مشاوره حقوقی قبل از جلسه دادگاه به متهم

مشاوره حقوقی قبل از جلسه دادگاه به متهم

مشاوره حقوقی قبل از جلسه دادگاه به متهم

از آنجا که در یک پرونده حقوقی ممکن است چندین نفر متهم باشند و این افراد بی‌گناه از شرایط و حقوق قانونی خود باخبر نباشند، استفاده و کمک گرفتن از مشاوره های حقوقی قبل از جلسه دادگاه می‌تواند بسیار کمک کننده بوده و اطلاعات موکل درباره نحوه پیشرفت دادگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که ممکن است در صورت مجرم شناخته شدن، هزینه بسیار بالایی، چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ روحی روانی، به متهم وارد شود، پرداخت اندک هزینه مشاوره قبل از دادگاه، می‌تواند مشکلات و مسائل پیچیده آینده را به راحتی حل کند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

متهم کیست؟

به دلیل عدم وجود آگاهی‌های حقوقی در جامعه، در بسیاری از موارد مردم فرق بین متهم و مجرم را ندانسته و فردی را که تنها متهم یک پرونده بوده است را یک مجرم تلقی می‌کنند. متهم کسی است که تنها مظنون به ارتکاب جرم است.

مانند بسیاری از پرونده‌های حقوقی و جنایی، وقتی مشکلی ایجاد می‌شود و دادگاه حکم به تحقیق بیشتر می‌دهد، با توجه به مدارک موجود، ‌افراد حاضر در صحنه و دیگر شواهدی که ممکن است سرنخ باشند، برخی افراد به عنوان موارد مهم در پرونده شناخته شده و بعد از مصاحبه و بررسی، ممکن است برخی از آنان متهم شناخته شوند.

در زمانی که فردی متهم شناخته شود، این احتمال برای او در نظر گرفه شده که مجرم باید و تنها دلیلی قطعی بر جرم او پیدا نشده است. تا وقتی حکم قطعی دادگاه صادر نشده باشد، مظنونین در جایگاه متهم باقی خواهند ماند اما در زمانی که مدارک کافی جمع آوری شود و محاکمه انجام گیرد، متهم محکوم شده و به مجرم تبدیل می‌شود که با توجه به مجزات تعیین شده، با او برخورد خواهد شد.

 

مشاوره به متهم

مزایای دریافت مشاوره حقوقی قبل از جلسه دادگاه

مهمترین نکته در اینباره این است که اطلاعات باعث ایجاد قدرت شده و اگر هر فردی قبل از جلسه دادگاه خود اطلاعات کافی از واقعه، هیئت منصفه،‌ قاضی، وکلای تیم مقابل و اطلاعات داخل پرونده داشته باشد، می‌تواند به خوبی به تمامی شبهات و سوالات پاسخ داده و وجه خوبی از خود نمایش دهد.

از طرفی در بسیاری از موارد، به دلیل ماهیت دادگاه و تصورات عمومی جامعه از آن، افراد زیادی از حضور در دادگاه ترسیده و استرس می‌گیرند و همین موضوع ممکن است یک فرد بی‌گناه را مجرم نشان دهد و او نتواند به خوبی از خود دفاع کند. دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان قبل از جلسه دادگاه، استرس شما را به شدت کم کرده و تمامی ابهامات خود را می‌توانید از وکیل خود بپرسید.

همچنین در جلسه مشاوره، سوالات محتمل که در دادگاه در مورد آن‌ها سوال خواهد شد نیز مورد بررسی قرار گرفته و شما فرصت خواهید داشت که درباره آن‌ها، جواب‌هایی مناسب آماده کنید. استفاده از کمک وکیل و برگزاری یک جلسه مشاوره قبل از جلسه دادگاه، مزایای بسیار زیادی برای یک متهم پرونده خواهد داشت.

عواقب عدم دریافت مشاوره حقوقی قبل از جلسه دادگاه

در صورتی که علاقه‌ای به داشتن یک جلسه مشاوره برای امور حقوقی قبل از دادگاه نداشته باشید، ممکن از از جهات مختلفی متحمل ضرر شوید. در جلسه دادگاه فرصت زیادی برای فکر کردن نداشته و در صورتی که جواب درستی به سوالات ندهید، ممکن است به جرمی که انجام نداده باشیم متهم شوید.

 

مشاوره قبل از دادگاه

به همان اندازه که شرکت در یک جلسه مشاوره حقوقی می‌تواند مفید باشد، عدم شرکت در آن هم می‌تواند عواقب بدی برای شما داشته باشد. اگر به مسائل حقوقی وارد نباشید، حتی در برخی مواقع فهمیدن برخی اصطلاحات و عبارات برای شما سخت خواهد بود و از همین رو پاسخ دادن به سوالی که به درستی نفهمیده باشید، ممکن است بسیار سخت باشد.

چگونگی دریافت مشاوره‌ حقوقی فوری قبل از دادگاه

با پیشرفت تکنولوژی، دسترسی به خدمات ویژه و سریع آسان‌تر شده و حتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان از مشاوره‌های حقوقی فوری بهره‌مند شوید. در صورتی که قبل از دادگاه خود نگران برخی مسائل بودید و یا نیاز داشتید که درباره پاره‌ای مسائل با فردی مشورت کنید، می توانید درخواست خود را ثبت کرده و از کمک بهترین وکلا استفاده کنید.

خدمات مشاوره فوری قبل از دادگاه شامل موارد مختلفی است. می‌توانید درخواست تماس تلفنی کنید و کارشناسان و وکلای کاربلد حوزه مورد نظر شما، به هر طریقی که ممکن باشد شما را راهنمایی خواهند کرد و حتی در صورت نیاز می‌توانید از خدمات وکیل در محل استفاده کنید.

در دیگر موارد، می‌توانید از طریق مشاوره آنلاین که به کمک وسایل و ابزارهای موجود در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد، با نماینده و وکیل مورد نظر خود به صورت صوتی یا تصویری ارتباط برقرار کنید و حتی به صورت یک چت زنده، با کارشناسان مکالمه داشته باشید.

 

ارتباط در واتس اپ

هزینه مشاوره حقوقی به متهم قبل از جلسه دادگاه

بسته به اینکه بخواهید به صورت حضوری، تلفنی یا اینترنتی مشاوره دریافت کنید، هزینه آن نیز تغییر کرده و کلا بسته به انتخاب شما خواهد بود. از طرف دیگری، حجم پرونده، مدت زمان مشاوره و نوع وکیلی که انتخاب کرده اید نیز در تعیین قیمت نهایی مشاوره‌های حقوقی شما تاثیر خواهد گذاشت.

از آنجا که عدم استفاده از مشاوره حقوقی قبل از جلسه دادگاه می‌تواند تبعات بسیار منفی برای شما داشته باشد، و از طرفی حتی ممکن است هزینه های گزافی در آینده روی دست شما بگذارد، پرداخت هزینه مشاوره مربوط به امور حقوقی هم کاری عقلانی بوده و هم از نظر مالی به صرفه است.

همانطور که گفتیم، هزینه این عمل بسیار متغییر بوده و بسته به شرایط موکل و وکیل مشخص خواهد شد. بر فرض مثال برای انجام یک مشاوره حقوقی تلفنی، ممکن است برای هر ۵ دقیقه هزینه ای معادل ۲۵ هزار تومان و برای هر یک ساعت هزینه ای برابر با ۲۵۰ هزار تومان گرفته شود.

 

هزینه وکیل و مشاوره 
اثبات بی گناهی انلاین و فوری 
مشاوره حقوقی اجرای احکام دادگشتری 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما


سوالات متداول

نظرات

فاطمه عمادی

باسلام قبل از رسیدگی با دریافت مشاوره حقوقی نوع کیفری یا حقوقی بودن دعاوی مشخص شود در ابتدا موضوع را با وکیل مطرح کرد ه و روند انجام و نحوه پیگیری پرونده و جریان دادرسی مشخص میگردد و در خصوص پرونده کیفری شخص در خصوص موضوع پرونده اتهام ، طرفین شکایت شاکی و متشاکی و یا میزان مجازات آگاهی می‌یابد و از نوع دفاع مطلع میگردد در قانون آیین دادرسی کیفری شاکی و متهم دارای حق و حقوقی می باشند که با مشاوره گرفتن از وکیل متخصص در زمینه کیفری شخص زیان دیده و یا چه بسا مرتکب جرم را از مجازات شدید معاف خواهد کردو در دعاوی حقوقی نیز مسلما اطلاع از نحوه دفاع در جلسه یا حقوقی که در قانون برای خواهان و خوانده لحاظ شده مثل افزایش خواسته یا جلب ثالث که صرفا تا پایان اولین جلسه باید درخواست گردد و موارد دیگر همگی لزوم اخذ مشاوره قبل از رسیدگی را تقویت میکند.


علیرضا

مشاوره حقوقی که روز تعطیل از مشاور وکیل تلفنی دریافت کردم در حالی که متاسفانه به علت تعطیل رسمی تقریبا هیچ موسسه دیگری پاسخگوی من نبود بسیار برای من مفید بود واقعا سردرگم بودم و نگران جلسه رسیدگی که نکات و راهنمایی های مشاور شما در اون شرایط خیلی به من آرامش داد موفق باشید


سیما غفوری

قوانین آیین دادرسی کیفری بنابر تحولات جوامع و اصول کلی قوانین، رو به پیشرفت و تکامل می‌باشد. اکنون یکی از اهداف تحقیقات مقدماتی،رعایت قاعده تساوی سلاح ها می‌باشد که یکی از ارکان اساسی دادرسی منصفانه است؛ لذا باید شرایط به گونه ای فراهم شود که متهم بتواند در مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم از حضور وکیل بهره مند شود .


حسین سیفی

یقیناً مشاوره با وکیل در امور قضایی اعم از حقوقی یا کیفری بسیار راهگشا و موثر برای افراد می‌باشد اما بایستی به این امر توجه داشت آنچه که وکیل در امور قضایی به افراد مشاوره می‌دهد یک جمع‌بندی کلی از موضوع حقوقی شخص می‌باشد چرا که امر دفاع و فهم دعوای طرح شده صرفاً بایستی توسط وکیل متخصص صورت پذیرد و بنابراین مشاوره حقوقی صرفاً جهت آگاهی نسبی در خصوص موضوع دعوا می‌باشد و بی‌شک برای دفاع و یا تنظیم لوایح بایستی از وکلای متخصص بهره برد


مهدی مظفری اناری

متهم‌شخصی است که دلایل کافی برای توجه اتهام به وی وجود دارد. اما باید گفت متهم حقوقی دارد و برای تدارک دفاع عادلانه می تواند از یک وکیل بهره مند شود تا راهنمایی های وی در پیشبرد اهداف دادرسی عادلانه موثر افتد


پروانه برغمدي

پرونده های کیفری نظیر کلاهبرداری،جعل ،سرقت، قتل و…. دعاوی بسیار پیچیده ای هستند که مشورت با مشاور حقوقی می‌تواند از بروز اتفاقات جبران ناپذیر همانند صدور حکم و مجازات های سنگین برای متهم جلوگیری نماید. و حتی در مواردی منجر به تبرئه متهم نیز شود. در امور حقوقي نيز امروزه قراردادهای بسیاری تحت عناوین مختلف میان مردم منعقد می‌گردد که در بسیاری از موارد عدم آگاهی حقوقی در تنظیم آن می تواند منجر به بروز خسارات جبران‌ناپذیری شود. مشاوره حقوقی در امور تنظیم قراردادها شما را قادر می سازد که در تنظیم و یا انعقاد انواع قراردادها ، مبایعه نامه ها ، مقاوله نامه ها ، با چشم باز عمل نمایید.


بهنام رحمانی فرد

باسلام با پیشرفت تکنولوژی، دسترسی به خدمات ویژه و سریع آسان‌تر شده و حتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان از مشاوره‌های حقوقی فوری بهره‌مند شوید. در صورتی که قبل از دادگاه خود نگران برخی مسائل بودید و یا نیاز داشتید که درباره پاره‌ای مسائل با فردی مشورت کنید، می توانید درخواست خود را ثبت کرده و از کمک بهترین وکلا استفاده کنید. خدمات مشاوره فوری قبل از دادگاه شامل موارد مختلفی است. می‌توانید درخواست تماس تلفنی کنید و کارشناسان و وکلای کاربلد حوزه مورد نظر شما، به هر طریقی که ممکن باشد شما را راهنمایی خواهند کرد و حتی در صورت نیاز می‌توانید از خدمات وکیل در محل استفاده کنید. در دیگر موارد، می‌توانید از طریق مشاوره آنلاین که به کمک وسایل و ابزارهای موجود در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد، با نماینده و وکیل مورد نظر خود به صورت صوتی یا تصویری ارتباط برقرار کنید و حتی به صورت یک چت زنده، با کارشناسان مکالمه داشته باشید


معراج فرجی

تقریبا روزهای اول تحقیقات در هر جرم سرنوشت ساز ترین روزها برای اقرار یا انکار یا سکوت است که بعدها با اینکه صراحت قانون بر اقرار در محکمه است اما با استناد به علم قاضی اکثرا اقرار در دادسرا را معتبر در رویه قضایی میدانند


فریبرز ذوالفقاری

با سلام از آنجا که در یک پرونده حقوقی ممکن است چندین نفر متهم باشند و این افراد بی‌گناه از شرایط و حقوق قانونی خود باخبر نباشند، استفاده و کمک گرفتن از مشاوره های حقوقی قبل از جلسه دادگاه می‌تواند بسیار کمک کننده بوده و اطلاعات موکل درباره نحوه پیشرفت دادگاه افزایش پیدا خواهد کرد. از آنجایی که ممکن است در صورت مجرم شناخته شدن، هزینه بسیار بالایی، چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ روحی روانی، به متهم وارد شود، پرداخت اندک هزینه مشاوره قبل از دادگاه، می‌تواند مشکلات و مسائل پیچیده آینده را به راحتی حل کند.


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب مشاوره حقوقی یا مشاوره آنلاین حقوقی یکی از بهترین راه ها برا ی حل مشکلاتمان می باشد زیرا اکثر ما از بندهای قانون اطلاعی نداریم برای همین یک مشاوره حقوقی بصورت حضوری یا حتی آنلاین می تواند به حل مشکلاتمان کمک بسیاری کند. قانون از بخش های مختلفی تشکیل شده است. برخی افراد در حوزه حقوقی تحصیل می کنند؛ به همین دلیل دانش کافی در این زمینه را دارند. اگر به دنبال رسیدن به حق و حقوق خود در یک مشکل دعاوی هستید، این اشخاص می توانند به عنوان مشاور، اطلاعات قانونی را برای شما شفاف سازی کنند. یک مشاوره حقوقی حرفه ای می تواند تأثیری قابل توجه در روند پرونده و سرعت حل آن ایفا کند.


Mohammad sheykhi

به دلیل عدم وجود آگاهی‌های حقوقی در جامعه، در بسیاری از موارد مردم فرق بین متهم و مجرم را ندانسته و فردی را که تنها متهم یک پرونده بوده است را یک مجرم تلقی می‌کنند. متهم کسی است که تنها مظنون به ارتکاب جرم است. مانند بسیاری از پرونده‌های حقوقی و جنایی، وقتی مشکلی ایجاد می‌شود و دادگاه حکم به تحقیق بیشتر می‌دهد، با توجه به مدارک موجود، ‌افراد حاضر در صحنه و دیگر شواهدی که ممکن است سرنخ باشند، برخی افراد به عنوان موارد مهم در پرونده شناخته شده و بعد از مصاحبه و بررسی، ممکن است برخی از آنان متهم شناخته شوند. در زمانی که فردی متهم شناخته شود، این احتمال برای او در نظر گرفه شده که مجرم باید و تنها دلیلی قطعی بر جرم او پیدا نشده است. تا وقتی حکم قطعی دادگاه صادر نشده باشد، مظنونین در جایگاه متهم باقی خواهند ماند اما در زمانی که مدارک کافی جمع آوری شود و محاکمه انجام گیرد، متهم محکوم شده و به مجرم تبدیل می‌شود که با توجه به مجزات تعیین شده، با او برخورد خواهد شد


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.