مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری با وکیل تلفنی

مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری با وکیل تلفنی

مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری با وکیل تلفنی

 مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری چیست؟ تعریف ازدواج غیرحضوری چیست؟ شرایط و مدارک لازم برای این ازدواج چه مواردی است؟ ازدواج، سنتی دیرینه میان تمامی اقوام بشر می باشد و توانسته با گذر زمان همواره مقبولیت خود را در میان افراد جامعه حفظ کند. با این وجود این سنت دیرینه نیز از گزند تغییر و تحولات عصر ارتباطات دور نمانده است. تا حدی که امروزه نوعی ازدواج با نام ازدواج غیرحضوری نیز در میان افراد مختلف رواج پیدا کرده است. به همین خاطر همه روزه افراد زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری با مشاوران موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. متقاضیان نامبرده پرسش های گوناگونی را از ما میپرسند که قرار است در این سری از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به آنها بپردازیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

منظور از ازدواج غیرحضوری چیست؟

در نخستین گام از بررسی مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری نیاز است تا به پرسش ازدواج غیرحضوری چیست؟ پاسخ صریحی بدهیم. ازدواج غیرحضوری می تواند به صورت نکاح موقت و یا دائم باشد. تنها تفاوت آن با ازدواج حضوری این است که یکی از طرفین در هنگام اجرای عقد محرمیت، حضور فیزیکی در آن مجلس ندارد. به عبارتی دیگر این فرد بنا به دلایل مختلف، امکان حضور در آن محل را نداشته است. یعنی فرد مذکور به صورت مجازی از طریق تماس تلفنی یا تصویری برای انعقاد عقد در این مجلس حضور به عمل می آورد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و دریافت مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان با ما در ارتباط باشید.

شرایط ازدواج غیرحضوری

یکی دیگر از موارد مهمی که پیش از بررسی مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری بایستی به آن بپردازیم، شرایط ازدواج غیرحضوری می باشد. در واقع ازدواج غیرحضوری در برخی از جهات با ازدواج حضوری متفاوت می باشد. با این حال برای به رسمیت شناخته شدن این ازدواج نیاز است تا تمامی شرایطی که در باب ازدواج حضوری الزامی است نیز رعایت گردند. این شرایط عبارتند از:

  • نخستین شرط این است که دو طرف، اهلیت داشته باشند. یعنی بالغ و رشید باشند.
  • دومین شرط نکاح غیرحضوری مربوط به رضایت دو طرف می باشد. یعنی طرفین بدون هیچگونه اکراه و اجباری قصد انجام ازدواج غیرحضوری را داشته باشند.
  • سومین مورد مربوط به داشتن قصد باطنی برای این ازدواج می باشد. به عبارت دیگر نیاز است تا موضوع و جهت نکاح برای طرفین مشخص و مبرهن باشد.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

شرایط ازدواج غیر حضوری

 

مدارک لازم برای ازدواج غیرحضوری

یکی دیگر از مباحثی که در این مقاله باید به آن بپردازیم در مورد مدارک لازم برای ازدواج غیرحضوری است. تقریبا مدارکی که نیاز است طرفین برای این ازدواج آماده کنند، مشابه با ازدواج حضوری می باشد. ولی ممکن است در برخی موارد تفاوت های جزئی وجود داشته باشد. به عبارتی دیگر نیاز است تا آنان مدارک هویتی همچون شناسنامه و کارت ملی و کپی آن، اجازه پدر یا جد پدری دختر در صورتی که باکره باشد و... را نیز به همراه داشته باشند. از آن جایی که این مبحث بسیار تخصصی است، پیشنهاد ما به شما این است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای ازدواج غیرحضوی از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی موسسه ما بهره مند شوید.

 

 

مشاوره حقوقی خانواده
مشاوره حقوقی ازدواج
مشاوره حقوقی تدلیس در ازدواج
مشاوره حقوقی ازدواج سفید
درباره ما

 

 

عدم ثبت ازدواج غیرحضوری

از جمله پرتکرارترین پرسش هایی که متقاضیان مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری از ما می پرسند، مربوط به عدم ثبت ازدواج غیرحضوری می باشد. در واقع آنان این پرسش را مطرح می کنند که آیا عدم ثبت ازدواج غیرحضوری صحت آن را زیر سوال می برد یا خیر؟ قانونگذار در ماده 49 قانون حمایت خانواده به خوبی، جواب این سوال را داده است. بدین صورت که زوج ملزم است ازدواج یا طلاق و یا رجوع از آن را حداکثر تا یک ماه پس از واقعه در دفاتر اسناد رسمی ثبت نماید. همچنین این ماده اضافه می کند که اگر مرد از این کار سر باز بزند، ابتدا ملزم به ثبت ازدواج مذکور و سپس مجبور به پرداخت جزای نقدی درجه پنج و یا تحمل حبس تعزیری درجه هفت خواهد شد.

ولی نکته مهم و قابل توجه این است که طبق تفسیر ماده ذکر شده، عدم ثبت ازدواج مساوی با زیر سوال رفتن ماهیت آن نمی شود. در صورتی که در باب طلاق، عدم رسمیت موجب ابطال طلاق خواهد شد. درست است که ماده 49 قانون مذکور لفظی در مورد ازدواج غیرحضوری نیاورده است، ولی چون به طور کلی ماهیت ازدواج چه حضوری و چه غیرحضوری یکسان می باشد، می توانیم از ماده مذکور برای جواب به پرسش ابتدای این پاراگراف بهره ببریم. حال اگر می خواهید اطلاعات دقیق تری در این باره بدست آورید می توانید همه سوالات خود را از طریق مشاوره حقوقی با وکلای ما در میان بگذارید.

 

عدم ثبت ازدواج غیرحضوری

 

مشاوره حقوقی تلفنی ازدواج غیرحضوری:

مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری این روزها بسیار رواج پیدا کرده است. چرا که این سبک از ازدواج ماحصل دنیای مدرن و پیشرفت بی بدیل تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی می باشد. به همین دلیل نیاز است تا افراد مختلف پیش از هر اقدامی از خدمات مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری بهره مند شده تا قربانی کلاهبرداری های افراد سوءاستفاده گر نشوند.

پس بهتر است کار را به یک وکیل کاردان بسپارند و از خدمات مشاوره حقوقی ازدواج غیرحضوری استفاده کنید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.