وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج

وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج

وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج

یکی از مسائل مهمی که در شهر های ایران و به ویژه شهر کرج وجود دارد، مشاوره با وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج است. طلاق توافقی امری است که در جامعه امروزی به وفور اتفاق می افتد و جامعه آن را پذیرفته است. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تعریف طلاق توافقی، اهمیت مشاوره با یک وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج در اینگونه پرونده ها و سایر اطلاعات مهم پیرامون این مسئله بپردازیم. پس با یکی از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه ما باشید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

طلاق توافقی چیست؟

یکی از سوالاتی که معمولا از وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج پرسیده می شود، این است که طلاق توافقی یعنی چه؟ زمانی که زن و مرد هر دو تصمیم به جدایی می گیرند، طبیعتاً بهترین روش برای طلاق گرفتن، طلاق توافقی است. زیرا نسبت به سایر روش ها مزایای چشم گیری دارد. برای مثال در زمان صرفه جویی می شود و توافق نسبت به حقوق و تکالیفی مانند مهریه و حضانت فرزند و غیره صورت می گیرد. مسئله ای که در این باره برای اکثر زوج ها حائز اهمیت می باشد آن است که اگر نزدیکی و رابطه ی جنسی برقرار نشده باشد، امکان حذف نام همسر از شناسنامه وجود دارد. همچنین برای اطمینان خاطر پیدا کردن نسبت به موفق شدن در اینگونه پرونده ها، می توانید با مشاورین موسسه ما مشاوره حقوقی انلاین و رایگان داشته باشید.

طلاق توافقی مراحلی دارد که به ذکر موارد آن بسنده می کنیم:

  • درخواست طلاق توافقی.
  • مراجعه به مراکز مشاوره خانواده.
  • تنظیم توافق نامه طلاق توافقی.
  • مراجعه به پزشکی قانونی.
  • ارجاع پرونده به دادگاه.
  • صدور رای توسط دادگاه.
  • اسقاط حق تجدید نظر و فرجام خواهی.
  • اسقاط حق رجوع به موارد بخشیده شده.
  • مراجعه به دفاتر طلاق و اجرا شدن صیغه طلاق.

 

مشاوره حقوقی طلاق توافقی با وکیل کرجی

 

اهمیت داشتن وکیل در طلاق توافقی

همان طور که بدان اشاره شد، بهره جویی از وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج بسیار اهمیت دارد. چرا که عموم مردم آگاهی های لازم نسبت به قوانین حقوقی و همچنین حقوق و تکالیف خود در رابطه با زندگی زناشویی را ندارند. بنابراین در نظر نگرفتن یک نکته حقوقی ممکن است باعث ضرر و زیان فراوانی شود. برای مثال اگر در صیغه طلاق اسقاط حق رجوع به ما بذل صورت نگیرد، زن پس از طلاق می تواند مهریه خود را طلب کند و حتی ممکن است بتواند مهریه را از مرد نیز بگیرد. در چنین مواردی داشتن وکیل طلاق توافقی بسیار مهم است و می تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی سعی بر این دارد بهترین وکیل طلاق توافقی را در اختیار شما قرار دهد تا متحمل ضرر و زیانی نشوید. شما می توانید با وکلای ما مشاوره حقوقی داشته باشید.

 

طلاق توافقی چه مدت زمان می برد؟

یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که از وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج پرسیده می شود، سوال فوق الذکر است. در جامعه فعلی آن چه که برای بسیاری از مردم دارای اهمیت فراوان است، بحث زمان می باشد. موسسه ما با بهره گیری از بهترین وکیل طلاق توافقی مفتخر است اعلام نماید که طلاق توافقی را در کمتر از یک ماه میسر می سازد. پس چنانچه زمان برای شما حائز اهمیت است، می توانید با مشاوران و وکلای مجرب موسسه ما در ارتباط باشید. هم چنین اگر شما خارج از کشور هستید، می توانید با وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج نیز مشاوره داشته باشید. زیرا حضور شما در دادگاه لازم نمی باشد و در نهایت می توانید در کمترین زمان ممکن از همسر خود جدا شوید. چنان چه در این باره سوالی دارید می توانید با وکلای موسسه ما مشاوره حقوقی تلفنی برقرار کنید.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

بهترین وکیل طلاق توافقی

همان طور که گفته شد طلاق توافقی بهترین و سریع ترین روش برای طلاق گرفتن است. اما لازم است بدانید اگر به قوانین و شرایط زوجین آگاهی نداشته باشید، ممکن است روند کار بسیار سخت و طاقت فرسا شود. همچنین در برخی موارد این عدم آگاهی منجر به طولانی تر شدن روند بررسی و حل و فصل پرونده نیز شده است. مسلم است مشاوره با وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج هم به کار سرعت می بخشد و هم نتیجه ی آن را تضمین می کند. اما بهترین وکیل طلاق توافقی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ در ادامه به این ویژگی ها اشاره خواهیم داشت:

  • تسلط کامل بر قوانین مرتبط به طلاق به ویژه طلاق توافقی.
  • تجربه لازم برای پیشبرد سریع و دقیق تر پرونده.
  • تسلط بر شرایط زوجین.

 

حق الوکاله طلاق توافقی

در ابتدا باید بگوییم که پروسه گرفتن طلاق توافقی، هزینه های زیادی از جمله هزینه های دادگاه و محضر دارد. یکی دیگر از این هزینه ها میزان حق الوکاله وکیل طلاق توافقی است. این مسئله مهمترین موضوعی است که برای مشاوره با یک وکیل وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج حائز اهمیت است. ما مفتخر هستیم اعلام نماییم که موسسه ما با بهره مندی از بهترین وکیل خانواده برای طلاق توافقی به شکل تخصصی پرونده شما را پیش می برد. همچنین با کمترین مبلغ ممکن، بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است اگر یکی از زوجین برای حل و فصل پرونده ی خود از یک وکیل کمک گرفت، بسیار ضروری است که طرف مقابل هم از وکیل خانواده برای طلاق توافقی استفاده کند. چرا که ممکن است در روند بررسی پرونده، عدم آگاهی حقوقی یکی از زوجین باعث بروز مشکلات و متضرر شدن وی شود. حق الوکاله وکیل به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می گردد. نحوه پرداخت حق الوکاله هم بسته به شرایط موکل تنظیم می شود.

 

 

مشاوره حقوقی طلاق توافقی
بزرگترین اشتباهات طلاق
نگارش دادخواست طلاق
مشاوره حقوقی خانواده
درباره ما

 


سوالات متداول

نظرات

سعید ربیعی

باسلام درباره طلاق توافقی باید گفت که در پی درخواست این نوع طلاق یک گواهی مبنی بر عدم امکان سازش صادر می گردد و طرفین به طور رسمی و قانونی با جاری شدن صیغه طلاق از یکدیگر جدا می‌شوند و باید گفت که طلاق توافقی آسان ترین راه و ارزانترین مسیر و سریعترین روش برای اصول طلاق و صدور حکم طلاق از طرف دادگاه خانواده می باشد که در آن طرفین ابتدا باید یک دادخواست مبنی بر تقاضای صدور حکم مبنی بر عدم امکان سازش تنظیم کرده و سپس تو آب لغات خود را درباره مهریه و حضانت فرزندان و نفقه و اجرت المثل ایام زناشویی و یا نحله در آن قید نمایند و سپس با پیوست آن به دادخواست تقاضای صدور حکم مبنی بر عدم امکان سازش آن را به دادگاه خانواده ارائه دهند و پس از آن برای ایشان کلاسهای مشاوره پیش از طلاق برگزار خواهد گردید که گواهی این کلاس به دادگاه برده خواهد شد و دادگاه پس از تصمیم گرفتن و مطمئن شدن از کامل بودن توافقات طرفین حکم طلاق را صادر خواهد نمود و صیغه طلاق در دفتر عقد و ازدواج ثبت کننده نکاح جاری خواهد گردید. سعید ربیعی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی


سهند مهدی پور

سلام طلاق توافقی بهترین و سریع ترین روش برای طلاق گرفتن است. اما لازم است بدانید اگر به قوانین و شرایط زوجین آگاهی نداشته باشید، ممکن است روند کار بسیار سخت و طاقت فرسا شود. همچنین در برخی موارد این عدم آگاهی منجر به طولانی تر شدن روند بررسی و حل و فصل پرونده نیز شده است. مسلم است مشاوره با وکیل خانواده برای طلاق توافقی در کرج هم به کار سرعت می بخشد و هم نتیجه ی آن را تضمین می کند


سپیده کرمی

با سلام،طلاق توافقی نیز مانند امور حقوقی دیگر مراحل مختلفی به همراه دارد .بهتر است برای انجام این مراحل از یک وکیل متخصص طلاق توافقی و دعاوی خانواده مشورت بگیرید .که بتوانید با سرعت بیشتر و زمان و هزینه کمتر مراحل پیچیده طلاق توافقی را به شکل صحیح پیش ببرید.


Alireza mohamadi

آشنایی با وکلای مجرب شهر برای من که امکان مراجعه حضوری به دفتر وکلا برایم مقدور نیست خیلی مفید بود خوشحالم که از طریق وکیل تلفنی با یک وکیل مجرب و متخصص و باتجربه در کرج آشنا شدم که با خیال راحت پرونده را به ایشان واگذار کنم


بشیر علی پاریاد

با سلام ..نکته مهم این است که اگر تا قبل از صدور رای (گواهی عدم امکان سازش) هر کدام از زوجین حتی اگر توافق نامه ، وکالتنامه یا دادخواست را امضاء کرده باشند، در صورت پشیمانی رای طلاق توافقی صادر نمی شود.اما پس از صدور رای طلاق تفاهمی بر طبق مواد ۳۵ و ۳۶ قانون حمایت خانواده اگر زوج (مرد) پشیمان شود و به دفترخانه برای ثبت طلاق نیاید امکان ثبت طلاق وجود نخواهد داشت مگر این که زن از مرد در ضمن رای دادگاه یا به صورت وکالت در طلاق (حق طلاق) وکالت در مراجعه به دفترخانه برای ثبت طلاق داشته باشد.


بهنام رحمانی فرد

با سلام و احترام با توجه به اینکه این مقاله در مورد طلاق توافقی پرداخته است بنابراین نظر به اینکه طلاق توافقی توافق طرفین را در بر دارد بنابراین این امر می‌تواند کاهش مدت طلاق منجر شود در طلاق توافقی راجع به مهریه ،نفقه و حضانت فرزندان توافق می شود و بعد از اینکه دادخواست طلاق توافقی به دادگاه ارائه شد طرفین به مشاوره خواهند داشت و بعد از آن با تنظیم کردن توافق عدم سازش پرونده به پزشکی قانونی و بعد به دادگاه ارجاع میشود طلاق توافقی تنها طلاقی است که به داوری نمی رود،برای اینکه زوجین بتوانند در کمترین زمان ممکن طلاق بگیرند و در صورتی که زوجه بخواهد به حقوق خود برسد بایستی با وکیل طلاق مشورت نماید چرا که وکیل طلاق با داشتن راهکار مناسب و دانستن راهکارهای حقوقی هم می تواند روند طلاق توافقی را سریع تر نماید و هم اینکه زوجه بتواند به حق خود دست پیدا کند.


خدیجه میرحیدری

باسلام: نظر به اینکه طلاق توافقی، یکی از انواع طلاقی است‌ که با توجه به اینکه زوجین تمام توافقات را ذیل توافق نامه ای جهت حقوق مالی من جمله مهریه و حضانت فرزند و ... را می نمایند و حق تجدیدنظر خواهی و فرجام خواهی را اسقاط ، لذا روند پرونده طلاق توافقی در بازه زمانی کوتاهی انجام می شود .


محسن جعفری

با استفاده از وکلای مجرب و مشاوره به موقع در دعاوی حقوقی از جمله دعاوی خانواده سریعتر و با هزینه کم تر میتوان نسبت به انجام آنها اقدام نمود


فریبرز ذوالفقاری

با سلام در وکالت در طلاق توافقی بهترین وکیل خانواده برای طلاق توافقی به شکل تخصصی پرونده شما را پیش می برد. همچنین با کمترین مبلغ ممکن، بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است اگر یکی از زوجین برای حل و فصل پرونده ی خود از یک وکیل کمک گرفت، بسیار ضروری است که طرف مقابل هم از وکیل خانواده برای طلاق توافقی استفاده کند. چرا که ممکن است در روند بررسی پرونده، عدم آگاهی حقوقی یکی از زوجین باعث بروز مشکلات و متضرر شدن وی شود


Mohamad sheykhi

در مورد کلیه مسائل مربوط به مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و زمان و نحوه ملاقات، جهیزیه و اجرت‌المثل و … توافق کنند تا زودتر به هدفشان برسند. دادگاه هر توافقی در این موارد را در حکمی که صادر می‌کند درنظر می‌گیرد و آن را در گواهی عدم امکان سازش که یکی از مهم‌ترین مدارک برای طلاق است مطرح مي كند یکی از انواع طلاق، طلاق توافقی است که در متون قانونی تعریف نشده است طلاق توافقی که در آن زن و مرد توافق می‌كنند از یكدیگر جدا شوند و این توافق در حكم دادگاه ثبت می‌شود و ضمانت اجرای قانونی پیدا می‌كند. در واقع همانطور که از نام این نوع طلاق بر می آید طلاقی است که همه چیز در مورد آن بر حسب توافق بوده و زن و شوهر برای اینکه از یکدیگر جدا شوند یکسری توافقاتی را انجام می دهند که این نوع طلاق ، طلاق باین می باشد .


احمدجوکاری

باسلام یک نکته کاربردی در وکالت در طلاق اینکه؛ اگر به زن وکالت در طلاق داده شود ،برای اینکه این وکالت در طلاق قابل استفاده باشد ،باید دارای حق توکیل نیز باشد ،زیرا اگر زن وکیل دادگستری دادگستری نباشد،نمی تواند به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شود و باید به یکی از وکلای دادگستری وکالت دهد.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.