مشاوره حقوقی تخلف انتظامی وکلای دادگستری

مشاوره حقوقی تخلف انتظامی وکلای دادگستری

مشاوره حقوقی تخلف انتظامی وکلای دادگستری

افرادی که با کم کاری یا تخلف وکیل مواجه می شوند بهتر است قبل از ثبت شکایت برعلیه وکیل مشاوره حقوقی با یک وکیل متخصص انجام دهند. امروزه بیشتر مردم برای اینکه در پرونده های قضایی به موفقیت برسند به وکیل مراجعه می کنند. تعداد زیادی از افرادی که رای پرونده به نفع آنها نیست مدعی می شوند که وکیل کار خود را به درستی انجام نداده و تعدادی هم از وکیل انتظار بیش از حد و غیر قانونی دارند.

اما گاهی اوقات نیز واقعا وکیل کم کاری می کند به عنوان مثال سر موقع در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی کند یا نسبت به وضعیت پرونده موکل خود بی توجه است. از این رو موکل حق دارد که وکیل را مورد بازخواست قرار دهد و در مراجع صالح از او شکایت کند.

تعدادی از وکلا تسلط کافی بر قوانین مرتبط با تخلف انتظامی وکلای دادگستری دارند و وکالت های زیادی را در این حوزه انجام داده اند. این افراد به اصطلاح وکیل متخصص در این حوزه هستند. وکلای مجرب و متعهد در موضوع تخلف انتظامی وکلای دادگستری می توانند با استفاده از مهارتی که در اختیار دارند به افراد شاکی در این موضوع مشاوره حقوقی ارائه دهند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

مرجع صالح برای رسیدگی به تخلفات انتظامی وکلا

گاهی اوقات موکل مدعی است که وکیل کم کاری کرده یا در زمان وکالت تخلفی مرتکب شده، برای همین تصمیم می گیرد که از وکیل شکایت کند. از آنجاییکه مرجع صالح رسیدگی کننده به تخلفات وکلا دادسرای انتظامی کانون وکلای دادگستری است، موکل می تواند در راستای عزل وکیل اقدام و برای شکایت از وکیل به کانون وکلا مراجعه کند.

با ثبت شکایت در این مرجع مراحل رسیدگی به پرونده آغاز می شود. اظهارات طرفین دعوی اخذ می شود و بعد از بررسی های لازم حکم در ارتباط با موضوع پرونده آغاز می شود. اگر طرفین به رای صادر اعتراض داشته باشند رای در دادگاه انتظامی قضات قابل تجدیدنظر است.

آیین نامه هایی برای رسیدگی به پرونده در دادسرای رسیدگی به تخلف انتظامی وکلا وجود دارد. وکلایی که در این حوزه وکالت قبول می کنند تسلط کافی بر روی آیین نامه ها دارند. انجام مشاوره حقوقی قبل از ثبت شکایت در این حوزه دید شاکی را باز می کند و متوجه می شود که شکایت او به چه سمت و سوی خواهد رفت.

برای انجام مشاوره حقوقی تلفنی  با وکیل متخصص و کاربلد در حوزه تخلف انتظامی وکلای دادگستری می توانید با شماره های مندرج در سایت وکلای تلفنی تماس بگیرید .

 

تخلف وکیل

برای شکایت از وکلا باید چه کار کرد؟

بعضی اوقات به دلیل اینکه رای بر علیه موکل صادر می شود موکل خشمگین و وکیل را مقصر در موضوع پرونده می داند. به همین دلیل موکل تلاش می کند تا از وکیل خود شکایت کند. قبل از انجام ثبت شکایت در کانون وکلا بهتر است با یک وکیل متخصص در حوزه تخلفات وکلا مشاوره انجام داد.

اگر دنبال یک وکیل خوب در این زمینه هستید حتما با وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت آنلاین یا تلفنی ارتباط برقرار کنید. اگر هم لازم باشد وکلا پرونده و مستندات شما را با کمترین هزینه مورد بررسی قرار می دهند.

چه مواردی جز تخلفات انتظامی وکلا می باشد؟

تخلف وکلا به چند درجه مختلف تقسیم می شود به عنوان مثال مواردی همچون انجام وکالت بدون پروانه، عدم حضور بدون دلیل موجه در جلسات دادگاه، تحویل نگرفتن نامه های کانون، ندادن رسید به موکل در قبال اسناد دریافتی و تاسیس وکیل در غیر از محل مجاز از جمله مصادیق و تخلفات انتظامی وکلا با درجه 3 است.

برخی از تخلفات وکلا نیز مانند گرفتن وکالت به وسیله فریب، گرفتن وکالتی علیه ارگانی که خود در آنجا به عنوان وکیل یا مشاور سمت دارد، دایر کردن دفتر وکالت برای دومین بار در جایی که مجاز نیست و گفتن جملات نامحترمانه بر علیه محاکم و صاحبان دعوا مجازات درجه 4 دارند.

 

وکیل برای مشاوره

موارد زیر نیز جزو تخلفات وکلا با درجه 5 است:

  • وکیل اسرار موکل خود را افشاء کند
  • یک نسخه از وکالت نامه را به موکل خود تحویل ندهد
  • تخلف از قسم
  • وکیل تعلیق شود اما از تحویل پروانه به کانون خودداری کند
  • حق الوکاله به فرد دیگری انتقال دهد
  • برای بار سوم دفتر وکالت را در جایی غیر مجاز تاسیس کند.

تعدادی از تخلفات نیز در دسته مجازات با درجه 6 قرار می گیرند که شامل مواردی همچون عدم تحویل وکالتنامه به کانون، تحویل ندادن وکالتنامه به موکل برای دومین بار، گرفتن پروانه بدون داشتن شرایط و اخذ وکالت بر علیه موکل قبلی در همان موضوع می باشد.

هزینه مشاوره حقوقی برای تخلفات انتظامی وکلا

تعرفه های متنوعی برای انجام مشاوره حقوقی وجود دارد. موسسات و وکلای دادگستری که مشاوره و خدمات حقوقی ارائه می دهند تعرفه هایی را برای خود در نظر گرفته اند. گاها برای یک مشاوره حقوقی در ارتباط با تخلف انتظامی وکلای دادگستری مبلغی بیش از 500 هزار تومان دریافت می شود.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی با بهره گیری از وکلای مجرب و متعهد تعرفه های منصفانه ای را برای ارائه مشاوره حقوقی در نظر گرفته است که با کمترین هزینه از 30 هزار تومان امکان انجام مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری هست.

در واقع هزینه کردن برای انجام مشاوره حقوقی یک سرمایه گذاری است. فردی که مشاوره انجام می دهد با دید بازتر پرونده خود را دنبال می کند و دچار اشتباه و تکرار نمی شود. برای اطلاع از تعرفه های مشاوره حقوقی در ارتباط با تخلف انتظامی وکلای دادگستری به بخش تعرفه های سایت وکلای تلفنی مراجعه کنید.

 

ارتباط در واتس اپ

مجازات وکلا به چه صورت است؟

طبق ماده 76 آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری موارد زیر به عنوان مجازات برای تخلفات وکلا در نظر گرفته شده است.

  • پایین آوردن درجه وکیل
  • توبیخ وکیل
  • درج کردن توبیخ در مجله کانون
  • اخطار کتبی به وکیل متخلف
  • توبیخ وکیل همراه با درج در پرونده

برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان در هر ساعت از شبانه روز به وبسایت وکلای تلفنی مراجعه نمایید.

 

مشاوره حقوقی عزل وکیل 
مشاوره حقوقی به کاراموزان وکالت 
وکیل اتفاقی 
حق الوکاله وکیل 
درباره ما 


نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.