مشاوره حقوقی شنبه تا شنبه

مشاوره حقوقی شنبه تا شنبه

مشاوره حقوقی شنبه تا شنبه

دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز

در گذشته نه چندان دور، تنها راه دریافت مشاوره حقوقی مراجعه حضوری به دفتر وکیل بود اما امروزه به دنبال گستردگی سایت های ارائه دهنده خدمات حقوقی امکان دریافت مشاوره حقوقی  به صورت آنلاین یا تلفنی در هر ساعت از شبانه روز میسر شده است. تیم موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته از شنبه تا شنبه بدون توجه به ایام تعطیل آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره هستند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره حقوقی در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت وکیل تلفنی با بهترین وکلای متخصص و مجرب ارتباط برقرار کرده و مشاوره انجام دهید. مشاوره حقوقی تلفنی از جمله روش هایی مشاوره ای است که مشاوره گیرنده با تسلط کامل می تواند مشکلات و سوالات خود را مطرح کند و به راحتی با وکیل ارتباط برقرار کند.

مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری

 

 دریافت مشاوره حقوقی حتی ایام تعطیل رسمی

با گسترش فعالیت موسسات حقوقی اینترنتی و برخط، دیگر محدودیت زمانی و جغرافیایی معنایی ندارد هر فرد یا شرکتی که نیازمند مشاوره حقوقی یا خدمات حقوقی باشد بدون در نظر گرفتن روز تعطیل و در هر زمان و مکانی می تواند با مشاوران و تیم حقوقی وکیل تلفنی ارتباط برقرار کند و درخواست مشاوره حقوقی ارائه دهد.

با توجه با همه گیری و استفاده آسان از پیام رسان واتساپ امکان مشاوره حقوقی واتس اپی نیز در وکیل تلفنی فراهم شده است و با کلیک بر روی آیکن واتساپ می توانید از طریق این پیام رسان مشاوره انجام دهید. افرادی که نیاز به مشاوره رایگان آنلاین دارند می توانند درخواست خود را در سایت ثبت کنند تا مقدمات انجام مشاوره رایگان برای آنها فراهم شود.

 

برای دریافت مشاوره باید چند روز در نوبت بمانیم؟

در موسسه حقوقی وکیل تلفنی به دلیل حضور وکلای متخصص در تمامی حوزه ها بر خلاف سایر سایت های اینترنتی خدمات حقوقی مشاوره بدون نوبت و آنی انجام می شود. افرادی که برای مشاوره با موسسه تماس می گیرند در کمترین زمان ( کمتر از 5 دقیقه) به وکیل متخصص ارجاع داده می شوند و مشاوره خود را انجام می دهند.

حادثه هیچگاه خبر نمی کند

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته درگیر مسائلی می شوید که در همان لحظه نه دانش کافی داریم تا مشکل را حل کنیم و نه فرصت اینکه به دفتر یک وکیل مراجعه کنیم. در چنین وضعیتی اولین کاری که باید انجام شود مشاوره حقوقی با وکیل است. با مراجعه به وبسایت وکیل تلفنی و یا داشتن شماره تماس موسسه، می توانید وکیل را همواره همراه خود داشته باشید و بدون هیچ گونه نگرانی و عواقب ناگوار بعدی مشکل خود را حل نمایید. افرادی که نیاز به انجام مشاوره دارند می توانند در هر زمانی از شبانه روز بر روی آیکون یا لینک مشاوره حقوقی فوری کلیک کنند و بعد از پرداخت آنلاین هزینه مشاوره سریعا مشاوره حقوقی خود را انجام دهند.

مشاوره حقوقی با برتین وکلای دادگستری

تفاوت کیفیت مشاوره در روزهای غیر تعطیل با ایام تعطیل

شاید برخی افراد این تصور را داشته باشند که در ساعت غیر اداری و روزهای تعطیل مشاوره با کیفیت پایین تری و توسط مشاوران تازه کار انجام می شود اما این تصور کاملا اشتباه است و در موسسه حقوقی وکیل تلفنی تعداد زیادی از بهترین وکلای کشور فعالیت دارند که در تمام روزها حتی روزهای تعطیل وکلای متخصص پاسخگوی سوالات هستند.

گاهی اوقات افراد برای اینکه در وضعیت اضطراری و فوری قرار دارند برای انجام مشاوره حقوقی در دام سواستفاده کنندگان قرار می گیرند و اطلاعات حقوقی غلطی در اختیار آنها قرار می گیرد که این موضوع باعث خواهد شد مشکل مشاوره گیرنده چند برابر شود. برای انجام مشاوره غیر حضوری حتما به سایت موسسات حقوقی معتبر مراجعه کنید.

یک مشاور خوب باید در تمام وقت ها با صداقت و دلسوزانه مشاوره انجام دهد تعهد و صداقت از جمله ویژگی های یک مشاور خوب است. مشاور کاربلد باید در کمترین زمان مسئله مطرح شده حقوقی را تجزیه و تحلیل و راهنمایی های درستی را در اختیار مراجعه کننده قرار دهد.

 

پیشگیری از مشکلات حقوقی با دریافت مشاوره با وکیل

افراد و شرکت ها به صورت کلی در دو حالت نیاز به مشاوره حقوقی پیدا خواهند کرد در حالت اول زمانی است که با یک مشکل حقوقی مواجه شده باشند به عنوان مثال برای گرفتن حقی از فرد یا افرادی شاکی شده باشند یا مورد شکایت قرار گرفته باشند. در حالت دوم افراد یا شرکت ها می خواهند فعالیتی انجام دهند به عنوان مثال یک قرارداد کاری منعقد کنند در این حالت برای اینکه در آینده با مشکل حقوقی مواجه نشوند قبل از انجام کار مشاوره حقوقی انجام می دهند.

در زمانیکه افراد یا مشکل و مسئله حقوقی مواجه هستند با انجام مشاوره با وکیل متخصص راهی برای حل مشکل پیدا می کنند و در زمانی نیز که کاری را شروع می کنند برای اینکه در آینده با مشکل حقوقی مواجه نشوند قبل از انجام کار با وکیل مجرب مشاوره حقوقی انجام می دهند. حتی برخی افراد برای اینکه از حق و حقوق قانونی خود مطلع شوند قبل از ازدواج نیز مشاوره حقوقی انجام می دهند.

از جمله وظایف مشاور حقوقی ارائه راهنمایی های حقوقی، تنظیم قراردادها، ارائه اطلاعات حقوقی دقیق درباره موضوع، تنظیم لوایح و ... است. به عنوان مثال زمانی که یک قرارداد یا معامله با نظارت یک مشاور حقوقی خبره انجام شود راهی برای کلاهبرداری کردن دیگران و سواستفاده از عدم آگاهی با مسائل حقوقی باقی نخواهد گذاشت.

اگر در تمامی فعالیت ها مشاوره حقوقی انجام شود قطعا اختلافات کمتری در میان طرفین به وجود خواهد آمد اگر اختلافی هم به وجود بیاید از آنجایی که تمامی موارد قانونی در قراردادها و قولنامه ها درج شده است رسیدگی به آن در مجامع قضایی آسان تر و حقی از طرفین ضایع نخواهد شد.

سوالات رایج

+ آیا مشاوره آنلاین به صورت چت در واتس اپ انجام می شود؟

بله، شما می توانید در هر زمانی درخواست مشاوره از طریق واتساپ را داشته باشید و از طریق این پیام رسان با وکیل مجرب و توانمند مشاوره انجام دهید.

+ نیازمند مشاوره حقوقی فوری هستم باید هزینه بیشتری پرداخت کنم؟

خیر، در موسسه حقوقی وکیل تلفنی، هزینه انجام مشاوره حقوقی فوری با انواع مشاوره های دیگر تفاوتی ندارد.

+ به مشاوره با وکیل متخصص در حوزه طلاق نیاز دارم چگونه می توانم با چنین وکیلی ارتباط برقرار کنم؟

شما می توانید درخواست انجام مشاوره با وکیل متخصص طلاق را داشته باشید در چنین حالتی بعد از ثبت درخواست شما وکیل متخصص حوزه درخواستی با شما تماس خواهد گرفت.

+ مشاوره حقوقی آنلاین چه مزایایی دارد؟

کم شدن هزینه های رفت و برگشت، آسان بودن روش های برقراری ارتباط و صرفه جویی در وقت از جمله مزایای مشاوره آنلاین است.

+ آیا مشاور مستندات و مدارک را بررسی خواهد کرد؟

بله، در صورت ارسال مستندات مشاور آن را بررسی خواهد کرد و بر اساس آن راهنمایی های حقوقی را انجام خواهد داد.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.