مشاوره فوری برای انعقاد قرارداد

مشاوره فوری برای انعقاد قرارداد

مشاوره فوری برای انعقاد قرارداد

همه ما ممکن است در طول زندگی بر سر مسائلی مشخص با دیگران توافقاتی داشته باشیم. شاید در سال های گذشته همین توافقات و قرارهای شفاهی برای افراد حجت بود و دیگر به انعقاد قرارداد کتبی هیچ نیازی نبود. اما این روزها که تعداد افراد سودجو و گرگ های در لباس گوسفند، زیاد شده بهترین کار انعقاد قرارداد پس از هر توافقی است.

مطمئنم همه شما عزیزان کم و بیش با انواع قراردادها آشنایی دارید. اما برای انعقاد و تنظیم یک قرارداد اصولی و قانونی، فقط اطلاعات عمومی کافی نیست! بلکه شما باید علاوه بر شناخت انواع قراردادها، با قوانینی که قانونگذار برای صحت هر قرارداد تدوین کرده نیز آشنا باشید. حال این که اطلاع از این قوانین و چگونگی تنظیم قرارداد با در نظر گرفتن آن ها، امر خطیری است که فقط از عهده وکلا و کارشناسان حقوقی ساخته است.

به همین دلیل هم توصیه می‌کنم حتما هنگام انعقاد قرارداد از یک وکیل کاربلد و متخصص کمک بگیرید. اگر به دنبال یک وکیل قرارداد خوب هستید، با من همراه باشید که قصد دارم در این مقاله بهترین وکیل قراردادها را به شما معرفی کنم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

قرارداد چیست؟

قرارداد که با نام های عقد و پیمان نیز شناخته می‌شود، یک توافق الزام آور است که توسط حقوق و تعهدات طرفین تعیین می‌شود. به عبارت ساده‌تر، وقتی شما بر سر مسئله‌ای با فرد دیگری توافق و تراضی می‌کنید میان شما یک قرارداد منعقد می‌شود که به آن آثاری مترتب خواهد شد.

بنابراین  قرارداد فقط در پی تلاقی و تراضی حداقل دو اراده، منعقد می‌شود. یعنی حتما باید حداقل دو نفر بر سر موضوعی مشخص توافق کرده باشند تا بتوان گفت میان آن ها قرارداد منعقد شده است.

 

قراردادهای پرکاربرد

در حال حاضر در کشور ایران و بسیاری از کشورهای دیگر، قراردادها با توجه به این که به موجب کدام حقوق و تعهدات تعیین شده اند به انواع گوناگون تقسیم می‌شوند. مسلما شما برای انعقاد قرارداد باید ابتدا با انواع قراردادها آشنا باشید. از همین رو من در ادامه قراردادهای پرکاربرد را بیان می‌کنم؛

  • قراردادهای تجاری
  • قراردادهای ملکی
  • قراردادهای بانکی
  • قراردادهای کاری
  • قراردادهای خدمات تخصصی

موارد گفته شده جزو پرکاربردترین قراردادها هستند که همه شما در طول زندگی با آن ها سروکار خواهید داشت.

 

 

مشاوره حقوقی انعقاد قرارداد

 

مزایای تنظیم قرارداد در حضور وکیل

وقتی گوشی موبایلتان خراب می‌شود برای تعمیر آن چه می‌کنید؟! مطمئنا آن را نزد تعمیرکار موبایل می‌برید، چون می‌دانید که در این زمینه تخصص دارد! بنابراین وقتی قصد دارید کار حقوقی انجام دهید نیز مسلما باید از فردی متخصص در این حوزه کمک بگیرید، تا مطمئن باشید که کار مورد نظرتان به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

انعقاد قرارداد هم برخلاف تصور بسیاری از افراد، یک امر حقوقی است. یعنی قرارداد مکتوب در اصل با هدف مشخص کردن حقوق، تعهدات و شرایط طرفین تنظیم می‌شود تا در صورت بروز مشکل، ایشان بتوانند با استناد به آن از حق خودشان دفاع کنند.

بنابراین انعقاد قرارداد در حضور وکیل، اطمینان خاطر شما را درباره اصولی و قانونی بودن قرارداد افزایش خواهد داد. از طرفی وکیل چون از قوانین مطلع است، از بیراهه رفتن شما و طرف مقابلتان جلوگیری خواهد کرد.

 

مشاوره تلفنی با وکیل قراردادها

الان که متوجه مزیت انعقاد قرارداد در حضور وکیل شدید، نوبت به معرفی بهترین وکیل قراردادها می‌رسد. فرقی نمی‌کند شما بخواهید در حضور وکیل قرارداد منعقد کنید یا این که در جهت تنظیم قرارداد قانونی با وکیل مشورت کنید، در هر صورت می‌توانید از وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی کمک بگیرید.

با کمک موسسه حقوقی وکلای تلفنی شما با برترین وکیل قراردادهای خرید و فروش و ... شهر و استان خودتان آشنا خواهید شد. همچنین امکان دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل مذکور یا سایر وکلای قراردادها برای شما فراهم خواهد شد.

وکلای این موسسه با تخصص و تجربه‌ای که در زمینه انعقاد قرارداد دارند، به سوالات حقوقی شما پاسخ داده و در جهت انعقاد قرارداد مورد نظر، شما را راهنمایی خواهند کرد. در ضمن در صورت نیاز در جلسه حاضر شده و قرارداد شما را تنظیم خواهند کرد.

 

قرارداد و نکات نگارش آن

 

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان از دیگر خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی است که شما برای مشورت با وکیل قراردادها می‌توانید از آن استفاده کنید. البته در این مشاوره حقوقی چون وکلا از جزئیات بی خبرند و اطلاعات زیادی درباره قرارداد شما ندارند، معمولا یک پاسخ کلی به پرسش شما خواهند داد.

پس بهترین گزینه برای مشورت با وکیل قراردادها پیش از انعقاد قرارداد، همان مشاوره تلفنی است. جهت بهره‌مندی از این مشاوره باید یکی از مشاوره های تلفنی موسسه حقوقی وکلای تلفنی را خریداری نمایید. یا این که با شماره 09212242670 تماس بگیرید تا فورا به وکیل قرارداد متصل شوید.

 

حق المشاوره مشورت با وکیل قراردادها

اگر درباره حق المشاوره وکیل قراردادهای موسسه حقوقی وکلای تلفنی بپرسید باید بگویم که این حق المشاوره باتوجه به عوامل متعددی محاسبه می‌شود. مدت زمان مشاوره و میزان تخصص و تجربه وکیل دو مورد از اصلی‌ترین عوامل گفته شده هستند.

با این حال با مراجعه به صفحه اصلی سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی به آدرس https://vakiltel.com و یا تماس با شماره گفته شده، می‌توانید از هزینه مشاوره تلفنی با وکیل قراردادها مطلع شوید.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

عواقب عدم مشاوره با وکیل قراردادها

شاید بعضی از اطرافیانتان ادعا کنند که تاکنون برای انعقاد قرارداد، با وکیل مشورت نکرده اند و مشکل خاصی هم برایشان پیش نیامده است. اما اتفاق یکبار می‌افتد! پس بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی و ... پس از تنظیم قرارداد، قراردادهای مهم خود را در حضور وکیل تنظیم کنید. یا اگر شرایط انجام این کار را ندارید، حداقل پیش از تنظیم آن با یک وکیل متخصص مشورت کنید.

در غیر این صورت ممکن است قرارداد شما به دلیل ناقص بودن یا هر مشکل دیگری، قابل استناد نباشد و همین باعث بروز اختلافات شود. بروز اختلاف هم که تازه اول راه است! زیرا شما برای حل اختلافات ناچار به طرح دعوا در محاکم قضایی خواهید شد. از مشکلات و سختی های طرح دعوا در محاکم قضایی هم که حتما خبر دارید.

 

 

مشاوره حقوقی قرارداد مشارکت در ساخت 
تنظیم قرارداد انلاین 
وکیل متخصص قراردادها 
مشاوره حقوقی قرارداد 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.