شیوه استفاده از وکالت فوری در مازندران

شیوه استفاده از وکالت فوری در مازندران

شیوه استفاده از وکالت فوری در مازندران

وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های اصلی وکیل مازندران خوب قابل دسترس بودن او در هر ساعت از شبانه روز می باشد. در سالهای اخیر همگام با رشد دانش بشری و پیشرفت فناوری و تکنولوژی، شیوه های بهره مندی از خدمات وکلا نیز تغییراتی به خود دیده است. تا پیش از پیدایش سامانه های اینترنتی و مخابراتی، ارتباط با وکیل تنها با مراجعه حضوری به دفاتر وکالت، موسسه های حقوقی و کانون های وکلا قابل تحقق بود. در نتیجه تنها در ساعات خاصی امکان ملاقات با وکیل و مشاوره حقوقی با وی وجود داشت. در آن زمان فردی که می خواست بر سر یک مسئله حقوقی با وکیل مشورت کند، گاهاً باید راه درازی را می پیمود و وقت زیادی را هزینه می کرد.

این در حالی است که امروزه با راه اندازی سامانه های اینترنتی به سادگی می توان از طریق برخط یا تلفنی، در هر موضوع تخصصی حقوقی، با وکلای مجرب مشاوره حقوقی داشته و وکالت در دعاوی خود را به صورت غیر حضوری به وی بسپارید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل خوب مازندرانی از کجا پیدا کنیم؟

استان مازندران از جمله استان هایی بوده که در سالهای اخیر ارتکاب جرم و طرح پرونده های کیفری در آن رو به افزایش نهاده. تعرض به منابع طبیعی، تغییر کاربری اراضی زراعی و ... از جمله جرایم علیه محیط زیست به شمار می روند و آمار ارتکاب این جرایم در استان مازندران نسبت به دیگر استانهای کشور بیشتر است. بعلاوه گستره وسیعی از دعاوی مدنی و حقوقی در خصوص اموال ویلایی در مناطق ساحلی، همه ساله در دادگستری های استان مازندران مطرح می گردد. اگر به هر دلیلی به وکالت فوری در مازندران نیاز داشته باشید، می توانید با وکلای تلفنی تماس بگیرید. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با عضویت بهترین وکلای استان مازندران امکان مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان را برای شما هموطنان مازنی فراهم آورده است.

 

قرارداد وکالت در مازندران

مدارک لازم برای وکالت فوری در مازندران

برای وکالت فوری در مازندران ارائه مدارک خاصی لازم نیست. عقد وکالت از جمله عقودی است که به صرف اراده وکیل و موکل محقق می شود و وسیله ابراز اراده در آن تفاوتی ایجاد نمی کند. در نتیجه علاوه بر شیوه حضوری اعطای وکالت، از طریق نامه، نمابر، پست الکترونیک و به شیوه تلفنی نیز می توان وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری خود را به وکیل سپرد.

در صورتی که برای ارائه به دادگاه به عنوان مستند حقوقی، سند یا مدرکی داشته باشید، می توانید آن را به نظر وکلای مجرب موسسه وکلای تلفنی برسانید. در سامانه اینترنتی وکلای تلفنی می توانید تصویر مدارک و اسناد پرونده های مطروحه خود را بارگذاری کنید. وکلای متخصص مجموعه، اسناد بارگذاری شده را بررسی کرده و بهترین راهکارهای ممکن برای حل مسائل حقوقی ارائه می دهند.

 

وکیل مازندرانی

وکالت فوری در مازندران

امروزه امکان انعقاد قرارداد وکالت به صورت اینترنتی وجود دارد. شما پس از مشورت تلفنی با وکیل در صورت لزوم اطلاعات خود را برای وکیل ارسال کرده و قرارداد شما به صورت الکترونیک منعق می گردد.

در چه مواردی می توان از وکالت فوری در مازندران استفاده کرد؟

مهمترین موقعیتی که ممکن است یک نفر به وکالت فوری در مازندران نیاز داشته باشد، تحت پیگرد قرار گرفتن توسط مراجع کیفری است. وقتی یک فرد به ارتکاب جرم کیفری تحت تعقیب قرار بگیرد به موجب قانون به عنوان متهم شناخته می شود. در این صورت او حق دفاع دارد و می تواند به صورت فوری از این حق استفاده کند. مراجع قضایی و ضابطین دادگستری موظفند بلافاصله بعد از دستگیری و تحت نظر قرار گرفتن فرد، حقوق قانونی وی از جمله حق به همراه داشتن وکیل را به صورت کتبی اعلام کنند.

 

ارتباط در واتس اپ

هزینه وکالت فوری در مازندران

منظور از هزینه وکالت فوری در مازندران، حق الوکاله است. میزان مبلغ حق الوکاله معمولاً مطابق با توافق وکیل و موکل صورت می گیرد. توافقات طرفین ممکن است بر این باشد که مقداری از حق الوکاله پیش از صدور حکم دریافت شود، و مقداری از آن پس از پیروزی در پرونده. به عبارت دیگر در پرداخت حق الوکاله می توان از شیوه اقساطی استفاده کرد. در صورتی که وکیل و موکل هزینه وکالت فوری در مازندران را تعیین نکرده باشند، حق الوکاله طبق تعرفه کانون وکلا تعین می شود.

در سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی شما می توانید با کمترین هزینه با وکلای پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی تلفنی داشته و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. هزینه مشاوره حقوقی تلفنی مطابق با مدت زمان استفاده از خدمات مشاوره حقوقی متفاوت است. شما می توانید از پنج دقیقه تا چند ساعت با وکلای تلفنی مشاوره حقوقی داشته باشید.

 

مشاوره حقوقی دفاتر خدمات قضایی 
مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن 
حق الوکاله وکیل 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.