وکلای کاردان یزد

وکلای کاردان یزد

وکلای کاردان یزد

امروزه بیشتر وکلا تلاش می کنند با ارائه مشاوره حقوقی گره بزرگی از مشکلات مردم را باز کنند. علاوه بر این با تاسیس برخی از موسسه های حقوقی، کار مردم برای استفاده از خدمات مشاوره تسهیل شده است. در حال حاضر موسسه حقوقی وکلای تلفنی یکی از بهترین موسسه های کشور است که در زمینه ارائه مشاوره حقوقی فعالیت می نماید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل کیست؟

وکیل شخصی است که از طرف یک یا چند شخص حقوقی یا حقیقی و به مجرد انعقاد عقد وکالت، مامور انجام امور مشخصی می شود. وکلا وظایفی دارند که با استفاده از آنها مشاوره حقوقی ارائه داده یا پیگیر روند پرونده خواهند شد. علاوه بر این به راحتی می توانند در بیشتر زمینه های حقوقی به مردم مشاوره دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان در سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید.

 

وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

در تمام مشاغل جهان، فاکتورهای مهمی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان فرد حرفه ای یا تازه کار را مشخص کرد. بنابراین وکلا نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بر این اساس امروزه وکیل خوب را با صفات و ویژگی های مشخصی می توان تشخیص داد. به عنوان مثال بهترین وکیل یزد شخصی است که از قوانین و مقررات اطلاع کامل داشته باشد. علاوه بر این همیشه اطلاعات خود را به روز رسانی نماید. این در حالی است که ویژگی هایی مانند صداقت، رازداری، مسئولیت پذیری، خوش قولی و... نیز می توانند تفاوت وکلای خوب را با سایر وکلا مشخص کنند.

 

 

مشاوره با وکلای یزد

 

در چه مواردی می توان با وکیل مشورت کرد؟

در دنیای کنونی مشکلات حقوقی بسیار گسترده شده است. از طرفی افراد اطلاعات کافی برای پاسخ به این گونه مسائل ندارند از این رو لازم است با یک فرد متخصص و آگاه در این زمینه مشورت نمایند. هر یک از وکلا در یک یا دو زمینه به صورت حرفه ای تر فعالیت می کنند. مثلا ممکن است یک وکیل در حوزه شرکت ها بسیار قوی باشد و وکیل دیگری در حوزه دعاوی بیمه و اداره کار. بنابراین در تمامی موارد از جمله کیفری، خانواده، شرکت ها، جرائم رایانه ای، اداره کار و ... با وکیل متخصص در همان حوزه مشورت کرد. در حال حاضر در تمام مباحث حقوقی می توان هزینه مشاوره با وکیل در یزد را پرداخت کرده و با وکلا مشورت کرد. بر این اساس تمام وکلا در موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توانند در بیشتر زمینه های حقوقی، مشاوره حقوقی ارائه دهند.

 

ادرس وکلای کاردان در یزد

با مراجعه به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توان ادرس وکیل متخصص در یزد را جستجو نمود. بر این اساس می توان با مراجعه به سایت با بهترین وکلای کشور نیز آشنا شد. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در این زمینه به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه نمایید.

 

 

 

وکلای کاردان اراک 
راهنمای نگارش انلاین 
هزینه ارزیابی پرونده 
هزینه مطالعه پرونده 
درباره ما

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای کاردان یزد

در حال حاضر موسسه حقوقی وکلای تلفنی تلاش کرده است تا با ارائه مشاوره حقوقی تلفنی به هموطنان عزیز، دسترسی به وکیل را آسان کند. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از موسسه حقوقی وکلای تلفنی از 2 روش می توانید اقدام نمایید که عبارتند از :

  • مراجعه به وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی به ادرس www.vakiltel.org و پرداخت هزینه مشاوره حقوقی تلفنی بر اساس مدت زمان مشاوره و تخصص وکیل.
  • تماس با شماره های 09212242670 و یا 02147625900. موضوع و مدت زمان مشاوره حقوقی را به پشتیبان اعلام نموده و هزینه مشاوره را به شماره کارت 6037997382284538 به نام هادی توکلی واریز نمایید. سپس 4 رقم اخر کارت بانکی که با آن واریز انجام داده اید را به پشتیبان اعلام کرده و در کمتر از 10 دقیقه بعد با وکیل مورد نظر مشورت نمایید.

 

 

بهترین وکلای یزد

 

هزینه مشاوره حقوقی با وکیل کاردان یزد

در حال حاضر هزینه مشاوره یا حق الوکاله وکیل در یزد سر به فلک کشیده است. با این وجود مبلغ مشخصی در این زمینه وجود ندارد. موسسه حقوقی وکلای تلفنی تلاش کرده است تا با کمترین هزینه ممکن، به صورت 24 ساعته مشاوره حقوقی را به مردم ارائه دهد. هزینه مشاوره حقوقی به مدت زمان مشاوره و تخصص وکیل بستگی دارد. شما برای 10 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل متخصص 50000 تومان و برای مشورت با وکیل فوق تخصص مبلغ 75000 تومان واریز می نمایید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.