وکیل خانواده برای طلاق یک طرفه

وکیل خانواده برای طلاق یک طرفه

وکیل خانواده برای طلاق یک طرفه

گاهی اوقات زوجین برای اینکه به زندگی مشترک خود پایان دهند اقدام به طلاق می نمایند. این طلاق ممکن است به صورت توافقی یا طلاق یک طرفه اتفاق بیفتد. در طلاق توافقی هم زن و هم مرد بر سر مسائل مختلف مالی و غیر مالی به توافق می رسند و به این نتیجه دست می یابند که از همدیگر طلاق بگیرند.

اما در طلاق یک طرفه تنها یکی از زوجین خواهان گرفتن طلاق است. به عنوان مثال زن بنا بر دلیل یا دلایل مختلف قصد دارد از شوهر خود جدا شود به همین منظور اقدام به گرفتن طلاق می نماید. ممکن از عکس آن نیز اتفاق بیفتد و مرد بخواهد زن خود را طلاق دهد.

معمولا از لحاظ حقوقی طلاق یک طرفه دارای پیچیدگی های خاصی است و زوجین برای اینکه از همدیگر جدا شوند باید مستنداتی را به دادگاه ارائه دهند. اگر مستندات کافی نباشد یا شرایط قانونی طلاق رعایت نگردد ممکن است با دادخواست طلاق خواهان موافقت نگردد.

افرادی که می خواهند به صورت یک طرفه اقدام به گرفتن طلاق نمایند، می توانند از طریق موسسه حقوقی وکلای تلفنی با بهترین وکیل خانواده مشاوره حقوقی تلفنی طلاق انجام دهند.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

شرایط طلاق یکطرفه از جانب مرد

براساس ماده 1133 قانون مدنی مرد هر زمانی که بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد. پرداخت حق و حقوق کامل زن از جمله مهریه، اجرت المثل، نفقه و ... شرط طلاق از جانب مرد است. یعنی اگر یک مرد بخواهد از همسر خود جدا شود باید اول تمام حق و حقوق قانونی او را پرداخت کند تا دادگاه حکم طلاق را صادر کند.

مرد برای گرفتن طلاق یک طرفه باید ابتدا دادخواست طلاق را به دادگاه خانواده تقدیم نماید که این کار از باید از طریق دفاتر خدمات قضایی انجام شود. بعد از ارائه دادخواست باید در جلسات مشاوره قبل از طلاق شرکت و گواهی عدم سازش را به دادگاه ارائه کند.

در طلاق یک طرفه مرد بعد از انجام مراحل قانونی و گرفتن حکم از دادگاه به یکی از دفاتر ازدواج و طلاق مراجعه و به دنبال جاری شدن صیغه طلاق، طلاق را ثبت می کند. همچنین وکیل از طرف مرد نیز می تواند این مراحل را انجام دهد.

 

طلاق یکطرفه از طرف زن

باتوجه به اینکه حق طلاق با مرد از طلاق یک طرفه از جانب زن کمی سخت و دارای پیچیدگی است. اما قانون شرایطی را نیز پیش بینی کرده است در صورتی که زن دارای یکی از آن شرایط باشد می تواند دادخواست طلاق را تقدیم دادگاه نماید و از شوهر خود جدا شود.

زن با داشتن یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج یا اثبات شرایط عسر و حرج می تواند تقاضای طلاق کند. همچنین اگر زن وکالت طلاق از شوهر خود داشته باشد بر اساس آن وکالت می تواند به دادگاه مراجعه و مراحل طلاق را طی نماید.

از جمله موارد مهم در گرفتن طلاق شرکت در جلسات مشاوره ای است. خواهان در سامانه تصمیم برای شرکت در جلسات مشاوره ای ثبت نام می کند.

 

 

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه

 

اهمیت داشتن وکیل در طلاق یکطرفه

همانطور که به آن اشاره شد طلاق یک طرفه دارای پیچیدگی های حقوقی است. علاوه بر آن نیز اگر خواهان با مراحل دادرسی و شرایط قانونی آن آشنا نباشد مراحل رسیدگی به پرونده با کندی پیش خواهد رفت و احتمال اینکه رسیدگی به پرونده بسیار طولانی شود وجود دارد.

به همین دلیل حضور و راهنمایی های یک فرد حقوقی در پرونده های طلاق یک طرفه بسیار مثمر ثمر است. یک وکیل می تواند روند را به نحوی دنبال کند که موکل او در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد. یک وکیل خوب با بهره گیری از تجربیات و دانش حقوقی تمامی جوانب را برای موکل خود تشریح خواهد کرد و با هماهنگی او قدم بر می دارد.

 داشتن وکیل در طلاق یک طرفه از دو لحاظ قابل اهمیت است. اول اینکه روند رسیدگی به پرونده در مسیر درست و سریعی قرار می گیرد. دوم اینکه احتمال به نتیجه رساندن پرونده نیز بیشتر است.

 

حق الوکاله وکیل برای طلاق یکطرفه

تعرفه حق الوکاله ابتدای هر سال توسط دستگاه ذیربط اعلام خواهد شد. اما در واقع حق الوکاله به صورت توافقی مابین وکیل و موکل تعیین می شود. همانطور که گفته شد طلاق یک طرفه از جانب زن سختی های حقوقی مربوط به خودش را دارد و به نسبت حق الوکاله آن نیز بیشتر است.

در بحث طلاق موارد متعددی از جمله مهریه، حضانت فرزند، اجرت المثل و ... مطرح می شود که در مقدار حق الوکاله تاثیر مستقیمی دارد.

در موسسه حقوقی وکلای تلفنی تمامی حق الوکاله ها و هزینه های مشاوره حقوقی به صورت منصفانه تعیین شده است. تمامی اقشار با هر سطح درآمدی می تواند از خدمات حقوقی این موسسه بهره مند شود.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

بهترین وکیل خانواده برای طلاق یکطرفه کیست؟

وکیل خوب در طلاق یک طرفه به صورت تخصصی در حوزه خانواده کار کرده است. این دست از وکلا علاوه بر دانش حقوقی که در طول سالیان تحصیل بدست آورده اند به صورت تخصصی نیز در همین حوزه وکالت های زیادی را قبول کرده اند.

بهترین وکیل خانواده از شروع وکالت تا پایان رسیدگی به پرونده با جدیت تمام موارد مرتبط با موکل خود را دنبال می کند.

در صورتی که سوالات حقوقی متعددی در ارتباط با طلاق فوری وجود دارد. کاربران می توانند از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان سوالات خود را مطرح و جواب آن را دریافت نمایند.

 

 

 

نگارش دادخواست طلاق از جانب زوج
نگارش دادخواست طلاق از جانب زوجه
مشاوره حقوقی طلاق
مشاوره حقوقی خانواده
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

صبا

شوهرم ۱۸سال زندانی دارد من میخ ام طلاق بگیرم اما گفتن شورا حل اختلاف بریم چکار کنم فوری ازش طلاق بگیرم دیگه خسته شدم


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.