دریافت مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ

دریافت مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ

دریافت مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ

مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ و دریافت آن بسیار مهم است. اسنپ امروزه به عنوان مهم ترین تاکسی اینترنتی ایران شناخته می شود و حداقل یک بار هر کدام از ما، پیر و جوان، از خدمات اسنپ استفاده کرده ایم. از آنجایی که مشکلات حقوقی، مشکلاتی اجتناب ناپذیر هستند، ممکن است برای کاربران اسنپ و رانندگان آن نیز مشکلات و اختلافات حقوقی زیادی مطرح شود. در ادامه قصد داریم ضمن بررسی و آشنایی با مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ با اختلافات حقوقی که ممکن است در این زمینه به وجود بیاید نیز آشنا شویم. پس با یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه ما باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

علت مسدود شدن حساب کاربری اسنپ

یکی از سوالاتی که در هنگام دریافت مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ، از ما پرسیده می شود، این است که چرا حساب کاربری من در اسنپ مسدود شده است؟ در ابتدا باید بگوییم که رانندگان اسنپ برای این که بتوانند در اسنپ مشغول به کار شوند، بایستی ابتدا یک حساب کاربری بسازند. حال دلایل زیادی برای مسدود شدن حساب کاربری اسنپ وجود دارد که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت.

  • درخواست مکرر مراحل سفر.
  • عدم رعایت مقررات اسنپ از جمله عدم لغو بی دلیل سفر، پیاده کردن مسافر در لوکیشن مورد نظر، عدم تحمیل شیوه پرداخت به مسافر، عدم تماس با مسافر بعد از پایان سفر و عدم داشتن همراه در سفر.
  • عدم یکسان بودن اطلاعات فردی و خودرو.
  • نیاز به بازدید از خودرو.
  • منفی یا صفر بودن اعتبار اکانت راننده.
  • نقض مدارک.

 

 

نحوه شکایت از شرکت اسنپ

دومین سوال پرتکراری که هنگام دریافت مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ، پرسیده می شود این است که چگونه می توان از شرکت اسنپ شکایت کرد؟ با توجه به این که شکایت از شرکت اسنپ یک بحث حقوقی جدید در ایران می باشد، باید بگوییم که شما در ابتدا باید نوع شکایت و متن شکایت خود را با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی ثبت کنید. پس از این کار پرونده شما به دادگاه صالح ارجاع داده خواهد شد. البته بهتر است برای انجام هر کاری در این زمینه، یک مشاوره حقوقی اسنپ داشته باشید. شما می توانید با مشاوران ما از طریق مشاوره انلاین و رایگان در ارتباط باشید.

 

مدارک لازم برای نگارش شکوائیه علیه اسنپ

قبل از این که شکایت خود را در یکی از دفاتر خدمات قضایی ثبت کنید، بایستی یک شکوائیه خوب و محکمه پسند نگارش کنید. اولین قدم برای انجام این کار دریافت مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ می باشد. پس از این کار، بایستی مدارک لازم برای نگارش شکوائیه علیه اسنپ را آماده نمایید. از جمله این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدارک و اسناد ثابت کننده ادعای شاکی.
  • مدارک شناسایی و هویتی شاکی.
  • اطلاعات مشتکی عنه یا همان شرکت اسنپ.

 

 

 

مشاوره حقوقی بیمه 
مشاوره حقوقی تجاوز به عنف 
نگارش شکوائیه 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

 

در آخر باید بگوییم که شما می توانید با دریافت مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ، از وکلای مربوطه تقاضای نگارش شکوائیه علیه اسنپ نیز داشته باشید. در واقع بهتر است این کار تخصصی را به یک وکیل واگذار نمایید تا به بهترین نحو ممکن نوشته شود.

مرجع صالح برای رسیدگی به تجاوز راننده اسنپ به مسافر

درست چند هفته پیش بود که خبر تجاوز راننده اسنپ به یک مسافر را شنیدیم. در همان زمان بسیاری از افراد، شرکت اسنپ را مقصر می دانستند. جدای از این که آیا شرکت اسنپ نیز مقصر است یا خیر، باید بگوییم که فردی که به او تجاوز شده است، می تواند از متجاوز شکایت کند. اما سوالی که پیش می آید این است که مرجع صالح برای رسیدگی به این مسئله کدام دادگاه است؟ تجاوز، یکی از جرم هایی است که توسط قانونگذار جرم انگاری شده و مجازات آن بر اساس ماده 224 قانون مجازات اسلامی، سلب حیات و اعدام می باشد. از طرفی رسیدگی پرونده هایی که مجازات آنها سلب حیات است، در صلاحیت دادگاه کیفری یک می باشد. پس در مورد تجاوز راننده اسنپ به مسافر، مسافر باید به دادگاه کیفری یک شکایت خود را تقدیم نماید. شما می توانید برای مشاوره حقوقی در مورد شکایت از رانندگان اسنپ با وکلای موسسه ما در ارتباط باشید.

 

شکایت راننده اسنپ بابت پرداخت ناعادلانه

یکی از مهمترین حیطه هایی که در بحث مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ باید بدان توجه کرد، شکایت بابت پرداخت ناعادلانه می باشد. همانطور که می دانید، پس از این که یک راننده اسنپ، سفری را با موفقیت به پایان رساند، هزینه سفر پس از کسر سایر هزینه ها، به حساب وی واریز می شود. اما ممکن است برخی افراد، پرداختی های اسنپ را ناعادلانه تلقی کنند. حال آنها برای شکایت در مورد پرداخت ناعادلانه اسنپ باید چه کنند؟ از آنجایی که اسنپ یک شرکت با مسئولیت محدود با نام ثبت شده «شرکت ايده گزين ارتباطات روماک به شماره ثبت ۴۵۹۱۱۷ و شناسه ملي ۱۴۰۰۴۳۳۴۴۴۹» می باشد، شما باید پس از تهیه مدارک و شکوائیه، شکایت خود را علیه این شرکت در یکی از دادگاه های حقوقی کشور مطرح کنید.

 

 

 

مجازات راننده اسنپ

 

مشاوره حقوقی تلفنی برای کاربران اسنپ

مسائل مربوط به اسنپ، شکایت از رانندگان اسنپ و همچنین شکایت از شرکت اسنپ توسط رانندگان مسائل کاملا نو و جدیدی در سیستم حقوقی ایران می باشند. به همین خاطر مشاوره حقوقی برای کاربران اسنپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به علاوه گستردگی و تعدد قوانین مربوط به این حوزه، می تواند باعث افزایش اهمیت مشاوره حقوقی اسنپ شود. در نتیجه ضروری است که برای حل و فصل دعاوی مربوط به اسنپ، حتما یک مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید. مشاوران ما به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای سال در خدمت شما عزیزان هستند.

 


سوالات متداول

نظرات

حسن

من الان چهارسال هست که با اسنپ کار میکنم ولی هیچ گونه عیدی یا پایان کار دریافت نکردم اگه اسنپ شغل حساب میشه چرا حق حقوق مارو نمیده آیا من میتونم از اسنپ بابت مزایای کاری شکایت کنم یا نه؟


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.