مشاوره حقوقی با وکیل رشت

مشاوره حقوقی با وکیل رشت

مشاوره حقوقی با وکیل رشت

مشاوره حقوقی با وکیل رشت

یکی از ویژگی های بارز موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهره گیری از همکاری بیش از یک صد وکیل متخصص با گویش های مختلف است. افرادی که میخواهند سریعا با وکیل پایه یک دادگستری با هر گویشی یا از هر استانی مشورت کنند باید در سایت گزینه مشاوره فوری را انتخاب کنند یا در تماس تلفنی اعلام کنند که نیاز به مشاوره فوری دارند. در موسسه وکلای تلفنی نوبت دهی وجود ندارد و تمامی افراد هر زمانی که نیاز به مشاوره با وکیل رشت را داشته باشند این امکان برای آنها وجود دارد که با آقا یا خانم وکیل کاربلد در رشت مشاوره حقوقی انجام دهند.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی ارزان اما تضمینی با وکیل در رشت

برای ارائه مشاوره حقوقی دو تخصص لازم است اول اینکه وکیلی که مشاوره می دهد در مباحث حقوقی متخصص باشد و دوم اینکه در انتقال مفاهیم و مشاوره متخصص باشد به همین دلیل کار مشاوره یک کار تخصصی و سختی است که از عهده هر کسی بر نخواهد آمد. معدود افراد یا موسسات حقوقی هستند که مشاوره تخصصی و با کیفیت ارائه می دهند. معمولا بسیاری از موسسات و افراد حقوقی برای ارائه مشاوره تخصصی و با کیفیت مبالغی بین 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان از مشاوره گیرنده دریافت می کنند. اما موسسه وکلای تلفنی وضعیت اقتصادی مردم را در نظر گرفته و با کمترین هزینه ( از 20 هزار تومان تا 100 هزار تومان) مشاوره تخصصی و با کیفیت ارائه می دهد. یکی از دلایل مشاوره ارزان در موسسه، بهره گیری از حضور بیش از یک هزار نفر وکیل متخصص با گویش مختلف است. از آنجایی که موسسه وکیل تلفنی نظارت مستمر بر فعالیت وکلا دارد مردم می توانند مشاوره حقوقی ارزان و تضمینی با وکیل متخصص در رشت انجام دهند.

مشورت با وکیل رشت در هر ساعت از شبانه روز

یکی از مزیت های دریافت خدمات حقوقی در موسسه وکلای تلفنی شبانه روزی بودن آن است. بسیاری از مسائل حقوقی ناخواسته و بدون اطلاع قبلی اتفاق می افتد مانند تصادف، درگیری، عقد قرارداد و ... . گاها لازم می شود در خارج از وقت اداری یا حتی نصف شب با یک وکیل خوب مشاوره حقوقی انجام شود.

موسسه وکلای تلفنی این دغدغه مردم کلانشهر رشت را برطرف کرده است و آنها در هر ساعتی از شبانه روز می توانند با وکیل رشت مشورت و مسائل حقوقی خود را مطرح کنند. حتی نصف شب نیز کارشناسان وکلای تلفنی آماده پاسخگویی هستند. در تماس تلفنی درخواست و موضوع حقوقی مشاوره گیرنده را ثبت  و به وکیل رشتی متخصص موضوع درخواست شده ارجاع داده می شود.

 

اجرت وکیل

نحوه دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل رشت

ساکنین کلانشهر رشت یا هر نقطه ای دیگر از کشور که می خواهند با وکیل رشت مشاوره حقوقی انجام دهند باید با یکی از شماره های 02147625900 یا 09212242670 تماس بگیرند. بعد از ثبت درخواست و پرداخت هزینه در کمتر از 5 دقیقه وکیل پایه یک دادگستری با گویش زیبای رشتی با شما تماس خواهد گرفت و در مورد مشکل حقوقی که دارید شما را راهنمایی خواهد کرد. یکی از مزیت های مشاوره حقوقی تلفنی انتخاب وکیل از لحاظ تخصص و ساکن بودن در استانی خاص بر عهده مشاوره گیرنده است.

بهترین وکیل رشت در حوزه خانواده

مسائل مرتبط با خانواده بسیار گسترده و زیر شاخه های زیادی دارد. به عنوان مثال طلاق یکی از دعاوی خانوادگی است که در جریان آن موضوعات مختلفی همچون مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت و... مطرح می شود. برای هر کدام از موضوعات مطرح شده نیز زیر مجموعه های وجود دارد به عنوان مثال در بحث نفقه موضوعاتی همچون نفقه همسر، نفقه فرزند، نفقه پدر و مادر و ... مطرح خواهد شد. در واقع مسائل زیادی در دعاوی خانواده از جمله عقد ازدواج، انحلال نکاح، انواع طلاق، فوت هر کدام از زن و شوهر، فسخ نکاح ازدواج، بذل مدت، مطالبه مهریه، ازدواج مجدد، حضانت فرزند، نفقه اقارب و نزدیکان، به هم زدن نامزدی، جهیزیه، ممنوع الخروج کردن فرزند، نسب و عزل قیم و ... مطرح است. با توجه به گسترده بودن موضوع قبل از اینکه دادخواستی را تقدیم دادگاه نماید حتما با وکیل مجرب در این حوزه مشورت کنید و تمامی جوانب کار را بسنجید. از این رو یک نفر رشتی اگر بخواهد دعوای را در حوزه خانواده دنبال کند باید حتما با یک وکیل متخصص در این حوزه مشورت انجام دهد. برای دریافت مشاوره حقوقی با بهترین وکیل رشت در حوزه خانواده با وکلای مجرب و متعهد موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید.

 

ارتباط در واتس اپ

هزینه طلاق به کمک وکیل رشتی

برای گرفتن طلاق طی یکسری مراحل لازم و ضروری است اولین مرحله شرکت در جلسات مشاوره ای طلاق سازمان بهزیستی است که ثبت نام آن در سامانه تصمیم انجام می شود و هزینه مشاوره را بر اساس تعداد جلسات باید زوجین پرداخت کنند که سهم هر کدام از آنها حدود 250 هزار تومان است. هزینه دادرسی طلاق نیز چون غیر مالی محسوب می شود حدود 200 هزار تومان است. هزینه ثبت طلاق نیز در دفترخانه ثبت طلاق پرداخت خواهد شد که حدود 500 هزار تومان است. باید هزینه آزمایش بارداری و در صورت لزوم هزینه تست بکارت را نیز به این هزینه ها افزود. هزینه ای که وکیل از موکل خواهد گرفت توافقی و بر اساس نوع طلاق خواهد بود. وکیل رشتی با موکل بر سر هزینه وکالت و پرداخت هزینه هایی که لازم است به توافق خواهند رسید. معمولا تعرفه ای که از طرف موسسه وکلای تلفنی تعیین می شود منصفانه و بر اساس فعالیتی است که وکیل انجام می دهد.

 

مشاوره حقوقی در نگارش قرارداد 
مشاوره حقوقی فروش ملک و شراکت
هزینه مشاوره حقوقی تلفنی 
مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای ان 
درباره ما 

سوالات رایج

+ مشاوره با وکیل رشت به صورت حضوری بهتر است یا مشاوره تلفنی؟

هر کدام مزیت خاص خود را دارد اما با انجام مشاوره حقوقی تلفنی هم سریعتر به پاسخ مورد نیاز دست پیدا می کنید هم هزینه کمتری پرداخت می کنید.

+ می توانم از طریق واتساپ با وکیل رشت صحبت کنم؟

بله این امکان فراهم شده است تا مشاوره حقوقی از طریق پیام رسان واتساپ انجام شود. کاربران می توانند هم به صورت تماس واتساپی و هم به صورت چت از وکیل مشاوره بگیرند.

+ هزینه 20 دقیقه مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری ساکن رشت چقدر است؟

هزینه 20 دقیقه مشاوره بر اساس تعرفه اعلامی موسسه وکلای تلفنی 60 هزار تومان است که سریع می توانید به صورت آنلاین پرداخت کنید و مشاوره با وکیل رشت دریافت کنید.

+ تعرفه موسسه وکلای تلفنی با تعرفه رسمی یکی است؟

تعرفه مشاوره حقوقی بسیار بالا است اما هزینه های اعلام شده توسط وکلای تلفنی بسیار کمتر از آن است.

+ باید سریعا با وکیل متخصص طلاق در رشت مشاوره کنم چگونه اقدام کنم؟

با یکی از شماره های مندرج در وکیل تلفنی تماس بگیرید و مشاوره خود با وکیل رشت را آغاز کنید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.