هزینه وکیل اداره کار چقدر است؟

هزینه وکیل اداره کار چقدر است؟

هزینه وکیل اداره کار چقدر است؟

اگر به دلیل مشکلات حقوقی و مشکلات مربوط به اداره کار به این اداره مراجعه کرده باشید، احتمالا نام وکیل اداره کار را شنیده اید. حتی شاید این سوال برایتان پیش آمده که این شخص دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهد و در چه مواردی می‌توان از او کمک گرفت؟!

ما در سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی و در قالب مقالات متعدد مفصلا درباره وکلای اداره کار و حیطه وظایف ایشان صحبت کرده ایم. اما با این حال در این مقاله و در کنار بررسی هزینه وکیل اداره کار و حق الوکاله ایشان، توضیحات اجمالی درباره این که وکلای اداره کار چه افرادی هستند و در چه زمینه‌ای فعالیت دارند ارائه خواهیم داد.

پس شما عزیزی که کارفرما هستید یا به عنوان کارگر در شرکت ها و کارگاه های ساختمانی و ... مشغول به کارید، حتما با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل اداره کار چه خصوصیاتی دارد؟

به طور کلی وکیل شخصی است که ما رسیدگی به برخی امور خود را به او محول می‌کنیم یا به عبارت دیگر او را نایب و جانشین خود در برخی مسائل قرار می‌دهیم. بنابراین این شخص باید حتما در مقایسه با خود ما، تخصص و تجربه بیشتری درباره آن مسئله داشته باشد. حال اگر قصد داشته باشیم فرد مذکور را به عنوان وکیل حقوقی خود معرفی کنیم به طوری که بتواند در محاکم قضایی پیگیر پرونده ما باشد باید علاوه بر تخصص و تجربه، پروانه وکالت هم داشته باشد.

 

اکنون با توجه به مطالب بالا می‌توان گفت وکیل اداره کار فردی است که؛

  • اولا اطلاعات کافی درباره روابط کارگر و کارفرما دارد و از قانون کار و حقوق کارگر و کارفرما مطلع است.
  • ثانیا در علم حقوق و روند پیگیری پرونده ها در اداره کار و مراجع قضایی، دانش کافی دارد.
  • ثالثا با انواع قرارداد کار و جزئیات مربوط به آن ها و نحوه تنظیم آن ها آشنایی دارد.
  • رابعا قدرت تجزیه و تحلیل مسائل و یافتن راه حل های گوناگون در چارچوب قانون برای این مسائل را دارد.

 

در کنار این خصوصیات اگر قرار باشد این وکیل، وکالت پرونده مربوط به روابط کاری را که در محاکم قضایی است قبول کند باید همانطور که گفته شد مجوز وکالت هم داشته باشد.

 

 

 

هزینه وکیل اداره کار

 

 

در چه زمینه هایی می‌توان با وکیل اداره کار مشورت کرد؟

به نظر شما چه مسائل و مشکلاتی است که باعث بروز اختلاف میان کارگران و کارفرمایان می‌شود؟!

بله همه پاسخ هایی که دادید صحیح هستند! عدم پرداخت حقوق و دستمزد کارگر یا به موقع پرداخت نکردن آن، بیمه نکردن کارگر در برابر حوادث احتمالی محیط کار، عدم توجه به حقوق کارفرما مثل امانتداری و حضور به موقع در محل کار و ... همگی از جمله مواردی هستند که باعث بروز اختلافات و مشکلات حقوقی میان کارگر و کارفرما می‌شوند.

از طرفی اصلی‌ترین وظیفه وکیل وزارت کار، حل مشکلات و اختلافات میان کارگر و کارفرماست. بنابراین مشورت با وکیل اداره کار در تمام موارد گفته شده و همه مشکلاتی که مربوط به روابط کارگر و کارفرما هستند، امکان پذیر است.

 

مزایای مشورت با وکیل اداره کار

همانطور که می‌دانید طرح دعوا در سازمان ها و ارگان های دولتی مثل وزارت کار و پس از آن پیگیری پرونده در این اماکن، دشواری های خاص خود را دارد. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا بسیاری از همکاران شما پس از مدتی به طور کلی دست از مطالبه حق بکشند و به اصطلاح بی خیال حق خود شوند.

در حالی که شما خیلی راحت و از طریق مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار می‌توانید از روند پیگیری پرونده و راه های سریع رسیدن به نتیجه، مطلع شوید. حتی اگر پیش از طرح دعوا و تشکیل پرونده، با وکیل مشورت کنید احتمال دارد وکیل راه حل بهتری مثل صلح و سازش با طرف مقابل، پیش پای شما بگذارد.

 

 

 

بهترین وکیل اداره کار

 

آدرس بهترین وکیل اداره کار

در جامعه حاضر تقریبا هر روز چندین دفتر وکالت در قسمت های مختلف شهر تاسیس می‌شود که حداقل یک سوم وکلای فعال در این دفاتر، وکیل اداره کار هستند. اما به نظر شما به همه این وکلا می‌توان اعتماد کرد؟! مسلم است که نه!

من مطمئنم شما دوست عزیز برای مشورت با وکیل اداره کار یا واسپاری وکالت پرونده اداره کار خود یا اعضای خانواده‌تان به وکیل، به دنبال بهترین گزینه هستید. چون فقط در این صورت است که می‌توانید مطمئن باشید هیچ حقی از شما ضایع نخواهد شد.

ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی، بهترین وکلای اداره کار را جذب کرده ایم تا به این ترتیب امکان مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین با بهترین وکیل اداره کار برای شما فراهم باشد. بنابراین اگر به دنبال مشورت با برترین وکلای وزارت کار هستید کافیست همین حالا با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل اداره کار

این روزها به دلیل مشغله کاری و شلوغی خیابان ها و هزینه های بالای حمل و نقل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به صورت غیر حضوری به کارها و امور خود رسیدگی کنند. شما هم اگر فرصت کافی برای مراجعه به دفتر وکیل وزارت کار و مشاوره حضوری با او را ندارید، می‌توانید خیلی راحت به صورت تلفنی با بهترین وکیل اداره کار صحبت کنید.

برای مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکیل اداره کار فقط باید یکی از مشاوره های حقوقی تلفنی موسسه حقوقی وکلای تلفنی را بخرید. یا این که اگر نیاز به مشاوره حقوقی فوری داشتید، با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

هزینه مشاوره با وکیل اداره کار

مشاوره های حقوقی موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی آنلاین. شما بسته به شرایطی که دارید می‌توانید یکی از این مشاوره ها را جهت مشورت با وکیل اداره کار، انتخاب کنید.

هزینه مشاوره های تلفنی با توجه به تایم جلسه و میزان تخصص وکیل مورد نظر محاسبه می‌شود. بنابراین برای اطلاع از هزینه دقیق این مشاوره بهتر است به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه مشاوره حضوری و دریافت آدرس وکیل وزارت کار نیز باید با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

اما مشاوره آنلاین موسسه حقوقی وکلای تلفنی کاملا رایگان است. یعنی شما بدون پرداخت هزینه می‌توانید از این طریق با وکیل اداره کار مشورت کنید و پاسخ سوالات خود را بگیرید. جهت استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان هم باید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

 

 

مشاوره قانون کار 
مشاوره حقوقی اداره کار 
حق الوکاله وکیل اداره کار 
هزینه مشاوره با وکیل 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

زکریامیرزای

زکریامیرزای هستم کارفرما،کارگرازمن،شکایت کرد،۲جلسه،خبرنداشتم،جلسه،اخر،وکیل بجامنبر


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.