وکالت فوری در تهران

وکالت فوری در تهران

وکالت فوری در تهران

همه ما برای حل مشکلات تخصصی خود به فردی متخصص در آن زمینه مراجعه می‌کنیم. پس این کاملا طبیعی است که برای دفاع از حق خود نیز از فردی متخصص و مطلع از قانون کمک بگیریم. سپردن پرونده های قضایی به وکیل نه تنها در موفقیت پرونده تاثیر بسیار دارد، بلکه آرامش خاطر را برای ما به ارمغان می‌آورد. اما یکی از دغدغه های افراد در چنین مواقعی، پیدا کردن موسسه‌ای شناخته شده و مورد اعتماد است که خدمات وکالت فوری ارائه دهد. اگر شما هم به دنبال خدمات وکالت فوری در شهر تهران یا شهرستان ها هستید، با موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه باشید. در ادامه به طور کامل به مبحث وکالت در تهران و نحوه عقد قرارداد فوری با وکیل صحبت خواهیم کرد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شاید این روزها که وکلای کاربلد و ماهر فرصت کافی برای قبول پرونده های جدید را ندارند، وکالت فوری مسئله مهمی باشد اما فراموش نکنید که این مسئله نباید مهمترین دغدغه شما باشد. شما برای این که دریافت رای مثبت دادگاه به نفع خود به یک وکیل خوب احتیاج دارید. وکیل خوب شخصی است که پروانه وکالت و سابقه نسبتا طولانی در این حرفه داشته باشد. دومین مشخصه وکیل خوب، امین و متعهد بودن اوست. وکیل امین و متعهد مشکل موکل را مشکل خود می‌داند و برای این که موکل را به اهدافش برساند، نهایت تلاش خود را بکار می‌گیرد. وکیلی که با ترفندهای مختلف در رابطه با پرونده شما آشنایی داشته باشد و بداند که چه زمانی باید چه مدرکی را به دادگاه تقدیم کند که بتواند بر نظر قاضی تاثیر بگذارد، قطعا یک وکیل خوب است.

 

وکیل خوب تهرانی از کجا پیدا کنم؟

در حال حاضر در هر خیابان حداقل دو دفتر وکالت وجود دارد. اما به نظر شما همه این وکلا خوب هستند؟ مسلما خیر! پس برای یافتن وکیل خوب در تهران چه باید کرد؟ همانطور که ما پیش از مراجعه به پزشک متخصص درباره او تحقیق می‌کنیم، هنگام مراجعه به وکیل و پیش از تنظیم وکالتنامه با وی نیز باید حتما درباره او تحقیق و تفحص کنیم. اگر فرصت کافی برای تحقیق ندارید و به دنبال وکیل خوب در تهران هستید، نگران نباشید. موسسه حقوقی وکلای تلفنی پس از تحقیق و مصاحبه با وکلای خوب و باسابقه ایشان را گرد هم آورده است. بنابراین شما با خیالی آسوده و بدون نیاز به صرف وقت می‌توانید وکالت پرونده خود را به یکی از وکلای این موسسه بسپارید.

 

وکالت فوری

مدارک لازم برای وکالت فوری در تهران

وکالت فوری در دو زمان مطرح می‌شود؛

  1. زمانی که شما به دنبال تشکیل یا پیگیری پرونده قضایی خود هستید.
  2. زمانی که قصد دارید برای رسیدگی به امور خود شخصی را به عنوان وکیل انتخاب کنید تا از آن پس او به کارهای شما رسیدگی کند.

در حالت اول فرد مورد نظر حتما باید وکیل پایه یک دادگستری باشد تا با عقد قرارداد وکالت، مسئولیت پیگیری و دفاع از پرونده شما به ایشان محول شود. اما در حالت دوم فرد مذکور می‌تواند هر شخص امین و مورد اعتمادی باشد. در هر صورت ارائه مدارک مورد نیاز برای تنظیم وکالتنامه و مدارکی که وکیل برای پیگیری مسئله مورد نظر شما به آن ها احتیاج دارد، ضروری می‌باشد. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای وکالت فوری متناسب با هدف خود، می‌توانید از مشاوره حقوقی تلفنی موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید.

مراحل وکالت فوری در تهران

وکالت فوری در موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراحل دشوار و پیچیده‌ای ندارد. برای واسپاری وکالت پرونده قضایی یا امور خود به وکلای موسسه حقوقی وکیل تلفنی می‌بایست مراحل زیر را طی کنید؛

  1. تماس با شماره 09212242670
  2. مطرح کردن موضوع و مسئله پیش آمده که باعث شده شما به وکالت فوری احتیاج پیدا کنید
  3. ارائه مدارک برای بررسی بیشتر توسط وکیل
  4. واریز مبلغ حق الوکاله
  5. تنظیم قرارداد وکالت به صورت الکترونیکی یا حضوری

البته موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان ملاقات حضوری و دریافت مشاوره حقوقی تلفنی را نیز برای شناخت وکیل معرفی شده به شما، در نظر گرفته است. یعنی شما پیش از پرداخت حق الوکاله و تنظیم قرارداد با وکیل می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی با ایشان صحبت کنید و سوالات خود را بپرسید.

 

ارتباط در واتس اپ

در چه مواردی می‌توان از وکالت فوری در تهران استفاده کرد؟

خدمات وکالت فوری در تهران کاربردهای مختلفی دارد. به طور مثال شما برای دریافت مشاوره های حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. مهمترین کاربرد وکیل فوری در مواقعی است که به طور ناگهانی ابلاغیه‌ای از طرف محاکم قضایی برایتان ارسال می‌شود. غالبا در ابلاغیه ها مهلت چند روزه برای حضور در شعبه یا ارائه مدارک و غیره به افراد داده می‌شود. در این زمان با وکالت فوری نه تنها از وکیل متخصص مشاوره دریافت خواهید کرد، بلکه امکان بهره‌مندی شما از حضور وکیل در شعبه مذکور نیز فراهم خواهد شد. علاوه بر این وکالت فوری در جلسات تنظیم قراردادهای مهم نیز کاربرد دارد. مثلا اگر قصد تنظیم قرارداد ملکی مهم دارید می‌توانید با کمک وکیل با اطمینان بیشتر این قرارداد را تنظیم کنید. کاربرد بعدی وکالت فوری، نگارش اوراق قضایی اعم از دادخواست، شکوائیه و لایحه در زمانی کوتاه است. همه افراد برای بیان تقاضاهای خود در محاکم قضایی به این اوراق احتیاج خواهند داشت. از طرفی نگارش این اوراق امری کاملا تخصصی است که فقط از عهده وکیل بر می‌آید.

 

اورژانس وکالت 24 ساعته
وکالت تلفنی
وکالت تضمینی
حق الوکاله وکیل
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.