وکیل اینستاگرامی

وکیل اینستاگرامی

وکیل اینستاگرامی

وکیل در اینستاگرام

این روزها فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فضایی را ایجاد کرده اند که در انواع زمینه ها و حوزه های کاری، پیدا کردن افراد متخصص بسیار آسان شده است. پیدا کردن وکیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. چطور که با کمی جست و جو در اینستاگرام تعداد زیادی وکیل اینستاگرامی را پیدا خواهید کرد. در این مقاله می خواهیم به بررسی فاکتورهایی بپردازیم که هنگام انتخاب یک وکیل اینستاگرامی باید آنها را در نظر داشته باشید.

وکیل برای مشاوره

انتخاب یک وکیل اینستاگرامی

همانطور که گفته شد، اینستاگرام بستری را ایجاد کرده است که بتوانید با یک سرچ ساده، در هر زمینه ای افراد متخصصی را بیابید که می توانند به شما برای پیشبرد کار مورد نظرتان کمک کنند. در همین راستا تعداد زیادی وکیل اینستاگرامی نیز در این اپلیکیشن پیدا می کنید.

وقتی گرفتار پیچ و خم های قانونی شده باشید کمک گرفتن از یک وکیل خوب مهمترین قدمی است که باید بردارید. مشاوره حقوقی می تواند کمک کند تا بهترین مسیر را برای پیشبرد پرونده در پیش گرفته و انتخاب های درستی داشته باشید. یک وکیل خوب به شما کمک می کند تا کمترین اشتباه را مرتکب شده و از فرصت های پیش روی خود استفاده کنید تا در نهایت پرونده را به سود خود به پایان ببرید. همین موضوع اهمیت مشاوره با وکیل را نشان می دهد.

نحوه شناسایی وکیل خوب و بد اینستاگرامی

برای انتخاب وکیل اینستاگرامی فاکتورهایی مانند هزینه های، همسویی روال کاری وکیل با شما، محل کار وکیل و غیره را در نظر داشته باشید. علاوه بر این به دیسیپلین و شیوه کاری و تبلیغات وکیل نیز دقت کنید تا متوجه شوید که وکیل مورد نظر برای شما و اهدافتان مناسب است یا نه. حال اگر بخواهید یک وکیل اینستاگرامی انتخاب کنید باید از بین آنها چه کسی را انتخاب نمایید؟ باید هنگام انتخاب وکیل این فاکتورها را در نظر داشته باشید:

-اطمینان حاصل کنید که وکیل دارای تجربه ی کافی است

یکی از مهترین فاکتورهایی که معمولا افراد هنگام انتخاب وکیل به آن توجه می کنند این است که وکیل دارای تجربه ی کافی و مرتبط با پرونده ی آنها باشد. این فاکتور در هنگام انتخاب یک وکیل اینستاگرامی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. با توجه به اینکه مشکل شما چه چیزی باشد، باید به دنبال وکیلی بگردید که در آن زمینه تخصص داشته و تجربه و تبحر کافی را در هدایت پرونده داشته باشد.

-حرفه ای بودن وکیل را در نظر بگیرید

حرفه ای بودن چیزی فراتر از شخصیت یا تجربه ی وکیل است. وکلای حرفه ای اعمال و رفتارهایی را از خود نشان می دهند که آنها را از سایر وکلا متمایز می کند. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا از حقوق و منافع شما محافظت کنند. همچنین سعی می کنند روال پرونده را طوری پیش ببرند که برای شما صرفه ی اقتصادی داشته باشد. وکلای حرفه ای رفتار مناسبی دارند، از موازین اخلاقی پیروی می کنند و هرگز کاری نمی کنند که تصویر نامناسبی از خودشان و شما ایجاد شود. همین نکات می تواند تاثیر عظیمی در پیشرفت هر چه بهتر پرونده ی شما داشته باشد.

هزینه مشاوره حقوقی

هماهنگی سیاست های کاری وکیل با شما

وکلا شیوه های کاری متفاوتی دارند. به عنوان موکل، شما باید وکیلی را برای خود انتخاب کنید که کاملا با یکدیگر هماهنگ بوده و شیوه ی یکسانی را برای در پیش گرفتن پرونده بپسندید. در غیر این صورت روال دادگاهی برایتان غیر قابل تحمل خواهد شد.

آشنایی وکیل با منطقه شما

با توجه به اینکه موضوع پرونده ی شما چه باشد، باید برای انتخاب وکیلی که نسبت به منطقه ی شما آگاهی دارد اقدام نمایید. برای مثال معمولا در رابطه با پرونده های مربوط به املاک بهترین گزینه انتخاب یک وکیل محلی است تا به طور کامل با منطقه آشنایی داشته باشد.

حتی شناخت وکیل نسبت به دستگاه قضایی منطقه نیز اهمیت زیادی دارد و می تواند در سهولت پیشرفت پرونده موثر باشد. این موضوع سبب می شود تا محل کار وکیل اینستاگرامی را نیز هنگام بررسی توانایی او در نظر داشته باشید.

هزینه ها

وکلا نیز مثل هر صنف کاری دیگری قیمت های مشخصی برای هر یک از انواع مشکلات حقوقی یا کیفری در نظر دارند اما این قیمت ها با توجه به میزان پیچیدگی پرونده می تواند متفاوت باشد. پس باید در هنگام پیدا کردن یک وکیل اینستاگرامی به روشنی درباره هزینه های مربوط به پرونده با وکلا صحبت نمایید تا بهترین وکیل را با به صرفه ترین هزینه پیدا کنید. فراموش نکنید یک ویژگی دیگر از یک وکیل خوب همین است که هزینه ها را کاملا روشن و واضح برای شما توضیح دهد.

آیا تبلیغات وکیل در پیج اینستاگرامی قانونی است؟

قطعا. اینستاگرام فرصتی را فراهم کرده تا تمام افراد بتوانند کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی تبلیغ کنند و وکلا نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مشاوره حقوقی با وکیل اینستاگرام

شرایط اخذ مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل اینستاگرامی چگونه می باشد؟

معمولا باید ضمن برقراری تماس با وکیل مشکل خود را مطرح کرده و در صورت لزوم برای مشاوره حضوری و عقد قرارداد به دفتر کار وکیل مراجعه نمایید.

آیا وکیل اینستاگرامی قابل اعتماد است؟

فضای مجازی به همان میزان که پیدا کردن افراد متخصص را راحت تر کرده است، سبب شده تا عده ی زیادی کلاهبردار به راحتی خود را به جای افراد فعال در مشاغل مختلف جا زده و از این طریق کسب درآمد کنند. پس هنگام انتخاب یک وکیل اینستاگرامی این نکته را در ذهن داشته و تلاش کنید تا حد ممکن از قانونی و معتبر بودن پروانه وکالت وکیل اطمینان حاصل نمایید.

شکایت از وکیل اینستاگرامی

برای شکایت از یک وکیل باید به کانون وکلایی مراجعه نمایید که وکیل عضو آن است. در نهایت اگر تخلف وکیل محرز شود برای پیگیری شکایت به دادسرای انتظامی وکلا ارجاع داده خواهید شد.

مزاحمت اینستاگرامی مشاوره حقوقی جرائم رایانه ای
مشاوره حقوقی پلیس فتا در ایران وکیل سایبری

سوالات متداول

-هزینه وکیل اینستاگرامی چقدر است؟

همانطور که گفته شد وکلا با توجه به سابقه کاری خود، پیچیدگی های پرونده و برخی فاکتورهای دیگر می توانند هزینه های متفاوتی را دریافت نمایند.

-بهترین وکیل اینستاگرامی چه کسی است؟

بهترین وکیل دارای ویژگی هایی مانند قابل اعتماد بودن، حرفه ای بودن، با تجربه بودن و غیره است. وکیلی که این ویژگی ها را داشته باشد بدون شک می تواند شما را نسبت به صحیح بودن روال پرونده مطمئن سازد.

چرا انتخاب یک وکیل خوب مهم است؟

پیچیدگی های قانونی ایجاب می کند تا در هنگام گرفتاری در روال دادگاهی و پرونده های حقوقی یا کیفری، اولین قدم مشاوره با وکیل باشد. مشاوره با وکیل کمک می کند تا همه ی ابعاد پرونده را به خوبی درک کرده و تا حد ممکن مسیرهایی را دنبال کنید که نتایج مثبتی را برایتان در پی داشته باشد.

-آیا مشاوره حقوقی تلفنی نیز می تواند مفید باشد؟

هر نوع مشاوره حقوقی که بتواند به شما کمک کند تا پرونده را پیش ببرید، مفید خواهد بود. مشاوره حقوقی تلفنی نیز می تواند به شما کمک کند تا از نظر یک وکیل در رابطه با پرونده استفاده کرده و تصویر روشنی از انتخاب های پیش روی خود داشته باشید.

-برای شکایت از وکیل اینستاگرامی چه باید کرد؟

ابتدا باید به کانون وکلایی که وکیل عضو آن است مراجعه کرده و در ادامه، شکایت را از طریق دادسرای انتظامی وکلا پیگیری کنید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.