بررسی وکالت فوری در دعاوی خانواده

بررسی وکالت فوری در دعاوی خانواده

بررسی وکالت فوری در دعاوی خانواده

وکالت فوری در دعاوی خانواده می تواند نتیجه نهایی دعاوی خانواده را به نفع شما تغییر دهد. خانواده اولین و مهمترین نهادی است که ما در آن چشم می گشاییم و پدر و مادر برای رشد ما در این نهاد، تلاش می کنند. اما گاهی اوقات ممکن است که مشکلات و اختلافات حقوقی بین اعضای خانواده به وجود بیاید. این مشکلات و اختلافات حقوقی، تحت عنوان دعاوی خانواده مطرح می شوند. حال اگر شما بتوانید در پروسه حل و فصل دعاوی خانوادگی خود از یک وکیل مجرب و متخصص کمک بگیرید، مسلماً قادر به تغییر نتیجه نهایی پرونده نیز خواهید بود. در این مقاله قصد داریم به موضوع وکالت فوری در دعاوی خانواده بپردازیم. پس با یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی، همراه ما باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مصادیق بارز دعاوی خانواده در ایران

اولین قدم برای آشنایی با وکالت فوری در دعاوی خانواده بررسی مصادیق بارز دعاوی خانواده در ایران می باشد. همانطور که گفته شد دعاوی خانواده آن دسته از دعاوی هستند که بین اعضای یک خانواده رخ می دهند. به عنوان مثال اگر بین شما و همسرتان اختلاف حقوقی رخ داد، این مسئله تحت عنوان دعوای خانوادگی مطرح می شود. اما مصادیق بارز اینگونه دعاوی در سیستم حقوقی ایران چیست؟ از جمله این دعاوی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مطالبه و اجرای مهریه.
  • انحلال نکاح و ازدواج اعم از طلاق به درخواست زوج یا زوجه، طلاق توافقی، فوت یکی از زوجین، فسخ نکاح، بذل مدت یا بطلان نکاح.
  • حضانت، ملاقات فرزندان یا سلب و لغو آن.
  • اختلافات مربوط به شروطی که ضمن عقد نکاح مطرح شده‌اند.
  • ازدواج مجدد مرد.
  • هزینه های زندگی یا نفقه.
  • التزام به تمکین.
  • اثبات نشوز زوجه.
  • نامزدی و خسارت های مربوط به آن.
  • اجرت المثل مربوط به دوران ازدواج.
  • ممنوع الخروج کردن فرزندان و رفع ممنوع الخروجی.

 

 

وکیل کاربلد برای دعاوی خانواده چه کسی است؟

اکنون نوبت آن است که به سراغ موضوع وکالت فوری در دعاوی خانواده برویم. اولین گام برای انجام این کار، آشنایی با وکیل کاربلد دعاوی خانواده می باشد. وکیل دعاوی خانواده، وکیلی است که پس از تحصیل در رشته حقوق، کسب نمره قبولی در آزمون وکالت و گذراندن دوران کارآموزی، پروانه وکالت پایه یک دادگستری خود را دریافت کرده است. این وکیل علیرغم این که می تواند در تمامی موضوعات حقوقی از جمله قتل، سرقت و کلاهبرداری فعالیت داشته باشد، ترجیح داده است که به طور تخصصی در زمینه دعاوی خانواده به وکالت بپردازد. پس از جمله ویژگی‌های وکیل دعاوی خانوادگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسلط بر تمامی قوانین مربوط به دعاوی خانواده.
  • آشنایی با آیین دادرسی دعاوی خانواده.
  • داشتن تجربه در زمینه حل و فصل دعاوی خانوادگی.
  • تسلط کامل به روش های حل و فصل اختلافات حقوقی مربوط به دعاوی خانوادگی.

 

 

 

اعاده دادرسی در دعاوی خانواده 
حق الوکاله وکیل
وکیل دادگستری خانواده
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

مرجع صالح برای رسیدگی به دعاوی خانواده

یکی از مهم ترین سوالاتی که متقاضیان وکالت فوری در دعاوی خانواده از وکلای موسسه ما می پرسند، این است که دادگاه صالح برای رسیدگی به دعاوی خانواده کدام دادگاه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم همانطور که گفته شد، خانواده مهمترین نهادی است که هر فرد، لذت عضویت در آن را تجربه می کند. قانونگذار به خوبی از اهمیت دعاوی خانواده مطلع است. به همین خاطر بر اساس ماده ۱ قانون حمایت خانواده، دادگاه خانواده، صلاحیت رسیدگی به اختلافات و دعاوی خانوادگی را دارد. ماده ۴ همین قانون مواردی که رسیدگی به آنها در صلاحیت دادگاه خانواده می باشد را تعیین کرده است. تعیین دادگاه صالح برای رسیدگی به دعاوی خانوادگی، امری تخصصی است. پس بهتر است، قبل از انجام هر کاری با بهترین وکیل دعاوی خانواده، مشاوره حقوقی خانواده داشته باشید.

 

حق الوکاله وکیل برای دعاوی خانواده

حق الوکاله وکیل خانواده یکی از نگرانی های متقاضیان وکالت فوری در دعاوی خانواده می باشد. به طور کلی باید بگوییم که حق الوکاله وکیل خانواده در ابتدا با توافق طرفین تعیین می شود. به عنوان مثال ممکن است شما با وکیل خود توافق کنید که برای رسیدگی به فلان پرونده، مبلغ 30 میلیون تومان را پرداخت کنید. اما اگر توافق وجود نداشته باشد، حق الوکاله وکیل بر اساس تعرفه اعلام شده در سال 1401 محاسبه خواهد شد. این تعرفه در دعاوی خانوادگی، حداقل 500 هزار تومان و حداکثر  20 میلیون تومان می باشد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی دعاوی خانواده

برای دریافت مشاوره حقوقی خانواده نیازی نیست که الزاما به دفتر یک وکیل مراجعه فرمایید. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در نظر داشتن اهمیت دعاوی خانوادگی و روابط عاطفی که بین اعضای خانواده وجود دارد، امکان دریافت مشاوره حقوقی تلفنی را فراهم کرده ایم. لازم به ذکر است که موسسه حقوقی وکلای تلفنی به دنبال استفاده تمامی اقشار جامعه از خدمات حقوقی می باشد. به همین خاطر هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای موسسه ما بسیار پایین است. در واقع شما می توانید تنها با پرداخت ۲۵ تا ۲۵۰ هزار تومان با وکیل مورد نظر خود مشاوره حقوقی دعاوی خانوادگی داشته باشید.

 

 

 

دعاوی خانواده

 

وکالت فوری و آنلاین با وکیل دعاوی خانواده

ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان وکالت فوری در دعاوی خانواده را برای شما فراهم کرده ایم. همانطور که می دانید قوانین مربوط به دعاوی خانوادگی، بسیار متعدد و گسترده می باشند به طوری که یک شهروند عادی نمی تواند بر تمامی آنها مسلط شود. از طرفی برخی از این قوانین مستقیماً با آبرو و مال افراد در ارتباط هستند. همچنین حل و فصل دعاوی مذکور و رسیدگی به آنها کاری بسیار تخصصی است. به همین خاطر بایستی قبل از انجام اقدامات مربوط به وکالت فوری در دعاوی خانواده حتماً با یک وکیل مجرب، مشاوره حقوقی انلاین و رایگان داشته باشید.

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.