استخدام وکیل خانم

استخدام وکیل خانم

استخدام وکیل خانم

استخدام یک وکیل باتجربه می‌تواند در کلیه امور حقوقی زندگی شما تاثیر مثبت مستقیمی داشته باشد. به خصوص اگر شرایط کاری خاصی دارید،‌ توصیه می‌کنیم که به صورت دائم یک وکیل را برای خود استخدام کنید. وکیل یا نماینده حقوقی فردی بوده که تحصیلات خود را در زمینه حقوق گذرانده و آزمون کانون وکلا را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

این فرد وکالت نامه داشته که به جای شما در بسیاری از زمینه‌ها برای حقتان تلاش کند. به عنوان مثال اگر مشکل حقوقی در زمینه یکی از همکارانتان پیش بیاید، وکیل از جانب شما می‌تواند پرونده را به دادسرا برده و پیگیری کند. مساله مهم بعدی هم این است که یک وکیل خانم می‌تواند با موکل خانم ارتباط بهتری برقرار کند. به خصوص در مواردی که شرم و حیا ممکن است اجازه ندهد تا فرد با دیگران راحت باشد. در هر صورت قبل از استخدام وکیل بهتر است یک مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل خانم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مهم‌ترین ویژگی که یک وکیل خانم خوب یا آقا باید داشته باشد این است که در حوزه تخصصی خود اطلاعات و مهارت فراوانی داشته باشد. در حال حاضر دیگر این امکان وجود ندارد که یک فرد بتواند در کلیه زمینه‌ها تخصص داشته باشد. پس بهتر است هر وکیلی ابتدا یک حوزه تخصصی برای خودش پیدا کند تا بتواند فعالیت حرفه‌ای خود را گسترش دهد.

همچنین ویژگی دیگری که باعث می‌شود یک وکیل را به دیگران هم معرفی کنیم این موضوع است که تعداد پرونده‌های موفق بسیاری داشته باشد. چنین فردی تسلط بالایی را در هر پرونده نشان داده و با بهترین استدلال‌ها سعی می‌کند تا روند دادگاه را به سمت و سوی مناسبی ببرد. قدرت کلام بالا هم یکی دیگر از ویژگی‌های وکلای خانم کارکشته است.

یک وکیل خوب خانم باید حتما صداقت و درستکاری داشته، در حوزه تخصصی خود به روز باشد زیرا قوانین مدام تغییر کرده و شخص باید همیشه در حال مطالعه باشد. علاوه بر این ذکاوت و هوش داشته و بتواند از پیچیدگی‌های پرونده به نفع موکل خود استفاده کند. همچنین، صداقت داشته باشد. وکیلی که نتواند صادقانه کار کند، حتی ممکن است خود را هم به دردسر بیندازد.

چه پرونده هایی را می توان به وکیل خانم سپرد؟

برای اینکه بتوانید یک پرونده را به وکیل خانم بسپرید لازم است تا ابتدا درباره حوزه تخصصی وی تحقیق کنید. اگر تخصص وکیل مورد نظر شما در زمینه‌ای باشد که پرونده دارید، خب مشخص می‌شود که انتخاب درستی داشته‌اید. اگر وکیل انتخابی شما در زمینه کیفری تخصص داشت اما شما نیازمند یک وکیل در امور خانواده بودید، تفاوتی ندارد که جنسیت او چیست؛ باید به سرعت به دنبال یک وکیل مناسب دیگر بگردید.

 

وکیل خانم

برخی از پرونده‌ها از اهمیت حقوقی و قانونی بالایی برخوردار هستند،‌ از طرفی موکل هم با یک وکیل خانم راحت‌تر صحبت می‌کند؛ پس باید بعد از تکمیل تحقیقات خود به سراغ انتخاب یک وکیل زن بروید. این افراد فارغ از اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده باشند، دوره کارآموزی را گذرانده و در آزمون وکالت هم پذیرفته شده‌اند. در نهایت اینکه انتخاب بسیار مناسبی برای شما هستند.

حق الوکاله وکیل خانم در تهران

یکی از اولین مواردی که باید هنگام محاسبه حق الوکاله در نظر گرفته شود، میزان سابقه فعالیت شخص است. هرچقدر که سابقه و تجربه کاری بیشتری داشته باشد، بیشتر این امکان وجود دارد که دستمزد بالاتری داشته باشد. پس باید خود را برای این مورد آماده کنید. البته مساله‌ای که وجود دارد این است که با یک مشاوره حقوقی در ابتدای کار می‌توانید یک برآورد هزینه مناسبی داشته باشید.

به صورت کلی، وکلا 10 درصد از مبلغ پرونده را دریافت می‌کنند. البته در پرونده‌هایی که پیگیری یک فقره مالی باشد. به عنوان مثال شما در حال شکایت از یک شرکت بزرگ هستید و در صورتی که پرونده برنده دادگاه شود مبلغی معادل 1 میلیارد تومان نصیب شما خواهد شد. پس وکیل شما رقمی برابر با 10 درصد را می‌تواند در این پرونده دریافت کند.

برای اینکه تواق‌ها هم به صورت صحیحی پیش برود؛ وکلای خانم و آقا 60 درصد از رقم توافق را قبل از شروع روند دادرسی پرونده دریافت می‌کنند. 40 درصد باقی‌ مانده هم بعد از اینکه پرونده به نتیجه رسید دریافت خواهد شد.

 

مشاوره حقوقی با وکیل زن

برای پرداخت دستمزد وکیل خود می‌توانید آن را به صورت نقد یا به صورت چک پرداخت کنید. دلیل آن هم این است که وکلا به طور کلی حقوق ماهیانه دریافت نمی‌کنند و در دستمزد آن‌ها همان حق الوکاله‌ای بوده که از موکل خود طلب می‌کنند. به همین جهت اگر مایل باشند می‌توانند بخشی از مبلغ را قسطی یا به صورت چک دریافت کنند.

شرایط لازم برای استخدام وکیل خانم

برخی مردم اعتقاد دارند که برای حل مشکلات خود باید به تنهایی اقدام کنند و از این استراتژی در حل مشکلات حقوقی خود نیز استفاده کرده و معمولا نیز به مشکل می‌خورند. اگر با اطلاعات ناقص از قوانین و حقوق خود وارد پروسه دعاوی شوید، به احتمال زیاد شکست خوهید خورد. بهتر است در این شرایط، یک فرد مناسب را برای حل نمودن بحران انتخاب کرده تا همه چیز به خوبی تمام شود.

در صورتی که به مشکل حقوقی برخوردید و برای راحتی کار خود نیاز به وکیل خانم داشتید، کافیست شرایط گفته شده را بررسی کنید تا از استخدام او مطمئن‌تر شوید. از جمله شرایطی که برای استخدام وکیل خانم باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • دارا بودن تخصص کافی
  • تجربه و علم مناسب درباره موضوع پرونده
  • امین بودن وکیل خانم
  • اولویت قرار دادن موکل حتی با وجود سختی‌های مسیر
  • تعهد داشتن به نفع موکل و نتیجه مورد نظر او

در هر زمانی که احساس کردید در تنگنا قرار گرفته‌اید و برای دفاع از حقوق خود به فردی نیاز دارید که هم از نظر حقوقی به شما کمک کند و از از نظر جنسیت احساس آرامش بیشتری کنار او داشته باشید، بهتر است در اولین فرصت یک وکیل خانم برای خود استخدام کنید.

 

ارتباط در واتس اپ

آدرس وکیل خانم خوب در ایران

برای پیدا کردن آدرس وکیل خانم خوب در ایران باید به منابع مختلفی رجوع کنید. یکی از این منابع وبسایت‌هایی هستند که به صورت دایرکتوری وکلای خوب و با تجربه را معرفی می‌کنند. در بین افراد معرفی شده، می‌توانید با شماره هریک تماس گرفته و از حوزه تخصصی و میزان دستمزد آگاهی پیدا کنید. در صورتی که با شرایط پیش آمده موافق بودید، آن وکیل را استخدام می‌کنید.

راه دیگری که بیشتر افراد هم به سراغ‌ آن می‌روند، این است که وکلایی را پیدا کنید که یکی از نزدیکان قبلا با آن‌ها پرونده داشته‌اند. این موضوع می‌تواند هم در آشنا بودن با سبک و روش وکیل به شما کمک کند و هم اینکه مسیر راحت‌تری را خواهید داشت.

یک راه دیگر هم برای پیدا کردن وکیل این است که گزینه مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان را انتخاب کنید. با تماس با موسسات حقوقی مختلف، از چند و چون وکلای آن‌جا اطلاعات حاصل می‌کنید. در این بین درباره پرونده خود هم صحبت کرده تا راحت‌تر تخصص مورد نیاز خود را پیدا کنید. مزیت این مشاوره حقوقی این است که آنلاین بوده و وقتی از شما نمی‌گیرد.

 

وکیل برای مشاوره 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
هزینه مطالعه پرونده 
هزینه وکیل و مشاوره 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.