مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار

مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار

مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل اداره کار

گاهی اوقات نیاز داریم که پاسخ یک سوال حقوقی را پیدا کنیم یا اینکه با کارفرما یا کارگر خود دچار اختلاف شده ایم و می خواهیم در مورد آن اطلاعاتی بدست آوریم. اینجاست که نیاز به مشاوره حقوقی با یک وکیل اداره کار خبره و کاربلد پیدا می کنیم.

در کمتر جایی می توان وکیلی را پیدا کرد که بدون دریافت حق الزحمه مشاوره حقوقی ارائه دهد. اما موسسه حقوقی وکلای تلفنی بخشی را راه اندازی کرده که تمامی کاربران میتوانند سوالات متعددی را بپرسند و وکلا به صورت رایگان به آنها پاسخ دهند.

 

هینه مشاوره حقوقی

برخی اوقات یک مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان میتواند بسیاری از مشکلات حقوقی یک نفر را رفع کند. کاربران می توانند با مراجعه به سایت وکلای تلفنی سوالات حقوقی خود را در پنل کاربری ثبت کنند. بعد از ثبت سوال وکلایی که در موسسه فعالیت می کنند به صورت کاملا تخصصی به سوالات پاسخ خواهند داد و کاربر می تواند آنها را مشاهده کند.

در این بخش از سایت هیچ محدودیتی برای تعداد سوالات حقوقی وجود ندارد و هر تعداد سوال که مطرح شود توسط بهترین وکلا به آنها پاسخ داده خواهد شد. کیفیت پاسخ ها نیز توسط مدیریت موسسه نظارت خواهد شد.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل اداره کار

امروزه به دلیل وجود ترافیک و کمبود وقت کافی در زندگی روزمره مردم نمی توانند به صورت حضوری با یک وکیل خوب گفت و گو کنند. همچنین هزینه های اضافی از جمله رفت و برگشت مسیر به مشاوره حضوری افزوده می شود. به همین دلیل مشاوره به صورت غیر حضوری طرفداران بیشتری دارد.

کارگر یا کارفرما برای ارتباط با وکیل اداره کار می توانند در خانه یا محل کار بدون هزینه کردن پول اضافی از طریق تلفن با بهترین وکیل اداره کار مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09212242670 تماس گرفته و با برترین وکلای متخصص در حوزه مورد نظرتان مشورت نمایید.

 

مشاوره با وکیل اداره کار

هزینه مشاوره با وکیل اداره کار

هزینه مشاوره با وکیل اداره کار در موسسه حقوقی وکلای تلفنی بسیار منصفانه و به نحوی تعیین شده است که تمام اقشار بتوانند از آن استفاده کنند. هزینه مشاوره حقوقی بر پایه دقیقه محاسبه خواهد شد به عنوان مثال هزینه 5 دقیقه مشاوره حقوقی با بهترین وکیل 20 هزار تومان و در نهایت یک ساعت مشاوره 150 هزار تومان است.

تایم های مختلفی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی برای انجام مشاوره حقوقی تعیین شده است که کاربر می تواند بر اساس نیاز خود به مشاوره دقیقه مدنظر را انتخاب کند.

در واقع هزینه مشاوره حقوقی یک سرمایه گذاری است. مشاوره حقوقی به شما کمک می کند که راه را درست طی کنید و مجبور به دوباره کاری نشوید. همچنین مشاور به شما کمک خواهد کرد که بهترین نتیجه را از پرونده مطروحه ببرید.

وکیل اداره کار چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله ویژگی های وکیل اداره کار تسلط بر قوانین و مقررات اداره کار است. همچنین یک وکیل خوب موضوع مطرح شده موکل خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و بهترین راه حل قانونی را برای دفاع از موکل بر می گزیند.

وکیل اداره کار توانایی و آشنایی با محاسبه کردن دستمزد کارگر را دارد. وکیل به صورت جسورانه و جانانه از موکل خود دفاع خواهد کرد. وکیل خوب به قاضی در رفع ابهامات کمک می کند و با استفاده از مواد قانونی قاضی را قانع خواهد کرد. 

موسسه حقوقی وکلای تلفنی با بهره گیری از حضور بیش از یک هزار نفر وکیل باسابقه و باتجربه خدمات و مشاوره حقوقی را با بهترین کیفیت به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

 

وکیل اداره کار

اهمیت وکیل در دعاوی اداره کار

در جلسه اول رسیدگی به شکایت در اداره کار نقش وکیل اداره کار بسیار پررنگ است. وکیل اگر وکالت کارگر را بر عهده داشته باشد در مرحله اول رابطه کارگری و کارفرمایی را اثبات می کند. در مرحله دوم مطالبات کارگر را بیان می کند.

بسیاری از کارگرانی که به صورت دستی حق الزحمه دریافت کرده اند یا اینکه هر بار به حسابی واریز شده است. نمی توانند رابطه کارگری و کارفرمایی خود را اثبات کنند. اما یک وکیل همیشه راهی را پیدا خواهد کرد و با بهره گیری از تجربه و دانش خود رابطه کارگری و کارفرمایی را اثبات خواهد کرد.

یکی دیگر از مواردی که اهمیت وکیل اداره کار را نشان می دهد وجود قرارداد میان کارگر و کارفرما است. وکیل اداره کار با بررسی قرارداد و بندهای مندرج در آن بهترین راه حل را برای کمک به موکل خود پیدا خواهد کرد.

 

ارتباط در واتس اپ

مرجع صالح برای رسیدگی به دعاوی اداره کار

بر اساس ماده 157 و 158 قانون کار مرجع صالح برای رسیدگی به دعاوی اداره کار به این شرح است: " هرگونه اختلاف فردی بین کارفرما و کارگر یا کارآموز که ناشی از اجرای این قانون و سایر مقررات کار، قرارداد کارآموزی،‌موافقت‌نامه‌های کارگاهی یا پیمان های دسته‌جمعی کار باشد، در مرحله اول از طریق سازش مستقیم بین کارفرما و کارگر یا کارآموز و یا نمایندگان آنها در‌شورای اسلامی کار و در صورتی که شورای اسلامی کار در واحدی نباشد، از طریق انجمن صنفی کارگران و یا نماینده قانونی و کارگران و کارفرما حل و‌فصل خواهد شد و در صورت عدم سازش از طریق هیات های تشخیص و حل اختلاف به ترتیب آتی رسیدگی و حل و فصل خواهد شد."

"هیات تشخیص مذکور در این قانون از افراد ذیل تشکیل می‌شود:

  • یک نفر نماینده وزارت کار و امور اجتماعی.
  • یک نفر نماینده کارگران به انتخاب کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان.
  • یک نفر نماینده مدیران صنایع به انتخاب کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان استان."

 

مشاوره حقوقی دورکاری 
مشاوره دعاوی کارگر و کارفرما 
مشاوره حقوقی اداره کار 
مشاوره حقوقی امور اداری و دولتی 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

محمدیادگاری

باسلام من به مدت ۵سال دریک مجتمع مسکونی به شغل لابی من(نگهبانی)مشغول به کار هستم با کمترین حقوق و بدون بیمه ثنویت وعیدی و...بدون قرارداد کارمیکنم و مدارک همه پرداختی هارا دارم ولی آخر هرسال به اجبار من و به دفترخانه می‌فرستند تا امضا بگیرند که حق وحقوقم ودادند میخواستم بدونم آیا من میتونم شکایت کنم و حقم بگیرم یا نمیتونم ممنون میشم من و راهنمایی کنید


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.