محاسبه فوری بیمه کار ساعتی

محاسبه  فوری بیمه کار ساعتی

محاسبه فوری بیمه کار ساعتی

شاید شما هم در وضعیتی قرار بگیرید که نیاز داشته باشید از خدمات مربوط به کارگر ساعتی استفاده کنید. در این بین موضوع پرداخت دستمزد به اندازه کافی چالش برانگیز است و در کنار آن باید به فکر پرداخت بیمه کارگر نیز باشید. برای محاسبه سریع بیمه کار ساعتی روش‌های مختلفی وجود دارد و می‌توان به روش‌های تلفنی و آنلاین نیز آن‌ها را حساب کرد.

 

هزینه مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل قانون کار

بخش اعظمی از انسان‌ها روزانه مشغول به کار هستند و همانند هر سیستمی، یک رابطه کارگر و کارفرما و یا نیروی کار و مشتری در بین افراد وجود دارد. به دلیل گستردگی و درگیری تمام افراد با این موضوع، در قانون کار شرایط معینی برای موارد مرتبط تعیین شده است. هر کارگر و کارفرمایی در قبال یکدیگر یک سری مسئولیت و وظایف دارند و در صورتی که هر یک از این موارد نقض شود، مشکلات متعددی پدید می‌آید.هرچه موضوع بنیادی‌تر باشد و اثرات مخرب‌تری داشته باشد، رابطه بین کارگر و کارفرما بدتر شده و ممکن است کار به شکایت برسد. در صورتی که هر یک از طرفین از انجام وظایف خود شانه خالی کند، طرف دیگر برای پس گرفتن حقوق قانونی خود می‌تواند از مراجع قانونی کمک گرفته و مشکل خود را پیگیری کند. داشتن یک قرارداد کاری مناسب و مشخص کردن وضعیت بیمه کارگر از جمله مواردی است که باید از ابتدای شروع کار به آن دقت داشت. کمک گرفتن از افراد با تجربه و یا وکلای قانون کار می‌تواند از بروز مشکلات آتی جلوگیری کند. مشاوره حقوقی تلفنی می‌تواند همان کمک را به شما کرده و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد.

آیا به کار ساعتی بیمه تعلق می گیرد؟

در برخی از مشاغل کارگران به صورت تمام وقت مشغول به کار هستند و قرارداد کاری خود را دارند. در برخی موارد نیز به دلیل نوع خاصی از فعالیت که مورد نظر کارفرما است، نیاز به کارگران ساعتی است تا بخشی از کار را انجام دهند. همانند کارگران ساختمانی که ساعت و روز کار مشخصی ندارند و به طور موقت مشغول به کار بوده‌اند، این دسته از کارگران در مقابل زحمت و ساعتی که کار کرده‌اند مزد دریافت خواهند کرد. طبق قانون تامین اجتماعی، هر کارگری که در مقابل انجام کاری مزد دریافت کند،‌ مشمول بیمه شده و قانون تامین اجتماعی شامل حال وی می‌شود. با وجود اینکه طبق قانون کارگرانی که به صورت ساعتی کار می‌کنند، به نسبت حجم و زمان کاری که کرده‌اند مزد و مزایا می‌گیرند، ولی در هر صورت نزد سازمان تامین اجتماعی مستحق دریافت بیمه هستند. ممکن است برخی کارفرماها دراینباره به قانون توجهی نکنند که این موضوع خود به نوعی تخلف محسوب می‌گردد.

 

 

محاسبه انلاین بیمه کار ساعتی

ممکن است برای برخی کارفرمایان محاسبه میزان بیمه کارگران ساعتی کمی سخت باشد یا به طور کلی نحوه محاسبه آن را بلد نباشند. در این خصوص استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان می‌تواند بهتر از هر روش دیگری به شما کمک کند. می‌توانید با در نظر گرفتن مدت زمان کار و همینطور شرایط کاری که کارگر انجام داده‌ است، به صورت آنلاین بیمه آن را مشخص کرده و بعد پرداخت نید.

منظور از کار ساعتی چیست؟

کار ساعتی برای برخی بسیار مفیدتر از کار ثابت است. همانطور که همه می‌دانند،‌ تنظیم یک قرارداد کامل برای یک کار ثابت کار سختی است و دوطرف را درگیر یکسری توافق طولانی مدت می‌کند. هم برای کارفرمایان در برخی موافق استفاده از خدمات کارگران ساعتی به صرفه‌تر است و هم برای برخی کارگران انجام کارهای ساعتی و دستمزدی سود بیشتری دارد. حتی برخی افراد پس از پایان ساعت کاری خود اقدام به کار ساعتی می‌کنند تا از پس مخارج روزانه خود برآیند. هرگاه که یک کارگر در ازای انجام کار مشخصی در یک بازه زمانی خاص مزدی دریافت کند، به عنوان کارگر ساعتی شناخته می شود. از آنجا که نه قبل از انجام کار و نه بعد از اتمام کار، آن کارگر ارتباطی با کارفرما نخواهد داشت، تمامی حقوق و بیمه مربوطه تنها به همان چند ساعت کار محدود می‌شود.

ارتباط در واتس اپ

حق الوکاله وکیل برای پرونده بیمه کار ساعتی

بسیاری از کارگران که مورد سواستفاده قانونی قرار گرفته‌اند و اکثر کارفرمایانی که درگیر دعاوی بین کارفرما و کارگر شده‌اند، از دانش حقوقی مناسبی برخوردار نبوده و متضرر خواهند بود. درصورتی که توانایی دفاع از خودتان را در دادگاه ندارید و یا نمی‌دانید چطور از بروز مشکلات مربوط به بیمه کارگران جلوگیری کنید، بهتر است از وکیل قانون کار کمک بگیرید تا کارهای مربوط به قراردادها و پروژه‌های ساعتی را در دست بگیرند. در صورتی که پرداخت حقوق کامل یک وکیل قانون کار برای شما زیاد است، می‌توانید از مشاوره حقوقی چه به صورت تلفنی و چه به صورت آنلاین بهره بگیرید. حق الوکاله وکیل در خصوص حل پرونده‌های بیمه و کارگران ساعتی نیز بسته به گستردگی و رقم قرارداد، می‌تواند هم به صورت ساعتی و هم به صورت پروژه‌ای محاسبه گردد که معمولا این مقدار با توافق طرفین مشخص خواهد شد.

 

 

مشاوره حقوقی اداره کار
مشاوره حقوقی مشاغل سخت وزیان آور
مشاوره حقوقی بیمه بیکاری
مشاوره حقوقی بیمه
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.