وکیل انلاین خانواده

وکیل انلاین خانواده

وکیل انلاین خانواده

وکیل خانواده، شخصی است که می تواند به صورت تخصصی و حرفه ای، به تمامی دعاوی مربوط به خانواده رسیدگی کند. افرادی که در زمینه های مختلف حقوقی همچون نفقه، مهریه، طلاق، حضانت و با مشکلی مواجه می شوند، می توانند با مشاوره حقوقی تلفنی خانواده ارتباط برقرار نمایند. با این کار تمامی سوالات خود را در خصوص پرونده های خانواده پرسیده و بهترین راهکار را برای رسیدگی به این نوع پرونده ها در نظر بگیرند. 

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

وکیل خانواده خوب چه خصوصیاتی دارد؟

در اصل وکلای خانواده باید تمام تلاش خود را برای تحقق عدالت و دفاع از حقوق موکل خود به کار بگیرند. آنها لازم است صداقت و اصول اخلاقی را برای رسیدگی به این نوع پرونده ها در نظر بگیرند، تا از حق موکل خود به خوبی دفاع کنند. افراد بسیار در کشور برای آنکه در خصوص مشکلات خانوادگی اطلاعات لازم را به دست آورند، به سراغ مشاوره حقوقی می روند. اما برخی دیگر ترجیح می دهند اطلاعات لازم را از وکلای خانواده دریافت کنند. یک وکیل خوب خانواده ابتدا باید بین موکل و طرف مقابل دعوا صلح و سازش ایجاد کند. اما در صورتی که نتواند بین این دو نفر صلح برقرار نماید، باید تمام تلاش خود را برای دفاع از موکل خود انجام دهد؛ تا از حق ایشان دفاع کند. 

وکیل خانواده خوب از کجا پیدا کنم؟ 

افراد زیادی هستند که ادعا دارند در حوزه خانواده تخصص و مهارت دارند اما متاسفانه پرونده موفقی در رزومه کاری آنها نمی توان یافت. موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته آماده خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد. در این مجموعه بیش از صدها وکیل در حال فعالیت هستند که هر تعداد از آنها در یک حوزه خاص و مشخصی تخصص و تجربه حضور در محاکم قضایی را دارند. شما می توانید در هر لحظه ای که با مشکل خانوادگی مواجه شدید با شماره های 09212242670 و یا  02147625900 تماس بگیرید و یا اینکه از مشاوره حقوقی انلاین موسسه استفاده نمایید.

 

مشاوره حقوقی ازدواج

آیا امکان دریافت مشاوره از وکیل خانواده به صورت آنلاین وجود دارد؟ 

لازم است بدانید که برای انجام مشاوره با وکیل خانواده الزاما نباید به دفتر ایشان مراجعه نمایید شما می توانید سوالات خود در خصوص مسائل خانواده را به صورت آنلاین نیز دریافت کنید. تنها کافیست  در وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی به ادرس www.vakiltel.org  مراجعه کرده، سوال خود را تایپ نمایید و    مشاوره حقوقی آنلاین بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت کاملا  رایگان با وکیل خانواده کاربلد انجام دهید.

برای دریافت مشاوره آنلاین از وکیل خانواده چه باید کرد؟ 

گاهی مواقع ما شرایط مناسبی برای دریافت مشاوره حقوقی خانواده به صورت حضوری و یا حتی تماس تلفنی را نداریم اما ضرورت ایجاب می کند که به صورت فوری با یک وکیل خانواده مشورت نماییم. گزینه مناسب برای ما در این شرایط بحرانی استفاده از مشاوره حقوقی انلاین با وکیل می باشد. موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهترین و متخصص ترین وکلا را برای دریافت مشاوره آنلاین در اختیار مردم کشور قرار داده است. از این رو نیازی نیست زمان خود را برای یافتن یک وکیل خوب صرف کنید. تنها کافیست وارد سایت وکلای تلفنی شده سوال خودتان  را به صورت کامل و شفاف بیان نمایید. سوال شما بررسی و به یکی از وکلای متخصص در حوزه مورد نظر شما تخصیص داده می شود. وکیل پس از بررسی همه جوانب پاسخ شما را ارسال خواهد کرد. این پروسه در مجموع کمتر از 15 دقیقه زمان نیاز دارد.

هزینه مشاوره با وکیل آنلاین و رایگان خانواده 

شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه  به گونه است رفاه در اکثر خانواده ها مفهومی ندارد . مرد هر چقدر هم تلاش بکند پاسخگوی نیاز معمولی اعضای خانواده نمی تواند باشد درنتیجه درگیری های خانوادگی ایجاد می شود و گاهی این مشکلات به حدی پیش می رود که منجر به فروپاشی کیان خانواده خواهد شد. به تبع این شرایط ، افراد توانایی و استطاعت مالی برای پرداخت هزینه های حق الوکاله و یا مشاوره حقوقی تلفنی ندارند و از مشورت با وکیل امتناع می ورزند. اما این نکته غیرقابل انکار است که همین عدم مشورت می تواند به مشکلات انها دامن بزند و شرایط را بحرانی تر کند. از این رو موسسه حقوقی وکلای تلفنی شرایطی را فراهم اورده که همه افراد بتوانند سوالات حقوقی خود را به صورت  آنلاین و رایگان مطرح کرده و بدون پرداخت هزینه مشکل خود را برطرف سازند.

 

مشاوره حقوقی خانواده

چطور می توانم به وکیل آنلاین خانواده اعتماد کنم؟ 

تمامی خدمات مشاوره حقوقی اعم از مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی واتس اپی، مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی انلاین و رایگان و نگارش کلیه اوراق قضایی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی توسط افراد مجرب و دارای تحصیلات حقوقی انجام می شود. توانمندی این وکلا و مشاورین توسط تیم استخدام بررسی و صلاحیت انها تایید شده است. بنابراین می توانید با خیال آسوده از تمامی خدمات این موسسه استفاده نمایید.

در چه ساعتی می توان با وکیل آنلاین خانواده مشورت کرد؟ 

همانطور که می دانید بروز مشکلات، ساعت و روز دقیقی را نمی شناسد و در هر لحظه و هر روزی ممکن است ما با یک مسئله حقوقی مواجه شویم که خودمان هیچ اطلاعی در خصوص آن نداریم و نیاز است در همان لحظه با یک متخصص در این حوزه مشورت نماییم. موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد.

 

ارتباط در واتس اپ

امکان دریافت مشاوره با یک وکیل آنلاین خانواده مشخص در مراجعات مختلف وجود دارد؟

بسیاری از افراد درگیر این مسئله هستند که آیا می توانند با یک وکیل در مراجعات مختلف ارتباط برقرار نمایند؟ باید بگوییم که پس از برقراری یک بار ارتباط با وکیل مورد نظر می توانید کد وکیل را از ایشان اخذ نموده و در مراجعات بعدی با اعلام کد و یا شماره تماس وکیل، با همان وکیل مشورت نمایید.

چند بار فرصت استفاده از وکیل خانواده آنلاین دارم؟ 

برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان از طریق وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی هیچ محدودیتی در دفعات مراجعه شما وجود ندارد . شما می توانید بدون محدودیت سوالات خود را مطرح و پاسخ آن را دریافت نمایید.

 

مشاوره حقوقی اجرای احکام دادگستری 
دادخواست مطالبه مهریه به نرخ روز 
مشاوره حقوقی ازدواج سفید
دادخواست طلاق از طرف زوجه
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

با سلام و عرض ادب، تمامی خدمات مشاوره حقوقی اعم از مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی واتس اپی، مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی انلاین و رایگان و نگارش کلیه اوراق قضایی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی توسط افراد مجرب و دارای تحصیلات حقوقی انجام می شود. توانمندی این وکلا و مشاورین توسط تیم استخدام بررسی و صلاحیت انها تایید شده است. بنابراین می توانید با خیال آسوده از تمامی خدمات این موسسه استفاده نمایید.


فاطمه موسوی نژاد

گاهی دیده می‌شود که زوجین پس از آن که مدت کوتاهی از زندگی مشترکشان می گذرد، دچار مشکلاتی در زمینه ی اخلاقی یا عدم تفاهم می‌شوند وبا وجود آنکه همدیگر را دوست دارند نمی دانند از چه راهی مشکل خود را حل کنند و زوجهای آگاه می توانند به سراغ وکیل خانواده می روند. درست است که در چنین مواردی بهترین راهکار ممکن مراجعه به وکیل خانواده است اما حقیقت آن است که در چنین شرایطی به کمک وکیل خانواده تنها می توان میزان آسیب و خسارات را کاهش داد و نباید انتظار داشت که به طور کلی هیچگونه مشکلی پیش نیاید. برای جلوگیری از بوجود آمدن هرگونه آسیب و خسارت باید قبل از ازدواج به وکیل خانواده مراجعه کرد تا در هنگام انعقاد عقد نکاح به نکات و قواعد حقوقی مهمی توجه کرد


فریبرز ذوالفقاری

با سلام وکیل خانواده، شخصی است که می تواند به صورت تخصصی و حرفه ای، به تمامی دعاوی مربوط به خانواده رسیدگی کند. افرادی که در زمینه های مختلف حقوقی همچون نفقه، مهریه، طلاق، حضانت و … با مشکلی مواجه می شوند، می توانند با مشاوره حقوقی تلفنی خانواده ارتباط برقرار نمایند. با این کار تمامی سوالات خود را در خصوص پرونده های خانواده پرسیده و بهترین راهکار را برای رسیدگی به این نوع پرونده ها در نظر بگیرند


ریحانه یاری

احتمالاً شما هم در زمان یک دعوا یا شکایت یا برای امور حقوقی یا کیفری خود به ‌دنبال بهترین وکیل هستید، تا بتواند با استفاده از تخصص و مهارت خود، حق شما را احیا کند. ر وکیل خوب به شخصی گفته می‌شود که با صداقت، مهارت و تخصص خود، به موکل کمک می‌کند. وی اطلاعات و نکات مهم پرونده را برای قاضی بیان می‌کند و با تلاش دلسوزانه برای احقاق حق موکل خود، تلاش می‌کند. برای اینکه بابت جلسات دادرسی و پیگیری پرونده، اطمینان خاطر داشته باشید، ‌موضوع مورد نظرتان را به وکیلی بسپارید تا توانایی و تخصص لازم را در زمینه مسائل حقوقی داشته باشد.


Mohamad sheykhi

مطابق آخرین اصلاح قوانین و مقررات خانواده یعنی قانون حمایت خانواده مصوب سال 1391/12/1 رسیدگی به امور و دعاوی زیر، درصلاحیت دادگاه خانواده است؛ که این دعاوی، دعاوی خانوادگی یا دعاوی خانواده نام دارند در ادامه ضمن ارایه تعریف دعاوی خانواده به مهم ترین مصادیق آن اشاره می شود : 1) انحلال نکاح و عقد ازدواج منظور از انحلال عقد نکاح یا عقد ازدواج به عنوان یکی از مهم ترین دعاوی خانوادگی، همان پایان دادن عقد ازدواج است که به طرق مختلف ممکن است رخ دهد: الف - طلاق به درخواست مرد : مطابق ماده 1133 قانون مدنی و مقررات شریعت اسلام مرد بدون نیاز به دلیل هر وقت بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد که البته قبل از اقدام به جریان صیغه طلاق باید به دادگاه خانواده مراجعه نموده و به وسیله دادخواست طلاق تشریفات لازم را در خصوص صدور حکم و اجازه طلاق انجام دهد. ب - طلاق به درخواست زوجه : هرچند که مطابق قانون اصولاً و ابتدائاً زن حق طلاق ندارد اما دلایل زیادی وجود دارد که زن و زوجه هم می تواند از دادگاه خانواده تقاضای طلاق نماید.جهت اطلاع از راه ها و دلایل طلاق برای زن (زوجه) مقاله ای با این عنوان را در همین سایت مطالعه نمایید. مطالعه یک نمونه پرونده طلاق غیابی به درخواست زوجه (زن) ج - طلاق توافقی : در این نوع طلاق زن و شوهر در خصوص کلیه حقوق و تکالیف ناشی از زندگی مشترک توافق نموده و به اتفاق و با توافق یا مستقیم به دادگاه خانواده مراجعه می نماید و یا اینکه در صورت عدم امکان و عدم تمایل به مراجعه شخصی به دادگاه خانواده، برای طلاق توافقی به دو وکیل متخصص دعاوی خانواده و طلاق توافقی وکالت می دهد. لازم به ذکر است مطابق شرایط جدید،طلاق توافقی، با تشریفات و پیچیدگیهای خاصی قابل انجام است. د - فوت هر یک از زوجین : این نیز خود یکی از راه های انحلال قهری عقد نکاح است.به عبارت دیگر بعد از فوت زن یا شوهر عقد نکاح در عین حال که پایان می یابد واجد اثرات و ویژگی هایی می شود که در قالب حقوق خانواده قابل بررسی و مطالعه و بعضاً اتخاذ تصمیم از سوی دادگاه خانواده ضرورت پیدا می کند.مثل مقررات راجع به ارث و مهریه و عده و سقوط اذن ازدواج فرزندان و بسیاری موارد دیگر. ه - فسخ نکاح و ازدواج : عقد ازدواج ذاتاً یک قرارداد است و طبیعتاً مانند هر قرارداد دیگر فسخ، یکی از راه های انحلال و پایان آن است.منظور از فسخ این است که با اراده یک نفر به دلایل قانونی یکی از زوجین حق داشته باشد که قرارداد را منحل نماید.مثل فسخ به دلیل تخلف از شرایط ضمن عقد و یا فسخ به دلیل وجود خیارات قانونی (منظور از خیارات قانونی اختیاراتی است که قانون گذار به یکی از طرفین برای فسخ معامله داده است).خیارات قانونی یا همان اختیار فسخ معامله در عقد نکاح دقیقا مانند سایر قرادادها نیست و محدودیت هایی دارد. البته خود عقد نکاح هم یک قرارداد کاملا آزاد نیست و تحت شرایط سخت گیرانه ای انجام می شود(اختیارات فسخ معامله در عقد نکاح عبارنتد از خیار عیب، خیار تدلیس و خیار تخلف از شرط ضمن عقد). و - بطلان عقد نکاح : اگر عقد نکاح به هر دلیلی مغایر و مخالف با قانون و شریعت واقع شود یک یا هر دو طرف می توانند از دادگاه خانواده تقاضای ابطال یا بطلان عقد نکاح را بنمایند مثل موردی که بعد ار عقد زن یا شوهر پی میبرند که از محارم هم هستند. ز - بذل مدت : این طریق انحلال خاص ازدواج موقت است و استثنائاً نیاز به رسیدگی و دخالت دادگاه خانواده ندارد و متقاضی می تواند با مراجعه به دفتر خانه مجری ازدواج موقت و یا حتی خود راساً صیغه آن را جاری و عقد ازدواج موقت یا همان متعه و صیغه را بی اثر کند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.