استخدام وکیل برای طلاق یکطرفه

استخدام وکیل برای طلاق یکطرفه

استخدام وکیل برای طلاق یکطرفه

هزینه مشاوره حقوقی

 

دختر و پسر به امید تشکیل خانواده و زندگی مشترک پای سفره عقد می نشینند و سند ازدواج را امضا می کنند. اما گاهی اوقات زندگی مشترک مورد خواسته یکی از طرفین نخواهد بود. در اینجاست که یکی از طرفین با دادخواست طلاق یکطرفه اقدام به جدایی می کنند.

هرگاه طلاق از سوی زوج یا زوجه باشد به آن طلاق یکطرفه گفته می شود. اگر طرفین راضی به طلاق باشند طلاق توافقی اتفاق می افتد. برای انجام طلاق یکطرفه شرایطی وجود دارد که باید در هنگام ارائه دادخواست وجود داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلاق یکطرفه می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس بگیرید و با بهترین وکیل مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهید. وکلای این موسسه بر اساس تجربه و مهارتی که در امر مشاوره دارند در کمترین زمان ممکن بهترین راه حل را در اختیار مشاوره گیرنده قرار می دهند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

مراحل طلاق یکطرفه

برای اینکه طلاق یکطرفه اتفاق بیفتد زوج یا زوجه دادخواست طلاق به طرفیت همسر خود به دادگاه تقدیم می کنند. دادخواست از طریق یکی از دفاتر خدمات قضایی ثبت و در یکی از شعبه های دادگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

دادگاه اظهارات طرفین را می گیرد و بعد از مراحلی همچون شرکت در جلسات مشاوره خانواده و تست بارداری توسط زوجه اقدام به صدور رای می نماید.

برای انجام مشاوره حقوقی با یک وکیل خانم در مورد طلاق یکطرفه این امکان در موسسه حقوقی وکلای تلفنی فراهم شده است تا به صورت آنلاین یا تلفنی خدمات و مشاوره حقوقی طلاق دریافت کنید. یکی از ویژگی های این موسسه 24 ساعته بودن آن است. مشاوره گیرنده در هر ساعت از شبانه روز می تواند با موسسه تماس بگیرد و در کمترین زمان مشاوره حقوقی دریافت کند.

شرایط طلاق یکطرفه از جانب زن

طبق قانون حق طلاق با مرد است. به این معنی که هر زمان مرد بخواهد می تواند با پرداخت حق و حقوق مالی زن خود را طلاق دهد. اما طلاق یکطرفه از جانب زن کمی سخت است و زن بدون دلیل قانونی نمی تواند از همسر خود جدا شود.

دوازده شرط در سند ازدواج درج شده است اگر زن یکی از این شرایط را داشته باشد با وجود اثبات در دادگاه می تواند دادخواست طلاق تقدیم دادگاه نماید. به عنوان مثال اگر شوهر دارای اعتیاد مضر باشد و شرایط ترک آن وجود نداشته باشد زن می تواند تقاضای طلاق داشته باشد.

 

طلاق یکطرفه

همچنین اگر زن در هنگام عقد شرط حق طلاق را گرفته باشد یا در هنگام زندگی مشترک وکالت حق طلاق را از شوهر خود دریافت کرده باشد با استناد به آن شرط یا وکالت می تواند در دادگاه تقاضای طلاق بنماید.

نقش وکیل در طلاق یکطرفه

بهترین وکیل طلاق، قوانین و شرایط طلاق را برای موکل خود توضیح خواهد داد و او را از نتیجه و پیامدهای دادخواست طلاق آشنا خواهد کرد. وکلا در طلاق یکطرفه که از سوی زن مطرح می شود معمولا کار سختی را دارند.

وکیل باید دلیل زوجه را برای گرفتن طلاق بررسی کرد و بر اساس مواد قانونی بهترین راه حل را برای او پیدا کند. وکیل خوب دادخواست با کیفیتی را از لحاظ حقوقی و طبق شرایط زوجه نگارش و تقدیم دادگاه می نماید. همچنین در جلسات دادگاهی با استناد به مواد قانونی از موکل خود دفاع خواهد کرد.

از آنجایی که پرونده طلاق، فارغ از هر موضوع دیگری تاثیر منفی بر روحیه زن و شوهر و اطرافیان آنها خواهد داشت یک وکیل خوب، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد که پرونده در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

 

ارتباط در واتس اپ

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق یکطرفه

عدم آشنایی بسیاری از مردم با مسائل حقوقی و قضایی باعث می شود مسیر طلاق اشتباهی انتخاب شود یا اینکه حق الوکاله زیادی پرداخت شود. به همین دلیل بهترین و ارزانترین راه حل برای آشنایی با حق و حقوق خود در طلاق یکطرفه مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل خبره در این حوزه است.

بهترین وکیل های حوزه طلاق و مسائل مرتبط با آن در موسسه حقوقی وکلای تلفنی خدمات و مشاوره حقوقی ارائه می دهند. کاربران تنها با یک تماس می توانند با بهترین وکیل ارتباط برقرار کنند و مشاوره حقوقی با کیفیت دریافت کنند.

اگر سوالات حقوقی در مورد طلاق یکطرفه دارید می توانید از بخش مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان و از طریق سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی سوالات خود را مطرح کنید. وکلای این موسسه با بهترین کیفیت به سوالات حقوقی شما پاسخ خواهند داد.

 

وکیل دادگستری خانواده
حق الوکاله وکیل 
نگارش دادخواست طلاق از جانب زوجه
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

دادثنا

با سلام خدمت مدیریت محترم سایت حقوقی وکیل تلفنی سایت بسیار عالی دارید خدا خیرتون بده مقالتون در خصوص طلاق بسیار عالی و کامل بود


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.