مشاوره حقوقی خرید و فروش ویلای ساحلی در نور

مشاوره حقوقی خرید و فروش ویلای ساحلی در نور

مشاوره حقوقی خرید و فروش ویلای ساحلی در نور

استفاده از مشاوره حقوقی خرید و فروش ویلای ساحلی در نور یک امر بسیار مهم و ضروری در قانون ثبت به شمار می رود. افزایش میزان خرید و فروش ویلاهای ساحلی در چند سال اخیر بسیار قابل توجه بوده است. بسیاری از افراد این سرمایه گذاری را به عنوان یک سرمایه گذاری امن می پندارند اما چه بسا که بسیاری از اشخاص در این زمینه با مشکلات قضایی و حقوقی گسترده ای مواجه شده اند.

در نظر نگرفتن بسیاری از مسائل حقوقی (حتی مسائل بسیار ساده و پیش پا افتاده) و عدم دریافت مشاوره حقوقی خرید و فروش ویلای ساحلی در نور موجب بروز بسیاری از مشکلات شده است. طی کردن هر مرحله از مراحل مهم خرید ویلای ساحلی در نور باید بر اساس دانش و تجربه انجام پذیرد. این فرایند می تواند مختص مرحله های زیر باشد:

تنظیم و امضای مبایعه نامه

تنظیم و امضای اجاره نامه

تنظیم قراردادهای مختلف شراکتی

عقد قراردادهای مختلف

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

برای اینکه بتوانید موفقیت را در این زمینه تجربه کنید، بهتر است تمامی نکات طلایی برای عقد قرارداد را بشناسید. شناخت مبایعه نامه (قرارداد بین خریدار و فروشنده که به صورت مکتوب بوده که بر اساس آن، در ازای اطلاق یک مال، مبلغ و بهایی دریافت می گردد.) شناخت قولنامه (نوعی قرارداد عادی برای تنظیم زمان، نوع پرداخت، تحویل و ... است که بر اساس مورد معامله بین طرفین مکتوب می شود.) و بررسی تفاوت بین آنها برای این نوع از خریدها بسیار ضروری خواهد بود

 

نکات طلایی در خرید و فروش ویلای ساحلی در نور

بررسی مورد معامله:

یکی از مهمترین نکات در مشاوره حقوقی خرید و فروش ویلای ساحلی در نور، بررسی مورد معامله است. با استفاده از این مشاوره ها می توانید به تمامی اطلاعات و مشخصات دقیق ویلای مورد معامله پی برد و با توجه به جزئیات آن، خرید هوشمندانه را برای خود رقم زد. از مواردی که در این زمینه باید به آنها توجه کرد، در نظر گرفتن درج پلاک ثبتی با برخورداری از شماره اصلی، فرعی و همچنین قطعه، می‌باشد. درج شماره دفتر، آدرس پستی و غیره نیز در این زمینه، بسی مهم و ضروری تلقی می گردند.

شناسایی دقیق طرفین:

از دیگر مواردی که در مشاوره حقوقی خرید و فروش ویلای ساحلی در نور به آن بسیار توجه می گردد، شناسایی دقیق طرفین معامله است. بر اساس ماده 147 و 148 از قانون ثبت در کشور ما، تصرف ویلا و ملک با توجه به قوانین واضح و شفافی رقم خواهند خورد. یکی از این قوانین و تبصره‌ های مهم، شناخت دقیق طرفین معامله است.

 

 

مشاوره حقوقی ملکی

 

مدت و قیمت مورد معامله:

یکی از عوامل و نکات بسیار مهم، توجه به مدت مورد معامله و قیمت آن است. موسسه حقوقی وکلای تلفنی راهنمای ایده آلی در این زمینه شناخته شده است. در صورتی که با استفاده از مشاوره حقوقی اقدام به تنظیم مدت مورد معامله نموده باشید، از مزایای خاصی بهره مند خواهید شد. عدم پیروی از بندهای قرارداد، می تواند مشکلات جدی را به همراه داشته باشد. توجه داشته باشید که قیمت از فاکتورهای بسیار مهم در قراردادهای خرید ویلا به شمار می رود. در صورتی که قرارداد از این آیتم برخوردار نباشد، مبایعه نامه، اجاره نامه، قرارداد و ... بی ارزش تلقی می شوند.

 

نحوه تنظیم قرارداد ملکی در حضور وکیل

یکی از مزایایی مشاوره حقوقی خرید و فروش ویلای ساحلی در نور در بر دارد، راهنمایی برای تنظیم قرارداد ملکی است. آیا تاکنون شاهد نمونه قرارداد خرید ویلای جنگلی در نور بوده اید؟ یکی از مهمترین قراردادها که از قسمت های مهمی برخوردار است، قراردادهای ملکی مربوط به خرید ویلاها هستند. از موارد ذکر شده در این قراردادها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مواد ذکر شده در نمونه قرارداد خرید ویلای جنگلی در نور

ماده 1:

در این ماده اطلاعات کامل طرفین قرارداد ذکر می شود. از این اطلاعات می توان به: نام و نام خانوادگی خریدار و فروشنده، نام پدر خریدار و فروشنده، محل سکونت، کد ملی، تلفن و ... اشاره کرد.

ماده 2:

در ماده 2 می توان شاهد اطلاعاتی در مورد مشخصات و موضوع مورد معامله بود. از اطلاعاتی که در این قسمت به ذکر آنها پرداخته می شود، می توان به: حق اشتراکات، محل قرارگیری، نوع سند، اطلاعاتی در مورد رهن بانک و ... اشاره نمود.

 

 

مشاوره حقوقی اثبات مالکیت 
مشاوره حقوقی الزام به تنظیم سند 
مشاوره حقوقی الزام به تحویل مبیع
مشاوره حقوقی ملکی
درباره ما 

 

ماده 3:

از دیگر مواد مهم که در نمونه قرارداد خرید ویلای جنگلی نور می توان شاهد آن بود، مبلغ مورد معامله است. این مبلغ بر اساس وجه رایج مملکت تنظیم می شود. در این قسمت نیز توضیحات کامل نسبت به پرداخت وجه، درج می گردد.

ماده 4:

شرایط تنظیم سند در این قسمت به طور کامل درج می شود. از این شرایط می توان به تاریخ قرارداد، تاریخ حضور در دفتر خانه و ... اشاره نمود.

ماده 5:

شرایط تسلیم و یا تحویل مورد معامله در این قسمت ذکر خواهد شد. در این قسمت می توان شاهد تمامی عواملی که می توانند بر روی عودت مبلغ پرداختی موثر باشند، بود.

در ماده 6 که در این قرارداد به آن اشاره شده است، می توان شاهد آثار قرارداد بود. اختیارات فسخ، بدهی های ملک، شرایط مهر و امضا و ... در این قسمت درج شده اند. برای شناخت بیشتر و دقیق تر این قراردادها و نحوه ی صحیح تنظیم آنها، بهتر است از دانش کادر مجرب و متخصص موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کرد.

 

 

خرید ویلا در نور

 

راهنمایی برای خرید و فروش قانونی ویلا در نور

یکی از مشکلات بسیاری از افراد، عدم برخورداری از دانش کافی در زمینه ی خرید و فروش قانونی ویلای جنگلی در نور است. برای بهره برداری مفید از یک خرید و فروش ایده آل، بهتر است روش های دریافت مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک در نور را شناخته و از آنها استفاده کرد. از مهمترین گام ها در این زمینه، عبارتند از:

انتخاب وکیل ملکی خوب در نور

آشنایی کامل با قوانین ثبت و قوانین مدنی در زمینه ی خرید و فروش ویلا

استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی  و انلاین

شناخت کامل مبایعه نامه و بندهای مندرج در آن


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.