روش اثبات سکس مرد با زن غریبه

روش اثبات سکس مرد با زن غریبه

روش اثبات سکس مرد با زن غریبه

اگر جدا از رابطه ازدواج و داشتن صیغه محرمیت مرد و زن با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کنند دچار گناه شده و مجرم شناخته می شوند. با اثبات سکس مرد با زن غریبه، قانون مجازات سنگینی را در نظر گرفته است که این نوع مجرمیت نیز غیر قابل گذشت است.

در ارتباط زن و مرد غریبه با یکدیگر دو نوع جرم داریم یکی رابطه نامشروع که برای اثبات آن شرایطی لازم است و مجازات آن نیز تعزیری است و نوع دوم که در بین زن و مرد اتفاق می افتد رابطه جنسی یا انجام زنا است که مجازات آن حد است.

در جامعه رابطه جنسی یک مرد با زن غریبه یا یک زن شوهردار با مردی غریبه به عنوان خیانت زناشویی شناخته می شود. به دلیل اینکه مجازات جرم سکس سنگین است قانون برای اثبات سکس شرایط سختی را در نظر گرفته است. اقرار، شهادت و علم قاضی روش هایی برای اثبات سکس دو نفر نامحرم است.

 

هزینه مشاوره حقوقی

تعدد شهود در سکس مرد با زن غریبه

براساس ماده 199 ق.م.ا تعداد حد نصاب شاهدان برای جرایم مختلف شرح داده شده است. معمولا برای کلیه جرایم به جز زنا، مساحقه، لواط و تفخیذ دو شاهد مرد کافی است. اما برای جرمی مانند سکس مرد با زن غریبه 4 شاهد مرد برای اثبات سکس باید در حضور قاضی شهادت دهند.

همچنین برای اثبات سکس سه مرد و دو زن عادل نیز می توانند شهادت دهند. اگر شاهدان دو مرد و 4 زن باشند تنها حد شلاق ثابت می شود. مجازات سکس نامشروع بنا بر شرایط برای مجرد 100 ضربه شلاق و برای متاهل حد است.

شرایط شهادت در سکس زن و مرد نامحرم

شهادت یکی از روش های اثبات سکس زن و مرد نامحرم است. این شرایط به اندازه ای سخت است که هر کسی نتواند در این زمینه اقدام به شهادت دروغ نماید. همانطور که به آن اشاره شد تعداد شاهدان باید 4 مرد عادل یا سه مرد عادل و دو زن باشند که زنا را مشاهده کرده باشند.

مشاهده به این معنا است که هر چهار نفر دیده باشند که آلت مرد به اندازه بیشتر از ختنه گاه وارد واژن زن شده است. مشاوره حقوقی انلاین و رایگان در سایت می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان مشکل حقوقی خود را برطرف نمایید.

 

مشاوره حقوقی کیفری

نظر پزشکی قانونی در صورت اثبات منی مرد در رحم زن

معمولا برای تشخیص انجام سکس زن و مرد تا 72 ساعت و در برخی موارد نیز تا 5 روز پزشکی قانونی می تواند نمونه برداری و آزمایش های مربوطه را انجام دهد. همچنین با انجام آزمایشات تخصصی وجود رابطه و اینکه منی متعلق به چه کسی است تشخیص داده می شود.

به هر اندازه که زمان بگذرد تشخیص نیز سخت تر خواهد شد. در اثبات سکس نظریه پزشکی قانونی به علم قاضی کمک خواهد کرد.

مسائل مرتبط با زنا هم از لحاظ اثبات و هم از لحاظ دادرسی بسیار سخت و پیچیده است. افرادی که با این موضوع درگیر هستند یا می خواهند بر علیه همسر خود یا فرد دیگری شکایت انجام دهند باید قبل از هر کاری با وکیل پایه یک دادگستری در موسسه وکلای تلفنی مشاوره حقوقی انجام دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نظریات پزشکی قانونی و نحوه دادرسی پرونده های رابطه جنسی می توانید هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین با وکیل متخصص در موسسه وکلای تلفنی مشاوره حقوقی انجام دهید.

 

مجازات رابطه سکس با مرد متاهل

نظر پزشکی قانونی به باردار بودن زن در اثر سکس با مرد نامحرم

اگر در رابطه زنا و اثبات سکس در دادگاه زن مدعی شود که باردار شده است یا نتیجه تست بارداری او چنین باشد زن به پزشکی قانونی ارجاع داده می شود. پزشکی قانونی با انجام آزمایش دی ان ای از جنین و زنا کننده تشخیص خواهد داد که جنین متعلق به آن مرد است یا خیر.

همچنین بعد از تولد طفل نیز دوباره آزمایش دی ان ای و آزمایشات تکمیلی گرفته می شود. در واقع باردار شدن از مرد نامحرم دلیل دیگری برای اثبات سکس زن با مرد است و اگر پزشکی قانونی باردار بودن را تایید کند به علم قاضی در صدور حکم کمک خواهد کرد.

 

ارتباط در واتس اپ

نحوه شهادت برای اثبات سکس با زن غریبه

شهادت اثبات سکس بسیار سخت است و تنها مشاهده حضوری برای شهادت کاربرد دارد. همچنین باید تمامی شاهدان بر روی یک موضوع شهادت دهند آنهم دیدن سکس با شرایطی که قانون به ان اشاره دارد.

به عنوان مثال اگر شاهد فقط به این موضوع اشاره کند که زن و مرد را لختی در یک اتاق دیده است اما رابطه سکسی آنها را مشاهده نکرده برای دادگاه برای اثبات زنا قابل قبول نخواهد بود. یا اینکه تعداد شاهدان کمتر از حد نصاب تعیین شده در قانون باشد نمی توان مجازات حد را زن و مرد در نظر گرفت.

همچنین شهادت شهود تنها در دادگاه و در حضور قاضی قابل قبول است. به عنوان مثال اگر افراد در کلانتری یا پلیس امنیت شهادت داده باشند اما این شهادت را در نزد قاضی ندهند مورد قبول واقع نمی شود.

برای اینکه در ارتباط با شهادت شهود در بحث زنا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید حتما با یک وکیل متخصص و کاربلد مشاوره حقوقی تلفنی  انجام دهید. گاهی اوقات افرادی از شاهدان دروغین استفاده می کنند که یک وکیل به خوبی می تواند آن را تشخیص دهد و قاضی را از این موضوع آگاه سازد.

 

مجازات بردن دوست دختر به خانه خالی 
قیمت ازمایش DNA برای اثبات نسب
مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار
مشاوره حقوقی زنا 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

سهند مهدی پور

سلام در مورد بحث اثبات زنا لازم به ذکر است که در خصوص اثبات زنا از طریق فیلم دوربین مدار بسته ممکن است برخی نظر بر این داشته باشند که نمی توان صرفا با دیدن یک فیلم زنا را اثبات کرد ؛ چرا که اثبات زنا بر اساس قانون مجازات اسلامی امری بس دشوار است و باید حتما دخول آلت تناسلی مرد و زن قابل مشاهده باشد و این مطلب ، امکان اثبات زنا را در بسیاری از فیلم ها دشوار می کند ؛ هر چند فیلمی که دخول آلت تناسلی را نشان نمی دهد معمولا منجر به صدور حکم رابطه نامشروع مادون زنا می شود


فاطمه عمادی

باسلام راه‌های اثبات سکس با غریبه اقرار و شهادت شاهدان است. گزارش پزشکی قانونی چنانچه هر یک از طرفین دعوا برای اثبات زنا درخواست معاینات پزشکی قانونی داشته باشند، گزارشات پزشکی قانونی نیز می تواند در اثبات زنا کمک میکند اگر در رابطه زنا اتفاق افتاده باشد، برای اثبات آن علاوه بر اقرار فرد خیانت کار، شهادت ۴ مرد (بالغ، عاقل، با ایمان و عادل) یا شهادت ۳ مرد و ۲ زن عادل نیز الزامی است. ارائه عکس، فیلم و پیامک‌ نیز یکی از راه‌های اثبات است در خصوص ارائه تصاویری از برقراری رابطه نامشروع زنا یا کمتر یا دون زنا، نظر قاضی اهمیت دارد و عکس و فیلم به علم قاضی کمک میکند زیرا یکی دیگر از روش‌های اثبات جرم خیانت زن، علم قاضی است.


بهنام رحمانی فرد

با سلام اگرجدا از رابطه ازدواج و داشتن صیغه محرمیت مرد و زن با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کنند دچار گناه شده و مجرم شناخته می شوند. با اثبات سکس مرد با زن غریبه، قانون مجازات سنگینی را در نظر گرفته است که این نوع مجرمیت نیز غیر قابل گذشت است. در ارتباط زن و مرد غریبه با یکدیگر دو نوع جرم داریم یکی رابطه نامشروع که برای اثبات آن شرایطی لازم است و مجازات آن نیز تعزیری است و نوع دوم که در بین زن و مرد اتفاق می افتد رابطه جنسی یا انجام زنا است که مجازات آن حد است. در جامعه رابطه جنسی یک مرد با زن غریبه یا یک زن شوهردار با مردی غریبه به عنوان خیانت زناشویی شناخته می شود. به دلیل اینکه مجازات جرم سکس سنگین است قانون برای اثبات سکس شرایط سختی را در نظر گرفته است. اقرار، شهادت و علم قاضی روش هایی برای اثبات سکس دو نفر نامحرم است


مجید پریدست فومنی

با سلام عنایت به ماده ۶۳۲ق.م.ا هرگاه زن ومردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیراززنا ازقبیل تقبیل(بوسیدن) مضاجغه(همبستری) به مجازات... اما این عمل منافی عفت مادون(کمتر) اززنا ودرزمره مصادیق رابطه نامشروع است واثبات آن از طرق مختلف مانند پرینت مکالمات ،عکس و شهادت شهود قابل انجام است اما دراثبات سکس تنها و تنها شهادت شهود ۴مرد عادل یا ۳مرد عادل و ۲ زن عادل باشند که اثبات دخول در حد ختنه گاه اثبات شود نظریه پزشک قانونی تنها به علم قاضی کمک خواهد کرد و شهادت شهود به شرح از پیش گفته شده به دلیل جلوگیری از شهادت دروغ و از بین رفتن آبرو و ..است


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب در صورتی که شخصی بدون رضایت خود مورد آزار جنسی قرار گیرد، باید حداکثر ظرف ۷۲ ساعت جهت اقامه شکایت به پزشکی قانونی مراجعه کنند و مدارک و اسنادی که نشان دهنده صحت ادعای او است به همراه داشته باشد. افرادی که مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند پس از مراجعه به مراجع قضایی و پزشکی قانونی، مورد معاینات لازم قرار می گیرند. گاها لباس افراد یا سایر وسایلی که می توانند جرم را اثبات کنند برای تشخیص آزمایشگاهی فرستاده می شوند. همچنین می توان از روی آثار ضرب و جرح در بدن افرادی که مدعی تجاوز هستند تشخیص داد که مورد تجاوز قرار گرفته اند و یا خیر. البته همیشه اینگونه نیست که کسانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند آثار ضرب و جرح داشته باشند، زیرا ممکن است فرد را ترسانده باشند و بدون ایجاد ضرب و جرح به او تجاوز کرده باشند. زنانی که مورد تجاوز و رابطه نامشروع واقع شده اند باید ظرف ۷۲ ساعت جهت انجام معاینات به پزشک قانونی مراجعه کنند. همچنین اگر فرد قربانی، دختر باشد از علائم ایجاد شده می توان تا سه هفته اول، زمان تقریبی تجاوز جنسی را تشخیص داد.


حمید مرادی نیا

با سلام راه های اثبات رابطه نامشروع ، عبارتند از یک مرتبه اقرار متهم، شهادت دو شاهد مرد و علم قاضی. برخی مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع، نظیر فیلم دوربین های مداربسته، عکس ها، پرینت تماس ها و مکالمات و فایل های صوتی ضبط شده، اگرچه از اماره های قضایی بوده و دلایل قانونی نمی باشند، اما در شرایطی می تواند موجب علم قاضی به وقوع رابطه نامشروع گردیده و به اثبات جرم رابطه نامشروع منتهی شوند.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام ارتباط زن و مرد غریبه با یکدیگر دو نوع جرم داریم یکی رابطه نامشروع که برای اثبات آن شرایطی لازم است و مجازات آن نیز تعزیری است و نوع دوم که در بین زن و مرد اتفاق می افتد رابطه جنسی یا انجام زنا است که مجازات آن حد است. در جامعه رابطه جنسی یک مرد با زن غریبه یا یک زن شوهردار با مردی غریبه به عنوان خیانت زناشویی شناخته می شود. به دلیل اینکه مجازات جرم سکس سنگین است قانون برای اثبات سکس شرایط سختی را در نظر گرفته است. اقرار، شهادت و علم قاضی روش هایی برای اثبات سکس دو نفر نامحرم است.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.