وکیل دعاوی بیمه

وکیل دعاوی بیمه

وکیل دعاوی بیمه

وکیل دعاوی بیمه

با دقت در جای جای جامعه اعم از خانواده، مدرسه، دانشگاه، صنعت، بازار کار و تجارت و ...  رد پای صنعت بیمه دیده می شود که از طرفی سرمایه گذاری و صنعتی سودمند برای شرکت های بیمه است و از طرف دیگر مانند چتری حمایتی برای بیمه گذار و بیمه شده مطرح است. در بسیاری از پرونده های بیمه حجم مبادلات مالی بسیار بالا است و همین امر موجب می شود دعاوی پرونده های بیمه به ویژه پرونده های خسارت، دیه، از کار افتادگی و .... در مجامع قضایی به وفور دیده شود و لازمه موفقیت در این پرونده ها برخورداری از اطلاعات و قوانین بیمه است که برای افراد عادی غیر ممکن است و لازم می شود از حضور مشاوره حقوقی  و  مشاوره حقوقی تلفنی یا وکیل دعاوی بیمه برخوردار شویم.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

 مشخصات بارز وکیل دعاوی بیمه

بیمه از عقود عهدی می باشد که در پی آن تعهدی برای یکی از طرفین و یا هر دوی آنها ایجاد می کند. با توجه به مقررات تعیین شده، بیمه حمایتی است از بیمه گذار و موارد قانونی بنفع او تفسیر می شود. در برخی از موارد بیمه گر با بیمه گذار از نظر حقوقی به مشکل میخورند که ممکن است اجرای قرارداد بیمه از طریق دعاوی حقوقی، درخواست و مورد پیگیری قرار گیرد.دعاوی مرتبط با بیمه می تواند بین بیمه گر و بیمه گذار یا همان شخص ثالث به علت عدم پرداخت بیمه و یا عدم جبران خسارت، مطرح شود بیمه گران جهت حفظ اعتبار خود در دعاوی پیش آمده، سعی بر حل اختلافات، از طریق مسالمت آمیز مانند صلح و سازش، میانجی گری و داوری دارند.

 

مشاوره حقوقی بیمه

وظایف بیمه گر و بیمه گذار

با توجه به گستردگی خدمات بیمه در تمامی زمینه های زندگی امروزی و در کسب و کارهای روزمره، کمتر کسی پیدا می شود که از خدمات بیمه استفاده نکند و یا با ادارات بیمه در ارتباط نباشد. اما بسیاری هستند که برای اولین بار نیاز به استفاده از بیمه و خدمات مرتبط با آن پیدا نموده اند و باید متذکر شویم که بهتر است اولین گام در این مسیر را با علم و آگاهی برداشته و از وکیل دعاوی بیمه مشورت بگیرند.

بیمه گر یا وکیل دعاوی بیمه شخصی است حقوقی که در ازای دریافت حق بیمه از بیمه گذار موظف است تعهداتی که در قرارداد بیمه درج شده را عمل نماید. بیمه گذار یا وکیل دعاوی بیمه، شخصی است حقیقی یا حقوقی که به ازای پرداخت هزینه بیمه، سرمایه خود را تحت قراردادی تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

با استناد به ماده 15 قانون بیمه، دو وظیفه بر عهده بیمه گذار گذاشته است:

·        «اقدام برای جلوگیری از توسعه و افزایش خسارت.

·        اعلام وقوع حادثه بیمه گر»

 علاوه بر دو مورد فوق ، بیمه گذار در بیمه اموال موظف است فهرست اموال خسارت دیده را برآورد قیمت کند و همراه با مستندات و مدارک لازم به بیمه گر تحویل دهد.

در مورد بیمه سرقت، بیمه گذار یا وکیل دعاوی بیمه وی، باید قبل از مراجعه به بیمه مقامات انتظامی و قضایی را در جریان سرقت انجام گرفته قرار داده باشد و گواهی دریافتی را به بیمه گر تحویل دهد.

 در مورد خسارات وارده بدنی در حوادث، بیمه شده یا وکیل دعاوی بیمه ایشان، باید برای تاییدیه خسارات جانی وارده، به پزشک قانونی مراجعه نموده و گواهی آن را بیمه گذار تحویل دهد

 بیمه شده یا وکیل دعاوی بیمه، موظف است به تمامی سوالاتی که در فرم بیمه توسط بیمه گر در اختیارش قرار می گیرد به درستی و صداقت پاسخ دهد.

 اعلام وقوع حادثه به بیمه گر: بیمه شده یا وکیل دعاوی بیمه، موظف است از تاریخ وقوع حادثه و اطلاع از آن، به مدت 5 روز بیمه گر را شخصا یا توسط وکیل دعاوی بیمه مطلع سازد. در غیر اینصورت بیمه گر هیچ مسئولیتی در قبال انجام تعهدات نخواهد داشت.

 

مشاوره حقوقی بیمه بیکاری

 

قابل توجه است که در جلوگیری از خسارت در اموال بیمه شده،  بیمه گذار موظف است از اموال بیمه شده به درستی محافظ کند و مراقبتهای لازم در جهت حفظ مال را انجام دهد و چنانچه بیمه گذار زیان دیده از حادثه از انجام تکالیف معقول و متعارف تعیین شده در قانون امتناع کند خسارات وارده بعد از امتناع به جلوگیری از خسارت بر عهده وی خواهد بود و بیمه ضمانتی برای تامین خسارت نخواهد داشت.

وظایف بیمه گر و تعهداتی که موظف به انجام آن است به دو بخش تقسیم می شود 1) خسارات مالی:  این نوع خسارات مانند هرگونه سانحه، تصادف، تصادم، سقوط، واژگونی، آتش سوزی و انفجار است ب) خسارات جانی: این نوع از خسارت شامل: هر نوع دیه، ارش ناشی از دیه، شکستگی، نقص عضو، از کار افتادگی و فوت و هزینه های پزشکی است. در صورت هرگونه ابهام و یا مشکلی با شرکت بیمه گذار شدید می توانید با ارتباطی آسان با مشاوران حقوقی تلفنی و مشاوران حقوقی آنلاین و وکیل دعاوی بیمه در کمترین زمان طرح سوال کنید و بهترین راهکار در این زمینه را دریافت کنید و وکیل مجرب را همراه خود داشته باشید.

 

ارتباط از طریق واتس اپ

 آیا شرکت های بیمه خصوصی قانونی اند؟

 با استناد به ماده 31 قانون بیمه در این زمینه:« عملیات بیمه در ایران به وسیله شرکت های سهامی عام ایرانی که کلیه سهام آنان با نام بوده و طبق قوانین تجارت به ثبت رسیده باشند، انجام خواهد گرفت.»

در سال 1380 قانون تاسیس موسسات دولتی به تصویب رسید و به دنبال آن اجازه داده شد که شرکت های بیمه مناطق آزاد، موسسات بیمه غیر دولتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بازار بیمه کشور به فعالیت بپردازند و با توجه به تغییرات ساختاری در کشور در سالهای اخیر در اقتصاد، سیاست های دولت شرکت ها را به تشویق به فعالیت در بخش خصوصی نمود تا بار را از دوش دولت بردارد و فعالیت در بخش خصوصی را قانونی اعلام نمود.

شکایت از بیمه در خصوص عدم ایفای تعهدات

با استناد به ماده 25 قانون بیمه « مؤسسه بيمه موظف است با درج اطلاعيه در تمام مراكز صدور و پرداخت خسارت، در خصوص نحوه رسيدگي به شكايات بيمه اي و فرايند رسيدگي به شكايات اطلاع رساني نمايد.»

با استناد به ماده 26« مؤسسه بيمه موظف است واحد رسيدگي و پاسخگويي به شكايات تحت نظارت و مسئوليت مستقيم مدير عامل ايجاد و امكان دسترسي آسان براي عموم بيمه گذاران را در سطح كشور جهت طرح شکایات مربوطه فراهم نمايد به گونه اي كه حداكثر ظرف مدت۱۱روز شكايات رسيدگي شوند.»

با استناد به ماده 27 « در صورت عدم رسيدگي به شكايات بيمه اي در شركت بيمه، بيمه گذاران، بيمه شدگان يا صاحبان حقوق مي توانند موضوع مورد اختلاف را به صورت كتبي و همراه مدارك و دلايل لازم به بيمه مركزي اعلام و تقاضاي رسيدگي نمايند. بيمه مركزي در صورت لزوم، موضوع را همراه با مستندات براي ارائه توضيحات لازم به شركت بيمه ذيربط اعلام خواهد نمود. شركت بيمه موظف است حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از دريافت مدرك فوق، پاسخ خود را به صورت مستدل و مستند به بيمه مركزي اعلام نمايد.»

با استناد به ماده28 « بيمه مركزي پس از بررسي شكايات واصله نظر خود را در مدت زمان متعارف به صورت مكتوب به طرفين اعلام خواهد نمود. نظر بيمه مركزي براي شركت بيمه ذيربط لازم الاجرا است»

ار تباط با مشاوران حقوقی تلفنی و مشورت با وکیل دعاوی بیمه متخصص فرآیند را آسان و حصول به نتیجه مطلوب را ممکن می سازد.

آیا صحنه سازی جهت دریافت بیمه آتش سوزی جرم است؟

برای عمدی و یا غیر عمدی بودن آتش سوزی در گام اول کارشناسان آتش نشانی وارد عمل می شوند و در صورت تشخیص عمدی بودن و صحنه سازی آتش سوزی، از طرف بیمه گر ضابطان قضایی( پلیس) وارد ماجرا شده و تحقیق در مورد موضوع را بر عهده می گیرند تا با کارشناسان متخصص در این حوزه و استفاده از تجهیزات تخصصی دلیل اصلی وقوع آتش سوزی را کشف کنند. در صورت تشخیص کارشناسان و محرز شدن عمدی بودن آتش سوزی، بیمه آتش سوزی به بیمه گر پرداخت نخواهد شد و علاوه بر آن قانونگذار مجازات سنگینی را برای فرد مجرم پیش بینی به وی و یا وکیل دعاوی بیمه مجرم اطلاع داده خواهد شد. باید اضافه نمود، در صورتی که آتش سوزی به اموال منقول و یا غیر منقول دیگران خسارتی وارد نموده باشد خسارت وارده توسط کارشناسان برآورد قیمت می شود و باید توسط فردخاطی پرداخت شود.

 

مشاوره حقوقی دعاوی بیمه ثالث

پرداخت خسارت تصادف در صورت عدم حضور مقصر در بیمه

در قوانین گذشته حضور فرد مقصر و فرد زیان دیده یا وکیل دعاوی بیمه آنها در شرکت های بیمه گذار برای پرداخت خسارت مالی و جانی یک ضرورت به حساب می آمد ولی با توجه به مشکلات بسیاری که این موضوع برای افراد خسارت دیده بوجو آورده بود تفاهم نامه ای بین بیمه مرکزی ایران، با پلیس راهور جمهوری اسلامی ایران امضا شد تا بدون حضور مقصر روال اداری انجام گیرد و خسارت های وارده توسط کارشناسان برآورد و به فرد خسارت دیده بدون حضور مقصر پرداخت شود.

فرد خسارت دیده یا وکیل دعاوی بیمه وی، جهت انجام دریافت خسارت از شرکت بیمه گذار باید مدارکی مانند: بیمه نامه فرد مقصر تصادف، یک برگ کپی گواهینامه، یک تصویر از محل آسیب خودرو به همراه یک برگ اقرار نامه از فرد مقصر که در آن فرد به مقصر بودن خود اشاره نموده است را به شرکت بیمه گذار ارائه دهد.

در صورت هرگونه خسارت در هنگام بروز تصادف بهترین گزینه ارتباط با افراد متخصص و وکیل دعاوی بیمه در این حوزه است. با توجه به افزایش قیمت خودروها در چند سال اخیر در هنگام بروز حادثه هوشمندانه ترین اقدام ارتباط با وکیل دعاوی بیمه است زیرا وکیل دعاوی بیمه با اطلاع و متخصص در قوانین بیمه می تواند بهترین راهکار را به شما ارائه دهد و آرامش خاطر جهت دریافت خسارت را در کمترین زمان از بیمه به شما هدیه دهد. 

 

مشاوره حقوقی مطالبه دیه 
مشاوره حقوقی تصادف
اعسار از پرداخت دیه 
هزینه نگارش شکوائیه
درباره ما 

 

سوالات متداول

-وظایف بیمه گر و تعهداتی که موظف به انجام آن است چگونه تقسیم بندی می شود؟

به دو قسمت تعیین می شود الف) خسارات مالی  ب) خسارات جانی

-آیا شرکت های بیمه خصوصی قانونی اند؟

بله، شرکتهای دولتی بیمه به خصوصی تغییر وضعیت داده اند.

-آیا از منظر قانون افراد در مورد اموال بیمه شده تعهداتی دارند؟

بله، بیمه گذار موظف است از اموال بیمه شده به درستی محافظ کند.

-بیمه گذار کیست؟

بیمه گذار یا وکیل دعاوی بیمه وی، شخصی است حقیقی یا حقوقی که به ازای پرداخت هزینه بیمه، سرمایه خود را تحت قراردادی تحت پوشش بیمه گر قرار می دهد.

-ماده قانونی 15 در قوانین بیمه چه وظیفه ای را بر عهده بیمه گذار گذاشته است؟

اقدام برای جلوگیری از توسعه و افزایش خسارت، اعلام وقوع حادثه توسط بیمه گذار یا وکیل دعاوی بیمه


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام، با دقت در جای جای جامعه اعم از خانواده، مدرسه، دانشگاه، صنعت، بازار کار و تجارت و ... رد پای صنعت بیمه دیده می شود که از طرفی سرمایه گذاری و صنعتی سودمند برای شرکت های بیمه است و از طرف دیگر مانند چتری حمایتی برای بیمه گذار و بیمه شده مطرح است. در بسیاری از پرونده های بیمه حجم مبادلات مالی بسیار بالا است و همین امر موجب می شود دعاوی پرونده های بیمه به ویژه پرونده های خسارت، دیه، از کار افتادگی و .... در مجامع قضایی به وفور دیده شود و لازمه موفقیت در این پرونده ها برخورداری از اطلاعات و قوانین بیمه است که برای افراد عادی غیر ممکن است و لازم می شود از حضور مشاوره حقوقی و مشاوره حقوقی تلفنی یا وکیل دعاوی بیمه برخوردار شویم.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ همه ما بارها و بارها این جمله معروف را شنیده ایم که « حادثه هیچگاه خبر نمی کند» و همین عبارت ساده توانسته کلید طلایی برای اجبار انسان ها به سمت انجام بیمه و خدمات مربوط به آن باشد . ما در زندگی روزمره خود با انواع و اقسام خطراتی رو در رو هستیم که هرکدام از آنها می تواند در کمتر از چند ثانیه زندگی افراد را نابود کنند. وقتی که شما در ابتدای صبح از منزل خارج می شوید خطراتی همچون تصادف، بیماری، آلودگی صوتی، حوادث حین کار ، سکته ناگهانی و ... در کمین تان هستند تا زمانی که پا به خانه بگذارید . پس هر انسانی هرچقدر هوشیار و دقیق ناچار است برای غلبه بر این خطرات از سپری به نام بیمه استفاده نماید تا هم به لحاظ رهایی خطرات جانی و هم مالی از یک آرامش نسبی برخوردار گردد . در این لحظه است که پای شرکت های بیمه به زندگی ما باز شده و هرکدام از ما بنا به نیاز های خود به هریک از آنها مراجعه می نماییم. از طرفی خدمات دهی از سوی این شرکت ها نیز تخصصی شده و ما شاهد انواع بیمه نامه هایی هستیم که تا پیش از این وجود نداشتند . بیمه دوران تحصیلی، بیمه درمان ناباروری، بیمه جراحی های زیبایی و ... از انواع مدل هایی هستند که بنا به مقتضیات روز به زندگی ما افزوده شده و ما همواره جهت آگاهی از چگونگی برخورداری از این بیمه نامه ها باید با فرد یا افرادی دلسوز و البته آگاه در ارتباط باشیم تا ضمن ارائه بهترین شیوه بیمه کردن بتوانند از پیچ و خم های اداری کار، ما را برهانند.


بهاره توکلی پور

با سلام خدمت موسسه و همکاران وکیل تلفنی،ضمن تشکر از خدمات ارزندتان در این شرایط خاص و مشکل ساز بیماری به هموطنان عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به بودجه بسیار مناسبی که نسبت به حل مشکلات حقوقی خود می‌پردازید از همه مهمتر در زمان خود صرفه جویی میکنید و با تماسی که کمتر از 5دقیقه با شما گرفته میشود از مشاوره وکلای خبره پایه یک بهره مند می شوید و برای مراجعه به دادگاه دیگر استرس و دغدقه چندانی ندارید.باارزوی حل مشکلات حقوقی مردم عزیز.وکیل پایه یک بهاره توکلی پور در زمینه خانواده با کد 30972 در خدمت مردم عزیز هستم.با تشکر


علیرضا محمدی

ضمن عرض ارادت و تشکر بابت مشاوره ای که امروز با یکی از مشاورین شما داشتم خواستم از پرسنلی که برای تهیه و انتشار مطالب مفید سایت تلاش میکنند هم تشکر کنم سایت شما به قدری مفیده که با گذاشتن زمانی در طول روز، میشه اطلاعات خیلی مفیدی به دست آورد موفق باشید


فریبرز ذوالفقاری

با سلام توجه به گستردگی خدمات بیمه در تمامی زمینه های زندگی امروزی و در کسب و کارهای روزمره، کمتر کسی پیدا می شود که از خدمات بیمه استفاده نکند و یا با ادارات بیمه در ارتباط نباشد. اما بسیاری هستند که برای اولین بار نیاز به استفاده از بیمه و خدمات مرتبط با آن پیدا نموده اند و باید متذکر شویم که بهتر است اولین گام در این مسیر را با علم و آگاهی برداشته و از وکیل دعاوی بیمه مشورت بگیرند. بیمه گر یا وکیل دعاوی بیمه شخصی است حقوقی که در ازای دریافت حق بیمه از بیمه گذار موظف است تعهداتی که در قرارداد بیمه درج شده را عمل نماید. بیمه گذار یا وکیل دعاوی بیمه، شخصی است حقیقی یا حقوقی که به ازای پرداخت هزینه بیمه، سرمایه خود را تحت قراردادی تحت پوشش بیمه قرار می دهد. با استناد به ماده 15 قانون بیمه، دو وظیفه بر عهده بیمه گذار گذاشته است: · «اقدام برای جلوگیری از توسعه و افزایش خسارت. · اعلام وقوع حادثه بیمه گر» علاوه بر دو مورد فوق ، بیمه گذار در بیمه اموال موظف است فهرست اموال خسارت دیده را برآورد قیمت کند و همراه با مستندات و مدارک لازم به بیمه گر تحویل دهد.


فریبرز ذوالفقاری

توجه به گستردگی خدمات بیمه در تمامی زمینه های زندگی امروزی و در کسب و کارهای روزمره، کمتر کسی پیدا می شود که از خدمات بیمه استفاده نکند و یا با ادارات بیمه در ارتباط نباشد. اما بسیاری هستند که برای اولین بار نیاز به استفاده از بیمه و خدمات مرتبط با آن پیدا نموده اند و باید متذکر شویم که بهتر است اولین گام در این مسیر را با علم و آگاهی برداشته و از وکیل دعاوی بیمه مشورت بگیرند. بیمه گر یا وکیل دعاوی بیمه شخصی است حقوقی که در ازای دریافت حق بیمه از بیمه گذار موظف است تعهداتی که در قرارداد بیمه درج شده را عمل نماید. بیمه گذار یا وکیل دعاوی بیمه، شخصی است حقیقی یا حقوقی که به ازای پرداخت هزینه بیمه، سرمایه خود را تحت قراردادی تحت پوشش بیمه قرار می دهد. با استناد به ماده 15 قانون بیمه، دو وظیفه بر عهده بیمه گذار گذاشته است: · «اقدام برای جلوگیری از توسعه و افزایش خسارت. · اعلام وقوع حادثه بیمه گر» علاوه بر دو مورد فوق ، بیمه گذار در بیمه اموال موظف است فهرست اموال خسارت دیده را برآورد قیمت کند و همراه با مستندات و مدارک لازم به بیمه گر تحویل دهد.


Mohamad sheykhi

بیمه، قراردادی است که به موجب آن بیمه‌گر، در قبال دریافت مبلغی پول یا حق بیمه در مقابل بیمه‌گذار، تعهد می‌کند تا در صورت بروز وقوع ریسک (حادثه موضوع قرارداد) مبلغی را به شخص بیمه‌گذار، پرداخت نماید. حق بیمه، ما به ازای قانونی ریسک بیمه‌ای است. در زمان انعقاد قرارداد و زمان اجرای عقد بیمه‌‌، تعادل میان حق بیمه و ریسک باید وجود داشته باشد. بیمه گر، شرکت بیمه‌ای است که با تنظیم قرارداد با بیمه‌گذار، حق بیمه دریافت می‌کند و در مقابل دریافت حق بیمه تعهد می‌کند که در صورت وقوع حادثه غیر قابل پیش‌بینی، خسارت آنها را جبران نماید. سفته ضمانت کار و سفته بدون تاریخ بیمه‌گذار نیز هر شخص حقیقی (انسان) یا حقوقی (شرکت و موسسه) است که با تنظیم قرارداد با بیمه‌گر، متعهد به پرداخت حق بیمه می‌شود. دعاوی بیمه‌ علت اهمیت بیمه چیست؟ اهمیت بیمه به قدری، است که در اصل سوم قانون اساسی، یکی از وظایف حکومت اسلامی را، عمومی کردن بیمه، قرار داده ‌شده است. در بند ۴ اصل بیست ‌و یک و اصل چهل ‌و چهار قانون اساسی، نیز از بیمه سخن به میان آمده است. هدف از بیمه چیست؟ شاید این فکر به نظر خطور کند که بیمه، منجر به منتفی شدن خطر می‌شود، اما این‌ گونه نیست. بلکه بیمه، امکان جبران مالی خسارات ناشی از خطر را فراهم می‌کند. بیمه دریایی، سرآغاز بیمه در تاریخ است. بعدها بانکداران با افزایش تجارت از طریق دریا، تقسیم خطر بین محموله‌های دریایی را پذیرفتند، زیرا معتقد بودند که خدا همه کشتی‌ها را یک ‌زمان غرق نمی‌کند. وکیل دریافت خسارت از بیمه در تهران امروزه انواع مختلف بیمه، وجود دارد و زندگی هر فردی با انواع مختلفی از بیمه، پیوند خورده است. در اوایل قراردادهای بیمه عمدتا حول، حمل و نقل دریایی منعقد می‌شد، بعدها بنا به احتیاجات متنوع انسان‌‌ها، انواع دیگر بیمه نیز پدید آمدند. دعاوی بیمه‌ خصوصیات عقد بیمه چیست؟ آگاهی از خصوصیات بیمه، برای شناخت ان امری ضروری است. بیمه، از عقود عهدی می‌باشد، تعهدی برای یکی از طرفین یا هر دو، ایجاد می‌شود. در واقع تنها عقدی که در حقوق ایران به‌طور دقیق عهدی است، عقد بیمه می‌باشد. بیمه، عقد رضایی است و نیاز به تشریفاتی ندارد، عدم صدور بیمه‌نامه نباید به عقد بیمه خللی وارد کند و عدم پرداخت حق بیمه صرفاً موجب معلق شدن، تعهدات بیمه‌گر، می‌شود، ولی عقد بیمه به قوت خود باقی است.


سهند مهدی پور

سلام برخی از موارد بیمه گر با بیمه گذار از نظر حقوقی به مشکل میخورند که ممکن است اجرای قرارداد بیمه از طریق دعاوی حقوقی، درخواست و مورد پیگیری قرار گیرد.دعاوی مرتبط با بیمه می تواند بین بیمه گر و بیمه گذار یا همان شخص ثالث به علت عدم پرداخت بیمه و یا عدم جبران خسارت، مطرح شود بیمه گران جهت حفظ اعتبار خود در دعاوی پیش آمده، سعی بر حل اختلافات، از طریق مسالمت آمیز مانند صلح و سازش، میانجی گری و داوری دارند


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.