیات انتقال ملک از جمله هزینه هایی است که باید توسط خریدار پرداخت شود. هزینه های پرداختی با توجه به ارزش ملک متفاوت خواهد بود و نمی توان مبلغ مشخصی برای آن در نظر گرفت. البته پرداخت بیشتر این هزینه ها بر عهده خریدار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های مربوط به دریافت سند تک برگ ویلای شمال می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارتباط برقرار کنید. مشاوران حقوقی و کارشناسان خبره ی ما از طریق  مشاوره حقوقی تلفنی به شما در طی نمودن مسیر دریافت سند تک برگ ویلا و آگاهی از هزینه های مربوط به آن کمک خواهند کرد.  

 

 

مشاوره دریافت سند

 

وکیل برای دریافت سند تک برگ ویلای شمال کشور

چنانچه قصد دارید در شمال کشور ویلایی خریداری کرده و برای آن سند تک برگی دریافت کنید، بهتر است از مشاوران حقوقی ما کمک بگیرید. کارشناسان ما با تخصص و دانش کافی در این زمینه شما را راهنمایی کرده و از اتلاف وقت جلوگیری می کنند. با مشاوره حقوقی  موسسه ما در ارتباط بوده و به کمک مشاوران حقوقی ما در کوتاهترین زمان ممکن صاحب سند تک برگ ویلای شمال شوید. ما با تخصص خود در خدمت شما هستیم و به شما در همه ی مسیرهای حقوقی کمک خواهیم کرد.

 


سوالات متداول

نظرات

عماد فاطمی

در شمال ویلا هایی هست که سند تک برگ دارند ولی پایانکار ندارند حتی پول پروانه ساخت را هم به دهیاری پرداخت نکرده اند چطور ممکنه؟


بهنام رحمانی فرد

با سلام هر ملکی دارای یکسری مدارک هویتی است که شامل مشخصات آن ملک از قبیل آدرس دقیق ثبتی، نام مالکین، کدپستی، متراژ است که به این مدارک هویتی سند گفته می‌شود. حال سند یک ملک می‌تواند عادی یا رسمی باشد. خود سند رسمی به دو دسته منگوله‌دار و تک برگ تقسیم می‌شود. سند عادی به‌ صورت دست‌نویس یا مبایعه‌نامه بین طرفین قرارداد تنظیم می‌شود، اما سند منگوله‌دار و تک برگ توسط مراجع ذی‌ربط اعم از دفتر ثبت اسناد رسمی تنظیم و صادر می گردد. از آنجایی ‌که در اسناد عادی و رسمی منگوله‌دار جزئیات ملک توصیف نمی‌شود و همچنین ممکن است که در این اسناد جعل صورت بگیرد، در سامانه ثبت نقل‌وانتقال در سال ۱۳۹۰ دولت امکان درخواست صدور سند به ‌صورت تک برگ و همچنین تعویض سند به‌ صورت تک برگ را برای متقاضیان فراهم کرده‌ است. اگر متقاضیان خواستار صدور سند تک برگ.


mohamad sheykhi

برای اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران ابتدا باید طرفین به دفتر ثبت اسناد رسمی مراجعه نمایند. در دفتر اسناد رسمی می توان با ارائه کارت شناسایی خریدار و فروشنده، از مسئول دفترخانه بخواهید تا ملک را به نام شما ثبت کند. در مرحله ی بعدِ انتقال سند مالکیت، باید از سند قبلی ملک استعلام گرفت. در هر معامله ی ملکی، به منظور صدور سند جدید، باید سند قبلی مورد بررسی قرار گرفته تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل شود. در این صورت، کلاهبرداری ها در معاملات ملکی به حداقل رسیده و احتمال فروش متقلبانه ی ملک کاهش می یابد. به کمک این استعلام می توان از تمامی معاملات انجام شده بر روی ملک اطلاع پیدا نمود. مرحله ی بعد در اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران، تسویه مالی با شهرداری می باشد. پس از پرداخت عوارض مربوط به شهرداری، گواهی پایان کار از سوی شهرداری به شما داده می شود. به کمک این گواهی می توانید سند تک برگ خود را دریافت نمایید. سپس، خریدار باید با مراجعه به اداره دارایی، مالیات انتقال ملک را پرداخت نماید. این مالیات با توجه به ارزش ویلا مشخص می شود. در مرحله بعد، خریدار و فروشنده باید به اداره ثبت محل ملک مراجعه نموده تا فرم مورد نظر را برای خرید ویلا دریافت نمایند. در نهایت، با پرداخت هزینه های مربوط به ثبت و مراجعه به باجه پست موجود در اداره ثبت، پس از یک ماه، سند خود را دریافت نمایید.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام اخیرا، عرضه اسناد تک برگ در دفترخانه ها بیشتر رواج داشته است. سند تک برگ تمامی اطلاعات لازم مربوط به ملک را در خود جای می دهد. اسناد تک برگ ویلا نیز مانند دیگر اسناد معتبر بوده و قابل استعلام می باشند. اطلاعات مهم مربوط به طرفین معامله از قبیل اطلاعات هویتی، محل سکونت، مبلغ معامله و مشخصات اموال( مانند خودرو یا ملک) در سند تک برگ به طور کامل ذکر شده است. به کمک شماره و شناسه ی سند تک برگ ویلا، می توان صحت آن را پیگیری نموده و نسبت به استعلام آن اقدام نمود


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام ، همون‌طور که همه ما می‌دانیم همواره اراضی که در شمال کشور قرار دارند بدلیل موقعیت ویژه‌ای که داشته همواره مورد توجه بوده و از دیرباز همه انسان‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری در زمینه زمین و معاملات مربوط به آن را دارند در این‌گونه اراضی سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند، طوری که بسیاری از اراضی و قطعات مربوط به آن دارای مالکینی هست که اصلا اهل شمال نبوده و از همه‌جای ایران و حتی خارج از کشور روی آن سرمایه‌گذاری های گسترده صورت می گیرد ، اعم از هتل ، ویلا مجتمع تجاری و ... از طرفی همه ما می‌دانیم که ارزش و اهمیت اسناد تک برگ بسیار بالا بوده و مورد حمایت قاطع قانون‌گذار نیز قرار می‌گیرد. بارها و بارها پیش‌آمده که در زمان انتقال اراضی بدلیل مشخص نبودن محدوده زمین یا فقط استناد با یک قولنامه‌ دستی باعث شده بین خریدار و فروشنده اختلافات زیادی بروز نموده و کار به دادگاه کشیده شده‌ شود، پس اخذ سند تک برگ باعث حل شدن بسیاری از مشکلات موجود در این زمینه خواهد شد .برای اخذ سند تک برگ در اراضی‌ای که به دیگران واگذار می‌شود بسیار مهم است که محدوده زمین استعلامات اخذ شده حدودات آن و سایر اسناد و مدارک مورد نیاز به‌درستی تشریح شده و در اختیار مالک جدید قرار بگیرد و بعد از آن طرفین با حضور در دفترخانه کار انتقال سند را انجام می‌دهند و از دفترخانه اسناد رسمی وکالت‌نامه گرفته‌شده از طرف مالک بنفع خریدار جدید تنظیم گردیده و برای اداره ثبت اسناد و املاک محل ارسال می‌شود. اداره ثبت بعد از دریافت مدارک از دفترخانه و بررسی‌های لازم و کسب استعلامات مورد نیاز اقدام به صدور صدور سند تک برگ خواهد نمود ، برای دانستن دیگر جزئیات می‌توانید با وکلای مؤسسه وکیل تلفنی هماهنگ نمایید موفق باشید.


حمید مرادی نیا

طرفین معامله پس از احراز اهلیت طرفین و انعقاد عقد بیع و دریافت کد رهگیری و ارائه مدارک هویتی و سند مالکیت فروشنده به دفاتر اسناد رسمی و دریافت استعلامات از مراجع(شهرداری و دارایی و...) و پیگیری فروشنده جهت انجام تعهدات عقد بیع این امر موجب تسهیل در انتقال و دریافت سند جدید بنام خریدار خواهد شد.


محسن حاجی آبادی

در هر معامله ی ملکی، به منظور صدور سند جدید، باید سند قبلی مورد بررسی قرار گرفته تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل شود. در این صورت، کلاهبرداری ها در معاملات ملکی به حداقل رسیده و احتمال فروش متقلبانه ی ملک کاهش می یابد. به کمک این استعلام می توان از تمامی معاملات انجام شده بر روی ملک اطلاع پیدا نمود


Alireza mohamadi

متاسفانه افراد زیادی هستند که تحت عنوان وکیل خودشون معرفی میکنند تا روند اخذ سند را انجام دهند و در مقابل طلب مبالغ بالایی هم دارند اما من امروز بعد از صحبت با یکی ازوکلای شما متوجه شدم بیشتر توضیحاتی که این افراد به من داده بودن فاقد وجاهت قانونی بوده و به کمک مشاوره های ارزشمند وکیل شما از پرداخت وجه به این فرد پشیمان شدم از اینکه اینقدر سهل و آسان دسترسی به وکلای مجرب را فراهم کردید واقعا ممنونم


بهنام رحمانی فرد

با سلام برای انتقال سند مالکیت، باید از سند قبلی ملک استعلام گرفت. در هر معامله ی ملکی، به منظور صدور سند جدید، باید سند قبلی مورد بررسی قرار گرفته تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل شود. در این صورت، کلاهبرداری ها در معاملات ملکی به حداقل رسیده و احتمال فروش متقلبانه ی ملک کاهش می یابد. به کمک این استعلام می توان از تمامی معاملات انجام شده بر روی ملک اطلاع پیدا نمود. مرحله ی بعد در اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران، تسویه مالی با شهرداری می باشد. پس از پرداخت عوارض مربوط به شهرداری، گواهی پایان کار از سوی شهرداری به شما داده می شود. به کمک این گواهی می توانید سند تک برگ خود را دریافت نمایید. سپس، خریدار باید با مراجعه به اداره دارایی، مالیات انتقال ملک را پرداخت نماید. این مالیات با توجه به ارزش ویلا مشخص می شود. در مرحله بعد، خریدار و فروشنده باید به اداره ثبت محل ملک مراجعه نموده تا فرم مورد نظر را برای خرید ویلا دریافت نمایند. در نهایت، با پرداخت هزینه های مربوط به ثبت و مراجعه به باجه پست موجود در اداره ثبت، پس از یک ماه، سند خود را دریافت نمایید.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام طرفین معامله باید مدارکی از قبیل اصل شناسنامه و کارت ملی، اصل سند مالکیت، آدرس و کدپستی ملک مورد معامله، گواهی عدم خلاف ساختمان، اصل صورت معامله، اصل بنچاق و همچنین آدرس و کدپستی محل مورد نظر برای ارسال سند را در دفترخانه اسناد رسمی به همراه داشته باشند. در اختیار داشتن تمامی مدارک، موجب تسهیل در امر معامله شده و طرفین را از رفت و آمدهای غیرضروری نجات می دهد. بنابراین در صورتی که در مسیر اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران و آماده نمودن مدارک مورد نیاز سوالی داشتید، می توانید با مشاوران حقوقی ما از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در مورد اینگونه معامله ها مطرح کنید.


mohamad sheykhi

به منظور اخذ سند مالکیت تک برگ برای زمین و ویلا در شمال ایران، طرفین معامله باید مدارکی از قبیل اصل شناسنامه و کارت ملی، اصل سند مالکیت، آدرس و کدپستی ملک مورد معامله، گواهی عدم خلاف ساختمان، اصل صورت معامله، اصل بنچاق و همچنین آدرس و کدپستی محل مورد نظر برای ارسال سند را در دفترخانه اسناد رسمی به همراه داشته باشند. در اختیار داشتن تمامی مدارک، موجب تسهیل در امر معامله شده و طرفین را از رفت و آمدهای غیرضروری نجات می دهد


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.