شناسایی برترین وکیل دعاوی ملک و املاک

شناسایی برترین وکیل دعاوی ملک و املاک

شناسایی برترین وکیل دعاوی ملک و املاک

دعاوی ملکی آن دسته از دعاوی هستند که موضوع آن ها ملک و املاک و به اصطلاح درست‌تر، اموال غیر منقول است. این دعاوی جزو پیچیده‌ترین دعاوی حقوقی به حساب می‌آیند و از طرفی چون اموال غیر منقول جزو دارایی های با ارزش افراد هستند، هر یک از طرفین دعوای ملکی برای پیروزی خود دست به هر کاری می‌زند و همین موضوع باعث پیچیده‌تر و گسترده‌تر شدن این دعاوی می‌شود! بنابراین اگر در زمینه مباحث ملکی دچار مشکل شدید، بهتر است از همان ابتدا با یک وکیل دعاوی ملکی مجرب و متخصص مشورت نمایید. چون در این صورت خیالتان آسوده خواهد بود که راهی که در پیش گرفته اید درست است.

منتهی با توجه به گسترش تعداد وکلای ملکی، یافتن وکیل دعاوی ملکی خوب، خود به یکی از مشکلات بزرگ افراد تبدیل شده و ممکن است حتی یکی از نگرانی های شما عزیزان هم باشد! اگر به دنبال برترین وکیل ملکی هستید تا با کمک ها و راهنمایی های او بتوانید حق خود را مطالبه کنید، فقط کافیست با موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه باشید.  

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل ملکی کاربلد چه خصوصیاتی دارد؟

اولین و مهمترین فاکتوری که نشان می‌دهد وکیل دعاوی ملکی جزو وکلای خوب و کاربلد است، میزان تخصص و تجربه اوست. پس برای یافتن برترین وکیل ملکی حتما باید در میان وکلای باتجربه و متخصص جستجو کنید.

بعد از اطلاع از سابقه کار و میزان تجربه و تحصیلات وکیل ملکی، حتما یک جلسه مشاوره حقوقی با او داشته باشید. زیرا در این جلسه مشاوره خواهید فهمید که آیا وکیل منتخب واقعا متخصص است و می‌تواند از شما دفاع کند یا خیر.

قدرت تحلیل مسائل، داشتن اطلاعات کافی درباره قوانین ملکی، مطلع بودن از روش های قانونی معامله املاک، اطلاع از اخبار روز بازار ملک و ... نیز از دیگر خصوصیاتی هستند که یک وکیل دعاوی ملکی خوب باید واجد آن ها باشد.

 

 

در چه مواردی می‌توان به وکیل ملکی مراجعه کرد؟

وکیل ملکی یا همان وکیل دعاوی ملکی همانطور که از عنوان شغلی‌اش بر می‌آید، وکیلی است که می‌تواند در دعاوی ملکی به ما کمک کند. حال ممکن است دعوای ملکی در محاکم قضایی مطرح شده و در حال رسیدگی باشد، یا فقط در حد یک اختلاف و مشکل جزئی باشد، در هر حالت ما می‌توانیم برای حل این مشکلات به وکیل ملکی مراجعه کنیم.

یکی دیگر از مواقعی که می‌توان به وکیل ملکی مراجعه کرد و از او مشورت خواست، پیش از تنظیم قراردادهای ملکی یا امضای این قراردادها است. متاسفانه همه ما این روزها شاهد کلاهبرداری هایی هستیم که با عنوان خرید و فروش ملک انجام می‌شوند و در پس پرده این قبیل معاملات پنهان هستند. در حالی که با مراجعه به وکیل ملکی پیش از امضای هر نوع قرارداد ملکی، می‌توان خیلی راحت جلوی این کلاهبرداری ها را گرفت.

 

حق الوکاله بهترین وکیل ملکی در 1401

وکیل دعاوی ملکی هم مثل تمام وکلای دادگستری حق الوکاله مشخصی دارد. یعنی شما در صورتی که بخواهید وکالت پرونده ملکی خود را به او بسپارید باید حق الوکاله درخواستی او را نیز پرداخت کنید. با توجه به این که دعاوی ملکی در زیر مجموعه دعاوی مالی قرار دارند، حق الوکاله وکلای ملکی بر اساس تعرفه دعاوی و پرونده های مالی محاسبه می‌شود.

البته شما نباید توقع داشته باشید که برترین وکیل دعاوی ملکی، همان حق الوکاله وکیل ملکی معمولی را از شما مطالبه کند! زیرا میزان تخصص و تجربه وکیل یکی از عوامل تاثیرگذار بر افزایش حق الوکاله او به حساب می‌آید.

در ضمن توجه داشته باشید که حق الوکاله، جدای از هزینه مشاوره با وکیل ملکی است. یعنی شما برای مشاوره حقوقی با وکیل پیش از عقد قرارداد وکالت، باید هزینه مشاوره بپردازید. البته در صورتی که بخواهید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه ما استفاده کنید، لازم نیست هزینه‌ای بپردازید!

برای اطلاع از حق الوکاله و هزینه مشاوره حقوقی با وکیل ملکی موسسه حقوقی وکلای تلفنی، با شماره 09212242670 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

حق الوکاله وکیل ملکی 
وکیل ملکی کیست؟
سوالات ملکی 
مشاوره حقوقی ملکی 
درباره ما 

 

 

آدرس برترین وکیل ملکی ایران

تمام هدف ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی از نگارش این مقاله، راهنمایی شما عزیزان در زمینه یافتن برترین وکیل دعاوی ملکی بود. شما اکنون با استفاده از مطالبی که در این مقاله مطالعه کردید، می‌توانید برترین وکیل ملکی شهرتان را بیابید و وکالت پرونده ملکی خود را به او بسپارید.

اما اگر چنانچه وقت مراجعه حضوری به دفتر وکیل ملکی را ندارید یا این که آنقدر فرصت ندارید که بخواهید چند روز به دنبال پیدا کردن وکیل ملکی خوب باشید، می‌توانید خیلی راحت و فقط با یک تماس تلفنی آدرس بهترین وکلای ملکی شهر و استان محل سکونت خود را بیابید!

وکلای ملکی فعال در موسسه حقوقی وکلای تلفنی، اکثرا جزو برترین وکلا هستند که در شهرهای مختلف دفتر وکالت دارند. بنابراین کافیست با شماره 09212242670 تماس بگیرید تا همکاران من آدرس نزدیک‌ترین وکیل دعاوی ملکی به شما را برایتان ارسال کنند. حتی در صورت تقاضای شما، همکاران من ترتیب مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل مورد نظر را هم خواهند داد.

 

مزایای مشورت با وکیل ملکی

دلیل اصلی شکست بسیاری از شما در دعاوی حقوقی این است که یا راه را نمی‌دانید یا این که بلد نیستید چه حرفی را کجا باید بزنید، یا چه مدرکی را در چه مرحله‌ای رو کنید تا پیروز شوید! مشورت با وکیل دعاوی ملکی باعث می‌شود تا در قدم اول متوجه شوید راه درست کدام است و در قدم بعدی با مدارک و قوانین موجود که به پیروزی پرونده شما کمک می‌کنند، آشنا شوید. در این صورت بالطبع مرحله به مرحله پیش خواهید رفت و به حق قانونی خودتان خواهید رسید.

وکیل دعاوی ملکی با مطالعه پرونده شما، اشکالات و راه حل های موجود را بیرون کشیده و به این ترتیب شما را راهنمایی خواهد کرد. در ضمن مشورت با وکیل ملکی پیش از تنظیم قراردادهای ملکی یا تنظیم دادخواست با موضوع املاک، مانع از متضرر شدن شما خواهد شد.

پس در مجموع مشورت با وکیل ملکی در هر حالت به نفع شما خواهد بود. البته به شرط این که وکیل منتخب از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد!


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.