آشنایی با زیر و بم روش مشاوره حقوقی حضوری

آشنایی با زیر و بم روش مشاوره حقوقی حضوری

آشنایی با زیر و بم روش مشاوره حقوقی حضوری

مشاور حقوقی حضوری از آن دسته خدماتی است که موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارائه آن به افراد مختلف جامعه، سابقه ای درخشان دارد، اما متاسفانه بسیاری از افراد با این روش مشاوره آشنایی کاملی ندارند. به همین دلیل در منازعات خود از آن بهره نمی برند و با مشکلات جدی روبرو می شوند. در این نوشته ابتدا قصد داریم به پرسش مشاوره حقوقی چیست و چه روش هایی دارد، پاسخی درخور دهیم. سپس مزایا و معایب مشاوره حقوقی حضوری را بررسی  کنیم و در پایان  به سوالات پرتکرار در این زمینه جوابی کامل دهیم. پس در این مقاله از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مشاوره حقوقی چیست؟

بر تمامی افراد جامعه مبرهن است که هر فردی در طول زندگی خود نیاز به مراجعه به پزشک برای درمان مشکلات جسمی خود دارد. جالب است بدانید که علاوه بر مراجعه به پزشک، انسان ها باید در صورت روبرو شدن با مشکلات حقوقی نیز بی درنگ به مشاوره حقوقی رجوع کنند. در غیر این صورت نمی توانند راه‌حل مناسبی برای دعوای خود اتخاذ کنند. در نتیجه با مشکلات وسیع‌تری روبرو می شوند. پس در واقع مناسب‌ترین تعریف از مشاور حقوقی فردی است که درمانی برای مشکلات حقوقی ما پیدا می کند. خوب است بدانید که در مورد تمامی دعاوی حقوقی می توان با مشاوران حقوقی مشورت کرد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

 

روش های دریافت مشاوره حقوقی

یکی از قدیمی‌ترین و کارآمدترین روش های دریافت مشاوره حقوقی، مشاوره حقوقی حضوری است. در این روش افراد مختلف به دفاتر حقوقی رجوع می کنند و مشکلات خود را با مشاوران در میان می‌گذارند. دومین روش، مشاوره حقوقی تلفنی است. با استفاده از روش مذکور می توانید در هر زمان و مکانی با مشاوران مجرب حقوقی ارتباط بگیرید و پاسخی مناسب برای مشکلات حقوقی خود دریافت کنید. به لطف پیشرفت تکنولوژی، این روزها روش دیگری نیز به وجود آمده است که مشاوره حقوقی انلاین و رایگان، نام دارد. شما می توانید در کسری از ثانیه به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه کنید و از مشاوره آنلاین مشاوران مجرب بهره ببرید. موسسه حقوقی وکلای تلفنی قصد دارد با این روش گامی در جهت حل مسائل حقوقی اقشاری از جامعه که بضاعت مالی ندارند، بردارد.

 

 

 

وکیل برای مشاوره
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل
هزینه مشاوره حضوری
مشاوره حقوقی
درباره ما

 

مزایا و معایب مشاوره حقوقی حضوری

همانطور که گفته شد، مشاوره حقوقی حضوری یکی از کارآمدترین روش های مشاوره حقوقی است. در این روش مشاوران با در دست داشتن تمامی مدارک و شواهد می توانند با تسلط بالا و اطلاعات مکفی، شما را بهتر راهنمایی کنند. بسیاری از افراد نمی توانند به آسانی از طریق مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین به مشاوران اطمینان کنند. این گروه ترجیح می دهند که به صورت حضوری مشاوران را ببینند تا بتوانند از تخصص آنان اطمینان حاصل کنند. برای این افراد روش مشاوره حقوقی حضوری  موثرتر و مناسب‌تر است.

مشاوره حقوقی حضوری با وجود فواید بسیار زیادی که دارد، برای همه افراد بهترین روش نیست. برای مثال برخی از اشخاص در مناطق محروم و دور افتاده زندگی می کنند و امکان حضور در شهرهای بزرگ‌تر برای دریافت مشاوره حضوری را ندارند. همین نکته باعث می شود که متد مشاوره حقوقی حضوری برای همگان مناسب نباشد. از طرفی بسیاری به دلیل برنامه کاری شلوغی که دارند، ترجیح می دهند که از طریق مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین از خدمات مشاوران حقوقی بهره ببرند تا در زمان خود صرفه جویی کنند. به همین دلیل از دید این گروه نیز مشاوره حقوقی حضوری بهترین روش نیست. گاهی اوقات نیز مشکل حقوقی برای افراد مختلف به وجود می آید که نیاز است فورا حل شود. به این دلیل که در تمامی ساعات شبانه روز امکان مراجعه حضوری به مشاوران حقوقی وجود ندارد، نمی توان در شرایط مذکور از این روش بهره جست.

 

نحوه رزرو نوبت مشاوره حقوقی حضوری

جهت رزرو نوبت مشاوره حقوقی حضوری می توانید از طریق ایمیل موسسه حقوقی وکلای تلفنی با ما در ارتباط باشید و یا از طریق شماره تلفن 02147625900 راهنمایی لازم جهت رزرو نوبت مشاوره را بگیرید. اطمینان داشته باشید که موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در اختیار داشتن تعداد زیادی متخصص در شاخه های مختلف رشته حقوق از جمله خانواده، کیفری و... می تواند بهترین راهنمای شما در این مسیر باشد.

 

 

مشاوره حضوری

هزینه مشاوره حقوقی حضوری

طبیعتا عوامل زیادی می تواند در تغییر هزینه مشاوره حقوقی حضوری تاثیرگذار باشید. برای مثال این هزینه می تواند با توجه به سابقه مشاوران حقوقی، مدت زمان مشاوره و نوع دعاوی حقوقی متفاوت باشد. با این وجود نخستین شعار موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارائه خدمات، با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه برای کسب رضایت مشتریان است. به همین دلیل هزینه مشاوره حضوری در این موسسه قیمتی بسیار مناسب دارد. شما تنها با پرداخت دویست هزار تومان می توانید از خدمات بی نظیر مشاوران حقوقی متخصص موسسه حقوقی وکلای تلفنی  بهره ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و کامل‌تر در این زمینه می توانید با مشاوران حقوقی تلفنی ما ارتباط داشته باشید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.