وکلای کاردان بیرجند

وکلای کاردان بیرجند

وکلای کاردان بیرجند

این ضرب المثل که "کار را باید به کاردان سپرد"، در همه زمینه ها صدق کرده و امور حقوقی و کیفری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در همین راستا، وکلا بهترین افراد برای رجوع در زمان تشکیل و پیگیری پرونده های حقوقی هستند. یک وکیل زبده با دانش بالای خود می تواند به نمایندگی از طرف موکل خود، پیگیرِ امور وی بوده و در زمان های مختلف در دادگاه حاضر شود. موکل برای واگذاری امور خود به وکیل، با او قراردادی با عنوان وکالت می بندد. وکالت انواع مختلفی داشته که از جمله ی آن می توان به وکالت ساده، وکالت تام الاختیار، وکالت غیر‌قضایی، وکالت بلاعزل، وکالت مطلق، وکالت قضایی و وکالت مقید اشاره کرد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

یکی از بارزترین خصوصیات یک وکیل خوب، علم و دانش بالای آن در زمینه مسائل حقوقی است. وکیل کاربلد با تسلطی که بر قوانین مختلف دارد، در تلاش است تا از حقوق موکل خود به بهترین شکل دفاع کند. همچنین، وکیل باید محرم اسرار موکل خود بوده و این اسرار را تنها در نزد قاضی و در جهت پیشبرد پرونده فاش کند. به این ترتیب، اعتماد موکل به وکیل بیش از قبل شده و به بازگوییِ ناگفته ها می پردازد. یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل خوب این است که موکل خود را با حقیقت مواجه کرده و به وی وعده دروغین ندهد. جذب مشتری با دادن وعده های پوچ و دروغین، بدترین راه برای رسیدن به شهرت و اعتبار است.

گذشته از آن، وکیل مسائل حقوقی و پروسه پرونده را پیچیده نکرده و این امور را به شکلی ساده برای موکل خود بیان می کند. این ساده سازی به قاضی پرونده نیز در درک بهتر موضوع و تصمیم گیری منطقی تر کمک می کند. خصوصیت دیگر یک وکیل خوب، احترام به مقام و منزلت قاضی و سایر مقامات قضایی است. از این رو، چاپلوسی و تملق زیاد وکیل نزد قاضی دور از انتظار است. بعلاوه، داشتن صداقت نیز از جمله دیگر ویژگی های وکلا می باشد. تخصص و تجربه نیز همیشه حرف اول را زده و در انتخاب یک وکیل مجرب بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید با مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  موسسه ما در ارتباط باشید.

 

 

بهترین وکیل بیرحند

 

در چه مواردی می توان با وکیل مشورت کرد؟

وکلای کاردان بیرجند در همه زمینه های حقوقی و کیفری می توانند به پرونده شما در دادگاه رسیدگی کنند. هر یک از وکلا در یکی از زمینه ها تخصص داشته و شما را در احقاق حقوق خود حمایت می کنند. رسیدگی به پرونده هایی در زمینه های رابطه و زوجیت، امور قراردادها، اسناد، کلاهبرداری، ثبت شرکت، امور بیمه و بیکاری، قتل، سرقت، تجاوز و غیره، از جمله وظایف یک وکیل مجرب است. چنانچه در جستجوی یک وکیل ماهر هستید، برای رزرو نوبت از وکیل کاربلد در بیرجند با ما در تماس باشید.

 

آدرس وکلای کاردان در بیرجند

وکلای کاردان بیرجند می توانند در انجام امور حقوقی به خوبی به موکلان خود کمک کرده و در مدت زمان کوتاهی، یک پرونده حقوقی را با بهترین نتیجه به پایان برسانند. شما هم اگر ساکن بیرجند هستید و برای انجام امور حقوقی خود به راهنمایی ها و مشورت با یک وکیل زبده نیاز دارید، می توانید از طریق موسسه حقوقی ما نسبت به این موضوع اقدام نمایید. ما آدرس بهترین وکلای بیرجند را در اختیار شما قرار می دهیم. همچنین، شماره وکیل بیرجند نیز از جمله خدماتی بوده که از طریق مشاوره حقوقی  برای شما در دسترس خواهد بود.

 

 

لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
هزینه وکیل و مشاوره 
حق الوکاله وکیل 
وکیل برای مشاوره 
درباره ما 

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای کاردان بیرجند

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید به صورت تلفنی با وکلای کاردان بیرجند مشورت نمایید، می توانید به موسسه حقوقی ما اعتماد کنید. موسسه حقوقی وکلای تلفنی در همه شهرهای ایران وکلای با‌تجربه و متبحری را برای در اختیار گرفتن پرونده های حقوقی شما، در نظر دارد. به همین منظور، موسسه حقوقی ما بهترین و کامل‌ترین خدمات را در این زمینه به شما موکلان گرامی ارائه می دهد. یکی از مزیت های مشاوره حقوقی تلفنی با وکلا، استفاده از تجربه آنها حتی از راه دور و بدون مراجعه حضوری است. مزیت دیگر، فرار از شلوغی های دادگاه و پیچیدگی پروسه های حقوقی مربوط به پرونده ها است. با مشاوره حقوقی، می توانید با اطلاع کامل از تمامی مراحل، به پیگیری پرونده ها پرداخته و در زمان صرفه جویی کنید.

 

هزینه مشاوره حقوقی با وکیل کاردان بیرجند

اگر بخواهید هزینه مشاوره حقوقی با وکلای کاردان بیرجند را بدانید، باید بگوییم که حق الوکاله ها متفاوت بوده و نرخ مشخصی برای آن تعیین نمی شود. حق الوکاله وکیل بیرجند به تخصص و تجربه وی نیز بستگی دارد؛ به طوری که وکلایی که تجربه بیشتری در زمینه پرونده های حقوقی دارند، بالطبع حق الوکاله بیشتری دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، نوع پرونده و موضوع مورد بررسی نیز در تعیین میزان حق الوکاله وکیل تاثیر خواهد گذاشت. همچنین، میزان شهرت موسسه حقوقی که وکیل مورد نظر در آن مشغول به کار است نیز، می تواند این نرخ را تغییر دهد.

 

 

ادرس وکیل در بیرجند

 

کارشناسان حقوقی ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توانند لیستی از حدود حق الوکاله ها در زمینه های مختلف مانند پرونده طلاق، تخلیه ید، کلاهبرداری، قتل و غیره را در اختیار شما قرار دهند.

هزینه مشاوره حقوقی به مدت زمان مشاوره و تخصص وکیل بستگی دارد به عنوان مثال برای 5 دقیقه مشاوره شما مبلغ 30000 تومان پرداخت می کنید. برای اطلاع از هزینه ها با ما از طریق  مشاوره حقوقی تلفنی در تماس باشید.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.