وکیل وزارت کار در تهران

وکیل وزارت کار در تهران

وکیل وزارت کار در تهران

همه ما کم و بیش از مباحث حقوقی و قوانین مربوط به حیطه فعالیت خودمان، آگاهی داریم. منتهی در برخی مشاغل حجم امور حقوقی به قدری بالاست و پیچیدگی امور به قدری زیاد است، که افراد بدون کمک وکیل نمی‌توانند به این امور رسیدگی کنند. امور مربوط به اداره کار و به طور کلی روابط کارگر و کارفرما یکی از همین امور به حساب می‌آید. از همین رو این روزها بسیاری از کارفرمایان و یا حتی کارگران، حل و رسیدگی به مسائل حقوقی خود را به وکیل وزارت کار می‌سپارند.

شما هم اگر کارگر یا کارفرما هستید و یا شغلتان به نوعی با اداره کار گره خورده، مطمئنا یکجا نیازمند مشورت با وکیل وزارت کار خواهید شد. پس بهتر است همین حالا و در این مقاله موسسه حقوقی وکلای تلفنی، اطلاعات مورد نیاز در رابطه با وکیل اداره کار را کسب کنید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل اداره کار چه خصوصیاتی دارد؟

وکیل وزارت کار شخصی است که در زمینه مسائل حقوقی و مخصوصا حقوق و قوانین اداره کار اطلاعات خوبی دارد. توجه داشته باشید که هر وکیلی ممکن است از قانون کار و بخشنامه های وزارت کار مطلع باشد، اما وکیل اداره کار چون فقط در این حیطه فعالیت دارد مسلما بیش از سایر وکلا درباره قوانین مذکور آگاهی خواهد داشت.

او همچنین به حیطه وظایف و حقوق کارگر و کارفرما آشنایی دارد و شیوه تنظیم قرارداد کار را می‌داند. در کنار تمام این موارد او می‌داند برای دفاع از موکل خود و احقاق حق او باید به چه مراجعی مراجعه کند، و چه مدارکی ارائه دهد.

 

در چه زمینه هایی می‌توان با وکیل اداره کار مشورت کرد؟

یکی از سوالات پرتکرار درباره وکیل وزارت کار این است که این وکیل در چه زمینه‌ای مشاوره حقوقی می‌دهد؟! یا به عبارت دیگر مشاوره حقوقی با وکلای وزارت کار در چه موضوعاتی امکان پذیر است؟!

اگر بخواهم به صورت کلی به این سوال پاسخ بدهم باید بگویم که وکلای اداره کار چون با تمام قوانین اداره کار و حقوق کارگر و کارفرما آشنایی دارند، می‌توانند در رابطه با تمام موضوعات مربوطه به شما مشاوره دهند. یعنی فرقی ندارد مشکل شما چیست، همین که مربوط به قانون کار و روابط کارگر و کارفرما باشد می‌توانید با وکیل اداره کار برای حل آن مشورت کنید.

به طور مثال مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل اداره کار با موضوع حل مشکلات کارفرما، یکی از مشاوره های حقوقی متداول موسسه حقوقی وکلای تلفنی است. در این جلسه مشاوره حقوقی تلفنی، وکیل به حل مشکلات حقوقی به وجود آمده برای کارفرما می‌پردازد و با ارائه راه حل های منطقی، مانع از متضرر شدن او می‌شود.

یا مثلا راهنمایی کارگرانی که بر سر حقوق و دستمزد یا بیمه با کارفرما به مشکل خورده اند، از دیگر موضوعات مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار موسسه حقوقی وکلای تلفنی می‌باشد.

 

 

مشاوره با وکیل وزارت کار

 

مزایای مشورت با وکیل اداره کار

اطلاع از قوانین موجود در رابطه با مشکل پیش آمده و همچنین استفاده از تجربیات دیگران که مشکل مشابهی با مشکل شما داشته اند، بهترین کمک را به حل پرونده و مشکل شما خواهند کرد. اما همانطور که می‌دانید خواندن تمام ماده های قانون کار و تفسیر و تعمیم آن ها به مشکل پیش آمده و یا استفاده از تجربیات دیگران تقریبا امر غیر ممکنی است.

اما خب وکیل وزارت کار دائما با کارگران و کارفرمایان سروکار دارد و وظیفه‌اش رسیدگی به پرونده های اداره کار است. در نتیجه مطمئنا حداقل یک پرونده با موضوعی مشابه با مشکل شما داشته است. از طرفی با توجه به تخصصی که دارد می‌تواند خیلی راحت قوانین موجود را تفسیر کند. بنابراین در حل مشکل پیش آمده کمک شایانی به شما خواهد کرد!

 

آدرس بهترین وکیل وزارت کار در تهران

مطمئنم که شما برای حل مشکلات حقوقی و اختلافات پیش آمده به دنبال بهترین وکیل وزارت کار هستید! زیرا فقط در این صورت است که موفقیت شما تضمین خواهد شد. از همین رو ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی برترین وکلای اداره کار را جذب کردیم تا به این ترتیب بتوانیم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

وکلای اداره کار فعال در موسسه حقوقی وکلای تلفنی همگی پس از چند مرحله آزمون و مصاحبه پذیرش شده اند. پس در تخصص و تجربه ایشان جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست!

با این تفاسیر اگر به دنبال بهترین وکیل وزارت کار در تهران یا هر شهر دیگری هستید، فقط باید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس بگیرید و در عرض چند دقیقه با وکلای وزارت کار شهر و استان خود، آشنا شوید.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل اداره کار

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از اصلی‌ترین خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی محسوب می‌شود. از طرفی همانطور که بالاتر هم گفتم این موسسه با برترین وکلای اداره کار همکاری می‌کند. پس شما برای مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل اداره کار، می‌توانید یکی از مشاوره های حقوقی تلفنی این موسسه را بخرید.

البته در صورت نیاز به مشورت فوری با وکیل وزارت کار می‌توانید با شماره 09212242670 تماس بگیرید تا بلافاصله به وکیل مورد نظر متصل شوید و سوالات حقوقی خود را از ایشان بپرسید.

 

هزینه مشاوره با وکیل اداره کار

هزینه مشاوره با وکیل وزارت کار موسسه حقوقی وکلای تلفنی، با توجه به چند عامل محاسبه می‌شود. مثلا نوع مشاوره (تلفنی / حضوری)، تایم جلسه، نوع مشکل پیش آمده، میزان تخصص وکیل و ... در هزینه مشاوره تاثیر دارند.

اما در هر صورت با انتخاب موسسه حقوقی وکلای تلفنی، امکان مشورت با برترین وکیل وزارت کار با کمترین هزینه برای شما فراهم خواهد شد. حتی شما در صورت نداشتن هزینه مشاوره حقوقی، می‌توانید به صورت رایگان با وکیل اداره کار موسسه ما مشورت کنید! برای مشاوره حقوقی رایگان با وکیل وزارت کار نیز فقط کافیست سوال خود را در قالب مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه مطرح نمایید.

 

 

 

مشاوره حقوقی مشاغل سخت و زیان بار 
مشاوره حقوقی دورکاری 
مشاوره حقوقی اداره کار 
مشاوره حقوقی در امور اداری یا دولتی 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.