وکیل متخصص

وکیل متخصص

در شهر و استان شما چند وکیل پایه یک دادگستری وجود دارد؟! چند نفر از این وکلا واقعا متخصص هستند و قدرت این را دارند که با تکیه بر تخصص و تجربه خود پرونده قضایی شما را در مسیر درست قرار دهند؟! این روزها در هر شهر و استانی، تعداد زیادی وکیل فعالیت دارند. اما با این حال باز هم بسیاری از افراد در جستجوی وکیل متخصص هستند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای دریافت مشاوره حقوقی یا واسپاری پرونده حقوقی خود در پی یک وکیل متخصص و باتجربه هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه باشید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

به چه کسی وکیل گفته می‌شود؟

وکیل کیست؟! این سوال به قدری واضح و بدیهی است که شاید بیشتر شما تاکنون نه آن را مطرح کرده باشید، و نه حتی به آن اندیشیده باشید. در حالی که برای شناخت وکیل متخصص باید ابتدا بدانید به چه کسی وکیل گفته می‌شود.

به طور کلی زمانی که شما مسئولیت انجام کاری را به فردی می‌سپارید، فرد مذکور وکیل شما در انجام آن کار محسوب می‌شود. مثلا فرض کنید قصد خرید یک ویلا دارید و مسئولیت آن را به یکی از اعضای خانواده می‌سپارید، در این حالت فرد مورد نظر وکیل شما برای خرید ویلا خواهد بود. البته امر وکالت معمولا با تنظیم قرارداد وکالت حالت قانونی به خود می‌گیرد و زمانی طرف مقابل از دید قانون وکیل شما محسوب می‌شود، که با او قرارداد وکالت تنظیم کرده باشید.

در عرف جامعه، وکیل شخصی است که شما برای رسیدگی به پرونده های قضایی خود در محاکم قضایی او را منصوب می‌کنید. این تعریف از وکیل هم درست است اما جامعیت ندارد و فقط وکلای حقوقی که دارای پروانه وکالت هستند را شامل می‌شود.  مقصود ما از وکیل متخصص در این مقاله نیز، معنای دوم آن یعنی وکیل دادگستری یا وکیل حقوقی می‌باشد.

وکیل متخصص کیست؟

وکلای دادگستری همگی حداقل مدرک کارشناسی در رشته حقوق دارند. بنابراین اگر منظور از متخصص، داشتن مدرک تحصیلی باشد می‌توان همه وکلای دادگستری را وکیل متخصص دانست. اما در این میان برخی از وکلا علاوه بر تحصیل در دانشگاه، با مطالعه کتب حقوقی و شرکت در نشست ها و جلسات علمی و کار بر روی پرونده های متفاوت، به معنای واقعی کلمه به فردی متخصص در این حرفه تبدیل شده اند. در نتیجه صفت متخصص در اصل برازنده این وکلا است که توان علمی کافی برای کمک به شما و پرونده حقوقی‌تان را دارند.

پس با این تفاسیر در پاسخ به سوال وکیل متخصص کیست؟ باید گفت: وکیل متخصص شخصی است که به مدرک دانشگاهی اکتفا نکرده و پس از دریافت آن نیز دست از تحصیل علم برنداشته است. این شخص با تک تک بندها و تبصره های قانون آشنایی دارد و دائما در حال بروزرسانی اطلاعات خود در مباحث مختلف علم حقوق است.

 

وکیل متخصص در ایران

مزایای مشورت با وکیل متخصص

تصور کنید اتومبیل شخصی شما دچار مشکل سطحی شده و نیاز به تعمیر دارد، مسلما اکثر تعمیرکارهای اتومبیل قادر به رفع این مشکل خواهند بود. اما تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص قطعا در زمان کوتاه‌تر و به شکل اصولی‌تر خودرو شما را تعمیر خواهد کرد.

مزیت مشورت با وکیل متخصص نیز دقیقا به همین صورت است. یعنی شما برای مشاوره حقوقی به هر وکیلی که مراجعه کنید، راه حل هایی دریافت خواهید کرد اما راه حل های وکیلی که متخصص است، کارسازتر خواهند بود.

پس اگر دچار مشکل حقوقی نسبتا پیچیده شده اید و در پی یافتن راهی برای رهایی از این مشکل هستید، به توصیه موسسه حقوقی وکلای تلفنی عمل کنید و از وکلای متخصص و باتجربه راهنمایی بگیرید.

البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این که، برای دریافت مشاوره حقوقی می‌توانید به کارشناسان حقوقی متخصص نیز مراجعه کنید. به عبارت دیگر با توجه به این که هدف شما فقط مشورت است، لزومی ندارد مشاور حتما پروانه وکالت داشته باشد. بلکه صرف تحصیل در رشته حقوق و داشتن تخصص در این مواقع کفایت می‌کند.

هزینه مشورت با وکیل متخصص

مسلما تعرفه دریافت مشاوره حقوقی از وکیل متخصص بالاتر از وکیل معمولی است. اما تجربه ثابت کرده که پرداخت هزینه بیشتر واقعا ارزش این را دارد که مشکل حقوقی شما از ریشه حل شود.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهترین هزینه مشاوره حقوقی را برای وکلای متخصص خود در نظر گرفته است. در نتیجه شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب با وکیل متخصص در موضوع مربوطه مشورت خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه مشورت با وکلای و کارشناسان حقوقی متخصص این موسسه، با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

ارتباط در واتس اپ

آدرس وکیل متخصص و تضمینی

وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی از میان وکلای متخصص گلچین شده اند و در نتیجه این موسسه بهترین مرجعی است که جهت دریافت مشاوره های حقوقی یا واسپاری پرونده های خود، می‌توانید از آن کمک بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از انواع مشاوره های موسسه حقوقی وکلای تلفنی است که امکان مشورت با وکیل متخصص را به صورت تلفنی، برای شما فراهم می‌کند. با وجود مشاوره تلفنی دیگر نیازی نیست حضورا به دفتر وکیل مراجعه نمایید و همین مسئله موجب صرفه جویی در زمان می‌شود.

در صورت نیاز به مشورت با وکیل متخصص فقط کافیست یکی از مشاوره های تلفنی موسسه حقوقی وکلای تلفنی را خریداری نمایید. البته اگر نمی‌دانید چه وکیلی را برای مشورت انتخاب کنید می‌توانید با شماره 09212242670 تماس بگیرید تا بهترین وکلا به شما معرفی شوند. به طور مثال اگر در خانواده به مشکل برخورده اید اما نمی‌دانید وکیل خانواده تخصص ارائه راه حل این مشکل را دارد یا نه، بهتر است با شماره مذکور تماس بگیرید تا کارشناسان موسسه راهنمایی‌تان کنند.

یکی از راه های ارتباطی دیگر با وکلای متخصص موسسه حقوقی وکلای تلفنی، مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان است. شما پرسش خود را در https://www.vakiltel.org/ مطرح می‌کنید و سپس وکلا یا کارشناسان حقوقی به آن پاسخ می‌دهند.

 

هزینه وکیل و مشاوره 
مشاوره با وکیل و مزایای آن 
لزوم مشاوره با وکیل 
وکیل برای مشاوره 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.