سایت بیت کوین رایگان، حقیقت پولساز یا رویای دردسرساز؟

سایت بیت کوین رایگان، حقیقت پولساز یا رویای دردسرساز؟

سایت بیت کوین رایگان، حقیقت پولساز یا رویای دردسرساز؟

سایت بیت کوین رایگان چیست؟ آیا می توان با آن پولدار شد؟ این سوال یکی از مهمترین سوالاتی است که متقاضیان مشاوره حقوقی بیت کوین از مشاوران موسسه حقوقی وکلای تلفنی می پرسند. در واقع امروزه بحث ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین و کسب درآمد از این طریق بسیار رواج یافته است. از طرفی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بسیاری از افراد طعمه تبلیغات سایت بیت کوین رایگان می شوند. همچنین همه ما به خوبی با بیت کوین آشنا هستیم یا حداقل یک بار نام آن را شنیده ایم اما آیا فعالیت در این حوزه قانونی است؟ با ما همراه باشید تا به طور کلی به بررسی حقوقی سایت بیت کوین رایگان بپردازیم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

بیتکوین چیست؟

اولین گامی که در جهت بررسی سایت بیت کوین رایگان باید برداشت، آشنایی با تعریف بیت کوین می باشد. در واقع در ابتدا ضروری است که به این سوال پاسخ دهیم؛ بیتکوین چیست؟ در پاسخ به سوال بیتکوین چیست، باید بگوییم که بیت کوین به عنوان پادشاه رمز ارزها محسوب می شود. همچنین این رمز ارز در سال ۲۰۰۸ توسط فرد یا افرادی که تحت عنوان ساتوشی ناکاموتو شناخته می شدند، طراحی و به بازار عرضه شده است. همچنین آن چیزی که در مورد این رمز ارز حائز اهمیت می باشد، این است که نه تنها غیرمتمرکز است بلکه نظام های اقتصادی مختلف را از چاپ بیشتر پول در امان نگاه می دارد. به علاوه امروزه شاهد این مسئله هستیم که بسیاری از افراد از بیت کوین به جهت اهداف مختلفی نظیر خرید و فروش کالا، سرمایه گذاری و انتقال ارزی استفاده می کنند. به همین خاطر ضروریست که با سایت بیت کوین رایگان آشنا شویم.

فعالیت در حوزه بیتکوین در ایران جرم انگاری شده است؟

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام بررسی سایت بیت کوین رایگان بدان پرداخت، فعالیت در حوزه بیت کوین و جرم انگاری در این حیطه می باشد. به طور کلی باید بگوییم با توجه به اصل قانونی بودن جرم و مجازات ها تنها در صورتی می توان عملی را جرم دانست که قانونگذار صراحتاً آن را جرم انگاری و برای آن مجازات تعیین کرده باشد. در حالی که قانونگذار فعالیت در حوزه بیت کوین را جرم انگاری نکرده است. البته این بدان معنا نیست که فعالیت در این حوزه شامل سایر عناوین مجرمانه نباشد. به عنوان مثال با توجه به بستری که بیتکوین برای افراد فراهم می کند، امکان وقوع جرم کلاهبرداری فیشینگ مطرح است. همچنین باید بگوییم بر اساس مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی، خرید و فروش بیت کوین که یکی از ارزهای دیجیتال محسوب می شود، ممنوع اعلام شده است. در نتیجه بهتر است در چنین شرایطی با مشاورین ما مشاوره حقوقی داشته باشید.

 

 

بیتکوین

 

آیا سایت های بیتکوین رایگان قانونی است؟

مهمترین سوالی که از ابتدای این مقاله، ذهن شما را به خود مشغول کرده، این است که آیا سایت های بیتکوین رایگان قانونی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید به قیمت هر واحد بیت کوین اشاره کنیم. امروزه هر واحد بیت کوین نزدیک به 22 هزار دلار معامله می شود. آیا به نظر شما این منطقی است که یک واحد بیت کوین رایگان به شما داده شود؟ مسلماً پاسخ این سوال منفی است. در نتیجه سایت های بیتکوین رایگان غیرقانونی هستند و ممکن است تمامی اندوخته های شما را به باد دهند. همچنین از آنجایی که مباحث حقوقی مربوط به این مسئله نوپا و جدی هستند، بهتر است با مشاورین ما مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

 

 

مشاوره حقوقی کیفری 
نمونه قرارداد امانت بیتکوین
مشاوره حقوقی ارز دیجیتال
مشاوره حقوقی در قراردادهای بیتکوین 
درباره ما

 

مجازات تبلیغ سایت های بیتکوین رایگان

امروزه تبلیغات به عنوان یکی از اساسی ترین ارکان کسب و کارها به ویژه سایت بیت کوین رایگان محسوب می شود اما آیا کسی که این تبلیغات را در صفحه مجازی خود منتشر می کند، مجازات می شود؟ در واقع همانطور که گفته شد، فعالیت سایت های بیتکوین رایگان غیرقانونی است. در واقع تبلیغ کننده مذکور در حال تبلیغ و تشویق افراد برای انجام یک کار غیر قانونی می باشد. به همین خاطر اگرچه قانونگذار صراحتاً تبلیغ سایت های بیتکوین رایگان را جرم انگاری نکرده است اما می توان با استناد به قوانین و مقررات دیگر این کار را جرم دانست. البته نباید فراموش کنیم که مباحث مربوط به سایت بیت کوین رایگان، مباحث حقوقی جدید و به روزی می باشند. به همین خاطر هنوز رویه قضایی واحدی شکل نگرفته است. در نتیجه بهتر است، برای اطلاعات بیشتر با یک وکیل بیت کوین مشاوره حقوقی انلاین و رایگان داشته باشید.

 

 

بیتکوین رایگان

 

کلاهبرداری در سایت های بیتکوین رایگان

اگر تاکنون مطمئن نشده اید که سایت بیت کوین رایگان قطعاً کلاهبرداری است، باید بگوییم که هزینه برق تولید یک واحد بیت کوین بسیار سرسام‌آور است. به گونه ای که نمی توان این طلای با ارزش را به رایگان در اختیار افراد قرار داد. همچنین پلتفرم هایی که ادعای ارائه بیت کوین رایگان را دارند، مشخصات دقیقی از اعضای تیم خود منتشر نمی کنند. به همین خاطر ممکن است کیف پول شما را خالی کنند یا از طریق شما اقدام به کلاهبرداری نمایند. به هر حال مشاوره با یک وکیل بیت کوین به شما پیشنهاد می شود. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی با بهره مندی از وکلای بیت کوین مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم تا دست کلاهبرداران را کوتاه کنیم.


سوالات متداول

نظرات

فاطمه عمادی

با سلام،، در شرایطی که شخصی در حوزه ارزهای دیجیتال متحمل ضرر و زیان ناشی از جرم شود، می‌تواند با مشورت وکیل ارز دیجیتال برای احقاق حق خود، اقدام کند. بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال است که تولید آن نتیجه فعالیت محاسباتی زمانبری است که به آن ماینینگ گفته می‌شود. بیت کوین تحت مدیریت هیچ بانکی نیست و در تمام جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رمز ارز، یک ارز غیرمتمرکز است که پردازش و اعتبارسنجی معاملات آن توسط شبکه انجام می‌شود؛ هیچ واسطه یا هیچ مرجع دولتی برای نظارت در فرآیند آن وجود ندارد. هرچند در خصوص بیت کوین نظام حقوقی کشور ما ساکت است لیکن میتوان به استناد قوانین مرتبط آنرا جرم انگاری و قابل پیگیری دانست.


سمیرا مرآتی

یت کوین یک ارز دیجیتال است که از کلید عمومی رمزنگاری شده (آدرس عمومی) استفاده می‌کند. این ارز دیجیتال در واقع یک شبکه‌ی همتا به همتا است که با الگوریتم اجماع اثبات کار انجام تراکنش‌ها را تأیید می‌کند. به زبان ساده‌تر این ارز از یک آدرس به آدرس دیگر ارسال می‌شود و در ازای این انتقال‌ها از کاربران کارمزد دریافت می‌شود.


مجید پریدست فومنی

با سلام بطور کلی باید دانست که فعالیت مالی در حوزه کوین نوپا میباشد و افراد سودجو نیز به دلیل عدم آگاهی کافی افراد اقدام به کلاهبرداری مینمایند لذا به جهت ورود به این بازار پرخطر ابتدا باید با قوانین تجارت الکترونیک فضای مجازی و قوائد حاکم برآن آشنا و سپس به سمت شرکتهای که دارای سه نماد اعتماد که قابلیت استعلام و تایید دارد مراجعه نمود فلذا اگر شخص یا اشخاصی خارج از توصیفات بالا مبلغ رایگان چنین تجارتی است اولا به دلیل نشر اکاذیب و فریب اذهان عمومی مجرم وسپس اگر به واسطه تبلیغ فرد یا افرادی مالباخته شوند مرتکب جرم تبانی و کلاهبرداری شده است


سیما غفوری

راه‌های زیادی برای کلاه‌برداری در ارزهای دیجیتال و پروژه‌های بلاکچینی وجود دارد. باج‌‌خواهی، معاملات جعلی، جایزه‌های جعلی، فیشینگ (مهندسی اجتماعی)، ایمیل‌های فیشینگ و طرح پانزی (Ponzi)، رایج‌ترین روش‌های کلاه‌برداری در این شبکه هستند. برای مقابله با این روش‌ها، نیاز است که اطلاعات خود را در این مورد بیشتر کنید و از وکلای متخصص در این امور کمک بگیرید .


رضا صادقی

سلام لطفا اطلاعاتی در مورد سایر شرکتها ا جمله شرکتهای هرمی ارائه دهید. مخصوصا که این شرکتها برای پاک کردن هرگونه ردی از حود، مبالغ را بصورت رمزارز دریافت می کنند


فریبرز ذوالفقاری

با سلام یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام بررسی سایت بیت کوین رایگان بدان پرداخت، فعالیت در حوزه بیت کوین و جرم انگاری در این حیطه می باشد. به طور کلی باید بگوییم با توجه به اصل قانونی بودن جرم و مجازات ها تنها در صورتی می توان عملی را جرم دانست که قانونگذار صراحتاً آن را جرم انگاری و برای آن مجازات تعیین کرده باشد. در حالی که قانونگذار فعالیت در حوزه بیت کوین را جرم انگاری نکرده است. البته این بدان معنا نیست که فعالیت در این حوزه شامل سایر عناوین مجرمانه نباشد. به عنوان مثال با توجه به بستری که بیتکوین برای افراد فراهم می کند، امکان وقوع جرم کلاهبرداری فیشینگ مطرح است. همچنین باید بگوییم بر اساس مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی، خرید و فروش بیت کوین که یکی از ارزهای دیجیتال محسوب می شود، ممنوع اعلام شده است. در نتیجه بهتر است در چنین شرایطی با مشاورین ما مشاوره حقوقی داشته باشید.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، بین تمامی ارزهای دیجیتال، بیت کوین بیشترین ارزش را دارد. قیمت بیت کوین بیشتر از هر ارز دیگر بوده و حتی نسبت به ارزهای فیات نیز گران‌قیمت‌تر است. بدست آوردن رایگان پول برای همه شیرین است، مخصوصا اگر این ارز، رمزارز بیت کوین باشد؛ به همین خاطر تلاش‌های زیادی برای به دست آوردن بیت کوین رایگان انجام می‌شود. به دست آوردن تنها یک بیت کوین نیز می‌تواند بسیار باارزش باشد؛ چرا که این رمزارز، ارزشی بیش از 20 هزار دلار آمریکا دارد. با تبدیل این رقم به تومان ایران، رقمی نسبتا زیاد را مشاهده خواهید کرد، پس باید دانست که بیت کوین رایگان تنها یک رویای فریب دهنده است یکی از راه هایی که کاربران برای دریافت بیت کوین رایگان انجام می‌دهند، استفاده از ربات‌های تلگرام است که در میان آنها کلاهبرداران زیادی حضور دارند. با در نظر گرفتن این حقیقت باید مراقب چنین افرادی باشید ممکن است افرادی با وعده دادن بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال به صورت رایگان، سرمایه‌ای اولیه از شما طلب کنند. بعید نیست در ابتدا مقداری هم خدمات مجانی ارائه دهند ، اما در حقیقت با یک طرح پیچیده طرف هستید که مشغول دست‌به‌دست کردن پول است. در این مدل طرح‌ها، اولین واردشوندگان حتی به مرحله سود هم خواهند رسید، اما اغلب متضرر شده و حتی قادر به برداشت سرمایه اولیه خود نیز نخواهند بود. پس عقل سلیم حکم می کند قبل از هر اقدام با وکلای این موسسه مشورت نمائید و اگر متضرر شدید با هماهنگی ایشان دست به ثبت شکایت و احقاق حق نمائید.


وحیدفراست

باید در نطر داشت فضای مجازی مثل تیغ دو لبه هست


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.