وکیل ارث – وکلای تلفنی

وکیل ارث – وکلای تلفنی

وکیل ارث – وکلای تلفنی

وکیل ارث کیست؟ چگونه می توان با وکیل ارث، مشاوره حقوقی داشت؟ حق الوکاله وکیل ارث چگونه تعیین می شود؟ چگونه می توان شماره وکیل ارث کار بلد را پیدا کرد؟ با توجه به اینکه دعاوی مربوط به ارث از جمله پر تکرار ترین و رایج ترین دعاوی در سیستم حقوقی ایران محسوب می شوند، همه روزه اشخاص زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی ارث با متخصصین مجموعه ما تماس می گیرند. این افراد در ضمن مشاوره حقوقی ارث، سوالات گوناگونی را از وکلای مجموعه ما می پرسند که از جمله متداول ترین آنها می توان به سوالات مذکور در ابتدای مقاله اشاره کرد. در نتیجه تصمیم داریم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی با وکیل ارث آشنا شویم و به سوالات فوق الذکر پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل ارث چه خصوصیاتی دارد؟

اولین مرحله بررسی وکیل ارث این است که با تعریف وی و ویژگی های او آشنا شویم. همانطور که می دانید وکلا برای وکالت در حیطه های حقوقی و کیفری بایستی پروانه وکالت خود را دریافت کنند. این افراد پس از گرفتن پروانه وکالت می توانند در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری به وکالت بپردازند و هیچ محدودیتی در این رابطه وجود نخواهد داشت. با این حال برخی از وکلا تصمیم می گیرند که به صورت تخصصی به حل و فصل دعاوی مربوط به یک حیطه بپردازند.

پس در تعریف وکیل ارث بایستی بگوییم، وکیل ارث، شخصی است که ضمن توانایی برای حل و فصل تمامی پرونده های حقوقی و کیفری، تصمیم گرفته که به صورت تخصصی به حل و فصل دعاوی مربوط به ارث بپردازد. همچنین بایستی به این نکته اشاره کنیم که امروزه تعداد وکلای ارث و میراث بسیار زیاد شده است. البته تنها مشورت با بهترین وکیل ارث می تواند پیروزی در دعاوی مربوط به ارث را به همراه داشته باشد. در نتیجه ضروری است که با ویژگی های بهترین وکیل ارث آشنا شوید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • تسلط و اشراف بر قوانین و مقررات حقوقی مربوط به ارث.
  • تسلط بر آیین رسیدگی به دعاوی مربوط به ارث.
  • صبر و حوصله فراوان.

 

مشاوره حقوقی اث

 

  • ارائه رضایت سایر مراجعین و موکلین از وکیل مورد نظر.
  • توانایی تحلیل حقوقی پرونده های مربوط به ارث.
  • توانایی تطبیق قوانین و مقررات مربوط به ارث با دعوای مورد نظر.

شما می توانید برای مشاوره با بهترین وکیل ارث از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید.

 

روش های دریافت مشاوره از وکیل ارث

اکنون که با تعریف بهترین وکیل ارث و ویژگی های او آشنا شدیم، قطعا به دنبال دریافت مشاوره حقوقی ارث با وکلای مجرب ارث خواهید بود.

به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی از سه طریق امکان دریافت مشاوره حقوقی ارث را فراهم کرده ایم:

  • مشاوره حقوقی حضوری: متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی ارث می توانند با انجام هماهنگی های لازم و دریافت ادرس بهترین وکیل ارث با وکیل مورد نظر خود مشاوره حقوقی حضوری داشته باشند.
  • مشاوره حقوقی تلفنی: یکی دیگر از روش هایی که برای مشورت با بهترین وکلای ارث وجود دارد، مشاوره حقوقی تلفنی می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.
  • مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان: با توجه به هزینه مشاوره با وکیل ارث و با هدف بهره مندی تمام اقشار جامعه از خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی، امکان دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان را نیز فراهم کرده ایم.

 

 

هزینه ارزیابی پرونده 
مشاوره حقوقی مهر و موم ترکه
فروش سهم الارث 
مشاوره حقوقی انحصار وراثت 
درباره ما 

 

حق الوکاله وکیل ارث چگونه تعیین می شود؟

حق الوکاله وکیل ارث یکی دیگر از مواردی است که افراد هنگام دریافت مشاوره حقوقی ارث از ما می پرسند. برای شروع باید به این نکته اشاره کنیم که حق الوکاله مذکور بر اساس توافق طرفین تعیین می شود. این مسئله با توجه به فاکتورهای گوناگون از جمله تجربه وکیل در حل و فصل دعاوی مربوط به ارث، میزان تحصیلات وکیل و میزان تخصص او مشخص خواهد شد.

همچنین بایستی به این نکته اشاره داشته باشیم که اگر توافقی بین وکیل و موکل در راستای میزان حق الوکاله مشخص نشود، بایستی به سراغ تعرفه حق الوکاله وکیل در سال 1402 برویم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این تعرفه از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با ما در ارتباط باشید.

 

نقش وکیل در تقسیم ترکه

همانطور که گفته شد، دعاوی مربوط به ارث از جمله رایج ترین دعاوی حقوقی ایران محسوب می شوند. به نحوی که درگیر شدن با این مسائل حقوقی، غیر قابل اجتناب است و حداقل یک بار برای افراد اتفاق خواهد افتاد. به همین منظور بسیاری از شهروندان تصور می کنند، خودشان می توانند شخصا به حل و فصل دعاوی مربوط به ارث بپردازند. در حالی که این تصور کاملا غلط است. در واقع این وکیل ارث است که در انواع دعاوی مربوط به ارث نظیر تقسیم ترکه، نقش مهم و اساسی دارد. این وکیل به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت اصولی، مراحل قانونی تقسیم ترکه را طی کنید.

 

 

حق الوکاله وکیل ارث

 

وکیل ارث کاربلد از کجا پیدا کنیم؟

در آخرین بخش از این مقاله بایستی به این سوال پاسخ دهیم که از کجا می توان وکیل ارث کار بلد را پیدا کرد؟ اگر در گذشته این سوال از ما پرسیده می شد به متقاضیان می گفتیم که باید به دنبال پیدا کردن ادرس بهترین وکیل ارث باشند. با این حال امروزه شرایط کاملا تغییر کرده است در نتیجه شما می توانید از طریق یکی از روش هایی که در مقاله بدان اشاره کردیم، با وکیل مورد نظر خود مشاوره داشته باشید. از روش هایی که مورد توجه افراد قرار گرفته است، مشاوره حقوقی انلاین و رایگان می باشد که می توانید همین الان نسبت به انجام دادن آن اقدام کنید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 


سوالات متداول

نظرات

مریم

اگر خواهر قبل از متوفی فوت شده باشد و به غیر از اولاد خواهر وراث دیگری نباشد تکلیف اموال متوفی چه میشود


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.