حل فوری مشکلات حقوقی

حل فوری مشکلات حقوقی

حل فوری مشکلات حقوقی

ناآگاهی عموم مردم از قوانین و مقررات، دلیل اصلی مشکلات حقوقی در ایران است. اگر مردم از قوانین مطلع باشند و طبق قانون حقوق خود را مطالبه کنند، مشکلات حقوقی به حداقل می رسند. به طور مثال، زنان، آسیب پذیرترین قشر جامعه از نظر حقوقی هستند. اگر زنان از حق طلاق، حق تحصیل، حق اشتغال، نفقه، مهریه، حق خروج از مسکن، حق حضانت فرزند و حق مسکن آگاه باشند، می توانند به موقع آن را مطالبه کرده و از درگیری و تنش های بی دلیل بین خود و شوهرانشان جلوگیری کنند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

برای حل اصولی مشکلات حقوقی چه باید کرد؟

این ضرب المثل که "کار را باید به کاردان سپرد" باید سرلوحه ی تمام امور قرار گیرد. انجام امور حقوقی، به دلیل نیاز به تخصص و آشنایی با قوانین کشور، معمولا از عهده افراد عادی خارج است. گاهی پیش می آید که افراد بدون در نظر گرفتن قوانین و کمک گرفتن از یک وکیل، به دنبال یک پرونده حقوقی رفته و آن را پیچیده تر کرده اند. علاوه بر این، احتمال هدر رفتن زمان و هزینه نیز، افراد را به کمک گرفتن از وکلای ماهر ترغیب می کند. وکلا، به دلیل آشنایی با روند اداری و پیچ و خم مسیر رسیدگی به پرونده های حقوقی، به شما در رسیدن به نتیجه ی دلخواه کمک می کنند. مشورت با یک وکیل حقوقی، به افراد در مورد موضوعاتی که نسبت به آن آگاهی نداشته اند، اطلاعات مفیدی ی دهد. به این ترتیب، افراد می دانند که در مرحله بعد، چه اتفاقاتی در انتظار آنهاست. یک وکیل نمی تواند شما را مجبور به انجام کاری کرده یا به جای شما تصمیم بگیرد، بلکه تنها به عنوان یک راهنما در کل مسیر حقوقی در کنار شماست. در بسیاری از شرایط، کمک گرفتن از یک وکیل مجرب، می تواند از ضرر و زیان مالی و جانی جلوگیری کرده و آبروی افراد را حفظ کند. توصیه می شود که قبل از اقامه دعوی با یک وکیل متخصص در زمینه ی مورد نظر مشورت کرده و سپس اقدام به ثبت شکایت کنید. به همین منظور، موسسه حقوقی وکلای تلفنی، با کادری مجرب از وکلای حقوقی، آماده احقاق حقوق موکلان گرامی می باشد. شما می توانید به کمک مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان از ضرر و زیان های مربوط به امور حقوقی جلوگیری کنید.

 

چگونگی حل فوری مشکلات حقوقی

اگر در حل مشکلات حقوقی خود مردد بوده و به راهنمایی وکلای متخصص در این زمینه نیاز داشتید، نباید فرصت را از دست داده و باید در اسرع وقت موضوع مورد نظر را با یک وکیل در میان بگذارید. خوشبختانه، تاسیس موسسات مختلفی که در زمینه ارائه خدمات مربوط به امور حقوقی فعال هستند، کار را برای عموم مردم آسان نموده است. این موسسات، راه های ارتباطی مختلفی را برای مردم در نظر گرفته اند، تا افراد بتوانند به صورت شبانه روزی، از خدمات این موسسات حقوقی بهره مند شوند. یکی از این موسسات، موسسه حقوقی وکلای تلفنی بوده که هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی، خدماتی را در زمینه امور حقوقی ارائه می دهد. گسترش دنیای اینترنت، کلیدی برای حل بسیاری از مشکلات، از جمله ارتباط 24 ساعته با کارشناسان حقوقی بوده است. با مشاوره حقوقی آنلاین این موسسه، می توانید صرف نظر از مکان و زمان، از مشاوره های کارشناسان حقوقی ما بهره ببرید. کافیست با مشاوره حقوقی  موسسه ما در ارتباط بوده و سوالات حقوقی خود را از کارشناسان ما بپرسید.

هزینه حل مشکلات حقوقی به صورت 24 ساعته

هزینه مشاوره حقوقی و کمک گرفتن از وکلای باتجربه برای حل مشکلات حقوقی، ثابت نبوده و با توجه به موضوع مورد نظر و مهارت وکیل حقوقی، متفاوت خواهد بود. بدیهی است که هرچه مشکل پیچیده تر باشد، باید زمان زیادی صرف پرونده کرده و در نتیجه هزینه نیز بیشتر است. علاوه بر این، هزینه مشاوره حضوری با هزینه مشاوره آنلاین و تلفنی متفاوت می باشد. به یاد داشته باشید که گاهی هزینه مشاوره حقوقی، بسیار کمتر از ضرر و زیانی است که بدون حضور وکیل متحمل می شوید. اگر برای حل مشکلات حقوقی خود به موسسه ما اعتماد کنید، می توانید با مشاوره حقوقی تلفنی  در ارتباط بوده و با طرح موضوع مورد نظر، از هزینه های مربوط به مشاوره حقوقی مطلع شوید. همچنین می توانید برای رزرو مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته، با شماره ۰۲۱۴۷۶۲۵۹۰۰ تماس حاصل فرمایید. موسسه ما حتی در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به عموم مردم می باشد. همچنین، مشورت با چندین وکیل به صورت همزمان امکان پذیر بوده و افراد می توانند از جمع بندی مشاوره های چندین وکیل برجسته، به نتیجه نهایی برسند.

 

ارتباط در واتس اپ

عواقب اقدام برای حل مشکل حقوقی بدون حضور وکیل

لازمه ی پیشبرد هر کاری، کمک گرفتن از افراد متخصص است. از آنجاییکه مشکلات حقوقی انواع مختلفی داشته و هر یک، قوانین و تبصره های مخصوص به خود را دارند، افراد عادی نمی توانند بدون تحصیلات دانشگاهیِ مربوط به رشته حقوق، نسبت به تمامی قوانین آگاهی داشته باشند. بنابراین، باید رسیدگی به مشکلات حقوقی را به افراد خبره ی این کار، یعنی وکلا و کارشناسان حقوقی واگذار کرد. اگر افراد، حل مشکلات حقوقی را خودشان بر عهده بگیرند، ممکن است آن را پیچیده تر کرده و اصطلاحا گره کار را کور کنند.  گذشته از آن، ممکن است حل مشکلات حقوقی بدون حضور وکیل، زمان و هزینه های بیشتری را به دنبال داشته باشد. ضرر و زیان مالی و جانی، از دیگر عواقب حل مشکلات حقوقی به دست افراد نابلد است. پس بهتر است قبل از اینکه زمان بگذرد، از حضور وکلای متبحر برای حل مشکلات حقوقی استفاده کنید.

 

 

مرکز مشاوره حقوقی تلفنی 
مشاوره حقوقی فوری
مشاوره حقوقی انلاین
مشاوره حقوقی تلفنی
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.