مشاوره حقوقی فرانچایز

مشاوره حقوقی فرانچایز

مشاوره حقوقی فرانچایز

منظور از فرانچایز چیست؟

فرانچایز یک مدل کسب و کار برای ارائه یک محصول یا خدمت است که امروزه استفاده از آن رواج قابل توجهی پیدا کرده است. در طی این مدل طرفی که از او تحت عنوان فرانچایز دهنده یاد می شود، حق برخورداری از لیسانس و برندش را به طرف دیگر تحت عنوان فرانچایز گیرنده داده و او را در زمینه سازمان دهی، آموزش، تامین مواد و حتی بازاریابی و مدیریت یاری می کند. گفتنی است که فرانچایز دهنده در مقابل این کمک مبلغی از درآمدی را که فرانچایز گیرنده از این طریق کسب می کند، از وی دریافت می نماید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

استفاده از مدل فرانچایز به آن دسته از افرادی که توان خریداری یک کسب و کار را نداشته و یا از راه اندازی یک کسب و کار جدید هراس دارند، توصیه می شود. در این روش فرانچایز گیرنده مبلغ اولیه ای را به دلیل التزام به کار در اختیار فرانچایز دهنده قرار داده و پس از آن مقداری از درآمد حاصل از فروش خود را به وی پرداخت می نماید و در عوض از حمایت مداوم فرانچایز دهنده، آموزش های آن، حق فروش محصولات و فرآیندهای سازمانی آن بهره می برد. برای مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره حقوقی فرانچایز چه باید کرد؟

مدل فرانچایز مجموعه ای متشکل از موارد زیر است:

حقوق مالکیت فکری مرتبط با یک یا چند نشان تجاری

نام تجاری

اختراعات و آثار تحت حمایت حقوق کپی رایت

اسرار تجاری

کلیه موارد فوق الذکر در راستای فروش کالاها یا ارائه خدمات به دیگر مصرف کنندگان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

اگرچه ممکن است با خواندن همین چند خط توضیح ساده احساس کنید از مدل فرانچایز سر در می آورید، اما حقیقت چیزی جز این است. مدل فرانچایز و قواعد و قوانین آن آنقدر پیچیده است که ممکن است افراد را دچار مشکل کند.

مشاوره حقوقی فرانچایز از آن دسته مشاوره های حقوقی است که پشت گوش انداختن آن ممکن است برای طرفین قرارداد گران تمام شود. از همین رو توصیه می گردد که به هیچ قیمتی از اهمیت مشاوره حقوقی فرانچایز چشم پوشی نکنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی فرانچایز کافی است با موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس گرفته و از برترین مشاوران حقوقی ایران بهره مند شوید. برای بهره مندی از مشاوره حقوقی تلفنی تلفنتان را بردارید و با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

قوانین فرانچایز

وکیل متخصص در حوزه فرانچایز چه ویژگی هایی دارد؟

اگر قصد استفاده از مشاوره حقوقی فرانچایز را دارید، باید با ویژگی های وکلای متخصص در این حوزه آشنایی داشته باشید. یک وکیل خوب در این زمینه باید در زمینه مذاکره و انعقاد قراردادهای فرانچایز تجربه داشته باشد. همچنین لازم است با نحوه تنظیم قراردادهای فرانچایز آشنا بوده، قادر به تفسیر این قراردادها بوده و توانایی داوری در اختلافات احتمالی را داشته باشد.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی با برخورداری از تجربه و تخصص کافی در زمینه تنظیم انواع قراردادهای تجاری همچون قراردادهای سرمایه گذاری و مشارکت، قراردادهای نمایندگی انحصاری و غیر انحصاری، قراردادهای فرانچایز و... با نهایت احترام و افتخار در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضر است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی فرانچایز یا سایر قراردادهای تجاری با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

وکیل فرانچایز

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی فرانچایز

هزینه مشاوره حقوقی فرانچایز در موسسه حقوقی وکلای تلفنی همچون سایر زمینه های مشاوره بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است. شما می توانید با پرداخت هزینه هایی بسیار ناچیز از مشاوره حقوقی تلفنی با تجربه ترین مشاوران حقوقی کشور بهره مند شوید. فراموش نکنید که در صورت عدم استفاده از مشاوره حقوقی فرانچایز ممکن است ضررهای مالی زیادی متوجه تان بشود. پس مشاوره حقوقی فرانچایز را جدی بگیرید و بدین ترتیب جای پایتان را محکم کنید!

در قرارداد فرانچایز چه مواردی باید ذکر گردد؟

قرارداد فرانچایز فرمتی به منظور آشکار ساختن اطلاعات کسب و کار برای فرانچایز دهنده به فرانچایز گیرنده در آینده می باشد. اصلی ترین هدف این سند حفاظت از سرمایه گذاری متقاضیان فرانچایز گیرنده با فراهم سازی اطلاعاتی مفید در رابطه با شرکت فرانچایز دهنده است. گفتنی است که سند مذکور از اعتبار قانونی برخوردار بوده و در صورتی که اطلاعات درج شده در آن غلط باشد، فرانچایز دهنده باید جریمه پرداخت نماید.

 

ارتباط در واتس اپ

مواردی که ذکر آن ها در قرارداد فرانچایز الزامی است.

ذکر 23 موردی که در ادامه معرفی می­نماییم، در قرارداد فرانچایز الزامی است. این 23 مورد عبارتند از:

سابقه و پیشینه عرضه خدمات و مجوزها و امتیازات کسب شده توسط فرانچایز دهنده، ارائه سوء پیشینه یا حسن شهرت فرانچایز دهنده، هویت و تجربه کاری مدیران فرانچایز دهنده، ارائه سابقه ورشکستگی فرانچایز دهنده، اعلام هزینه های اولیه دریافت حق امتیاز و راه اندازی کسب و کار برای فرانچایز گیرنده، اعلام سایر هزینه های راه اندازی و پشتیبانی­ ها نظیر آموزش های اولیه و تبلیغات، برآورد سرمایه اولیه به منظور راه اندازی کسب و کار، اعلام محدودیت های خرید و تامین محصولات فرانچایز دهنده به فرانچایز گیرنده، اعلام تعهدات فرانچایز گیرنده، اعلام شرایط تامین مالی فرانچایز دهنده و فرانچایز گیرنده، اعلام تعهدات فرانچایز دهنده، اعلام شروط و محدودیت های قلمروهای اعطای نمایندگی،  حقوق مالکیت برند، تعیین اختراعات و حقوق مالکیت معنوی، تعیین تعهدات فرانچایز گیرنده در اجرای عملیات واقعی کسب و کار، تعیین محدودیت­های فروش محصولات به وسیله فرانچایز گیرنده، اعلام شروط تمدید قرارداد، فسخ قرارداد، مشاجرات و...، پیش بینی درآمدهای آینده، داور مرضی الطرفین، تعیین لیست کمپین های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، ارائه گزارشات حسابرسی، صورت های مالی و پرونده های مالی فرانچایز دهنده، پیش نویس قرارداد فرانچایز، تضمین اجرای قرارداد فرانچایز.

شما می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  در وبسایت موسسه استفاده نمایید.

 

وکیل تنظیم قراردادها 
وکیل امور پیمان 
وکیل قراردادها 
مشاوره حقوقی نگار ش قرارداد 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.