ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل طلاق

ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل طلاق

ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل طلاق

ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل

پرونده طلاق یکی از پرونده هایی حقوقی است که متاسفانه دارای بیشترین آمار پرونده های تشکیل شده در دادگاه های عمومی است. با رشد آمار طلاق در کشور شاهد ارائه دادخواست های طلاق به دادگاه خانواده هستیم. لازم است تا ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل مجرب و متبحری صورت بگیرد. زیرا نکات حقوقی و حالت های حقوقی مختلفی در پرونده های طلاق وجود دارد. تصمیم گیری در حالت های مختلف طلاق و بررسی نکات مختلف در این زمینه لازمه دانش حقوقی وکیل طلاق می باشد. لذا برای به سرانجام رسیدن خواسته خود در پرونده طلاق لازم است تا وکیل متخصص در این زمینه پرونده را ارزیابی نماید. منظور از ارزیابی پرونده های طلاق و سایر پرونده های حقوقی توسط وکیل، بررسی جوانب کامل موضوع طلاق، زمان لازم برای رسیدن به هدف، هزینه ها، شرایط و فرایند رسیدگی و همچنین میزان درصد موفقیت پرونده خواهد بود. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

مرجع قضایی صالح برای رسیدگی به پرونده طلاق

همانطور که گفته شد برای رسیدگی به پرونده طلاق لازم است تا دادخواست طلاق به دادگاه عمومی در شهرستان ها و یا دادگاه عمومی شعبه دادگاه در تهران و سایر شهر های بزرگ ارسال شود. پس مرجع دارای صلاحیت برای رسیدگی به پرونده طلاق دادگاه عمومی است. علاوه بر آن شعبه ای از دادگاه عمومی برای ارائه دادخواست طلاق خود محل اقامت خود و یا محل اقامت خوانده دعوا ارسال نماید.  همچنین دادگاهی برای ارائه پرونده طلاق دارای صلاحیت است که در محلی واقع شده باشد که عقد نکاح در آن محل صورت گرفته شده باشد. زوجین ساکن در خارج از کشور برای ارائه دادخواست طلاق خود و رسیدگی به پرونده طلاق می توانند پرونده و درخواست خود را به یکی از شعبات دادگاه خانواده مستقر در تهران ارسال نمایند. چنانچه زوجین همزمان دادخواست طلاق خود را به مراجع مختلف دارای صلاحیت ارسال نمایند، حق رسیدگی با دادگاهی است که دادخواست مقدم به آن ارائه شده است. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

 

مشاوره حقوقی خانواده

حق الزحمه وکیل ارزیابی پرونده طلاق

همانطور که گفته شد منظور از ارزیابی پرونده طلاق بررسی اوراق و مدارک و ادله فرد در پرونده می باشد. ممکن است خواهان دعوا پس از تنظیم و تکمیل مدارک طلاق و تشکیل پرونده برای اطمینان از کامل بودن پرونده طلاق آن را به رویت وکیل طلاق مجرب برساند. بالاخره برای ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل متخصص در بردارنده هزینه هایی است. فرد برای اطمینان از صحت و درستی پرونده تکمیل شده بایستی متحمل هزینه هایی شود. حق الزحمه وکیل ارزیابی پرونده طلاق طبق عرف و بستگی به تخصص و سابقه و تجربه وکیل می باشد.

برای ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل متبحر چه باید کرد؟

همانطور که گفته شد پرونده طلاق بر نوع دادخواست طلاق دارای نکات حقوقی منحصر به خود می باشد. دادخواست طلاق یا از جانب زوج و یا از سوی زوجه و یا دادخواستی توافقی است. پرونده طلاق به تبعیت از ارائه نوع دادخواست و با توجه به خواهان دعوا دارای ویژگی ها و نکات حقوقی منحصر به فردی است. پس در صورتی که فرد به هر دلیلی از جمله عدم توانایی در پرداخت هزینه، وکالت ارزیابی پرونده را لازم بداند بایستی به وکیل مجرب در این زمینه مراجعه شود. بهترین وکیل برای ارزیابی پرونده طلاق، وکیل متخصصی است که سال ها در زمینه طلاق فعالیت حرفه ای داشته است. وکیل متبحر وکیلی است که دارای سابقه و دارای تجربه بی نظیر در امر طلاق می باشد. درخواست جلسه ارزیابی با وکیل متبحر به صورت حضوری و یا آنلاین امکان پذیر است. در جلسه ارزیابی لازم است تا کلیه مدارک پرونده همراه متقاضی باشد.

 

ارتباط در واتس اپ

ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل طلاق چه فوایدی دارد؟

ارزیابی پرونده طلاق با وکیل خود در امر طلاق یا برگزاری این جلسه برای کسانی که به هر دلیلی از وکالت طلاق در رسیدگی به پرونده طلاق بی بهره شده اند لازم و ضروری است. ارزیابی پرونده به معنی بررسی پرونده از جهات مختلف می باشد. وکیل طلاق پرونده را از بابت موضوع و مدارک موجود و همچنین ادله متقاضی بررسی خواهد کرد. در جلسه ارزیابی درصد موفقیت فرد و همچنین زمان لازم برای رسیدن به هدف خود در پرونده از سوی وکیل تخمین داده خواهد شد.  در صورت عدم مدارک لازم و مهم حتما وکیل طلاق آن را متذکر خواهد شد. همچنین به متقاضی جلسه ارزیابی نکات حقوقی و مهم یادآور خواهد شد تا در صورت تشکیل جلسه رسیدگی در دادگاه فرد دچار مشکلی برای اظهارات و ارائه مدارک نداشته باشد. به هر حال جلسه ارزیابی پرونده طلاق لازم و ضروری است. زیرا قبل از تشکیل جلسه دادگاه تمامی جوانب و احتمالات مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در نتیجه فرد برای هر احتمال و برای هر موضوعی آمادگی لازم را خواهد داشت و در صورت بروز هر احتمال و امکانی فرد آمادگی رویارویی لازم را در جلسه دادگاه خواهد داشت. برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان در وبسایت وکلای تلفنی ثبت نام نمایید.

 

نگارش دادخواست طلاق

آیا امکان ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل طلاق از راه دور وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال که آیا امکان ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل طلاق از راه دور وجود دارد یا نه؟ بله امکان برگزاری جلسه رسیدگی ارزیابی از راه دور یا به صورت آنلاین و یا از طریق پیام رسان وجود دارد. در صورتی که برای افراد امکان برگزاری جلسه ارزیابی به صورت حضوری وجود نداشته باشد امکان ارسال پرونده از طریق فکس و یا یا ارسال فایل یا عکس از تمام صفحات وجود دارد. به این صورت که فرد از تمامی صفحات پرونده عکس های واضح گرفته و از طریق پیام رسان ارسال خواهد کرد. یا اینکه پرونده به صورت فایل به ایمیل و یا آیدی وکیل مجرب ارسال خواهد شد. پس از بررسی پرونده به صورت تلفنی و یا مکتوب ارزیابی وکیل به فرد گزارش خواهد شد. تمامی نکات لازم و مهم در این خصوص به صورت گزارشی از طریق تلفن یا ایمیل و یا پیام برای فرد ارسال خواهد شد. برای افرادی که خارج از کشور هستند و یا نیازمند مشاوره ارزیابی با وکیل مجرب و با سابقه دارند می توانند بدون حضور در دفتر وکالت وکیل طلاق راهنمایی های لازم را در خصوص پرونده مزبور داشته باشند. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

ارتباط واتس اپی

برای ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل بایستی قرارداد وکالت منعقد گردد؟

یکی از سوالاتی که در زمینه ارزیابی پرونده طلاق مطرح است این است که آیا برای ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل لازم به انعقاد قرارداد وکالت است؟ خیر. درخواست مشاوره یا درخواست ارزیابی موضوعی کاملا جدا با موضوع وکالت می باشد. قرارداد وکالت طبق قانون زمانی قابل انعقاد است که فرد متقاضی خواهان وکالت وکیل طلاق باشد. فقط افرادی که خواهان وکالت وکیل طلاق برای پرونده طلاق هستند بایستی قبل از شروع فعالیت حقوقی مابین موکل و وکیل قرارداد وکالت را عقد نمایند. جلسه ارزیابی نیازی به عقد قرارداد وکالت ندارد. قرارداد وکالت فقط برای زمانی است که موکل احساس نیاز به وکالت وکیل حقوقی داشته باشد

 

وکیل انلاین طلاق
حق الوکاله وکیل 
نگارش دادخواست تمکین 
نگارش دادخواست ملاقات با فرزند
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

راضیه دهقان

سلام وقت بخیر سپاس از وب سایت موسسه وکیل تلفنی در واقع طلاق یا عدم امکان سازش انحلال یک ازدواج میباشد. مطابق با ماده ۱۱۳۳قانون مدنی زوج با توجه به اختیاراتی که دارد میتواند تقاضای طلاق به زوجه بدهد . با توجه به اینکه زوج اختیار طلاق را دارد ولی باید تمام حق و حقوق زوجه را پرداخت کند از جمله مهریه ،استرداد جهیزیه ،اجرت المثل ایام زندگی؛نفقه اگر فرزند دارند حضانت فرزند همه موارد باید توافق شود .


سحر نیک پور

با سلام و عرض ادب، پرونده طلاق بر نوع دادخواست طلاق دارای نکات حقوقی منحصر به خود می باشد. دادخواست طلاق یا از جانب زوج و یا از سوی زوجه و یا دادخواستی توافقی است. پرونده طلاق به تبعیت از ارائه نوع دادخواست و با توجه به خواهان دعوا دارای ویژگی ها و نکات حقوقی منحصر به فردی است. پس در صورتی که فرد به هر دلیلی از جمله عدم توانایی در پرداخت هزینه، وکالت ارزیابی پرونده را لازم بداند بایستی به وکیل مجرب در این زمینه مراجعه شود. بهترین وکیل برای ارزیابی پرونده طلاق، وکیل متخصصی است که سال ها در زمینه طلاق فعالیت حرفه ای داشته است. وکیل متبحر وکیلی است که دارای سابقه و دارای تجربه بی نظیر در امر طلاق می باشد. درخواست جلسه ارزیابی با وکیل متبحر به صورت حضوری و یا آنلاین امکان پذیر است. در جلسه ارزیابی لازم است تا کلیه مدارک پرونده همراه متقاضی باشد.


ملیکا محبوبی

کاربران گرامی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی موسسه وکیل تلفنی با کادری مجرب و ماهر بهره مند شوند


فاطمه موسوی نژاد

همانطور که می دانیم داشتن مهارت و تجربه کامل نسبت به تمام مسائل مربوط به خانواده وطلاق ممکن به نظر نمی رسد. طلاق جزو مسائل مربوط به حقوق خانواده است که برای رسیدگی به آن نیازمند تخصص و تجربه بسیار است یک وکیل طلاق باید ابتدا علت طلاق را بیابد تا بتواند به زوجین کمک کند وتا ارزیابی انجام نگیرد نمی تواند افسار این کاررا در دست بگیرد بنابراین برای اینکه بدانیم باید در این زمینه به چه کسی مراجعه کنیم بهتر است از وکلای سایت وکیل تلفنی کمک بگیریم


Mohamad sheykhi

طبق ماده۱۱۳۳ قانون مدنی طلاق یکی از اختیارات مرد است و مرد هر زمان که بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد. هرچند در چند سال اخیر به دلیل حمایت از نهاد خانواده این موضوع با محدودیت هایی مواجه شده است و در هر صورت برای طلاق باید به دادگاه مراجعه کرده و رای دادگاه را برای این موضوع اخذ نمود اما همچنان طلاق یکی از حقوق قانونی مرد است و طلاق به درخواست مرد یکی از مهم ترین انواع طلاق است . مرد در این نوع طلاق در صورتی که مدت عده زن به پایان نرسیده باشد حق رجوع وجود دارد. به عبارت دیگر بدون اینکه نیازی به عقد مجدد باشد مرد می تواند به زن رجوع کرده و به زندگی مشترک بازگردد. عده در این نوع طلاق در ماده ۱۱۵۱ قانون مدنی به این شرح مشخص شده است: « عده طلاق و عده فسخ نکاح سه طهر است مگر این که زن با اقتضای سن عادت زنانگی نبیند که در این صورت عده او سه ماه است.» در توضیح ابن ماده باید گفت که طهر به معنای پاکی است. یعنی اینکه زن باید سه بار به عادت ماهانه دچار شده و این دوره را به پایان برساند و به اصطلاح فقهی سه بار خون حیض ببیند و از آن پاک شود. زن پس از گذران این دوره که به آن عده گفته می شود می تواند دوباره ازدواج کرده و شوهر جدید اختیار کند. اما تا قبل از پایان آن در طلاق رجعی مرد حق رجوع به زن خود را دارد و در صورت رجوع زندگی زناشویی از سر گرفته می شود. در این باره باید اضافه کرد با توجه به اینکه این نوع طلاق به درخواست شوهر صورت گرفته است لذا به شوهر فرصت پشیمانی از آن نیز داده شده است. لذا اگر بخواهد که به زندگی مشترک بازگردد می تواند از طلاق رجوع نماید و برای این کار نیازی به رضایت زن ندارد. ۲٫طلاق خلع ومبارات در صورتی که زن رجوع به عوض کند طلاق خلع و مبارات نیز از اونواع طلاق هستند که به موجب که که به موجب کراهت زن از مرد یا کراهت هر دو طرف از یکدیگر صورت می گیرد. طلاق خلع و مبارات را به تفصیل در بخش مربوط به خود توضیح خواهیم داد. اما باید دانست در این نوع طلاق زن برای اینکه مرد به طلاق رضایت دهد میزان مشخصی از مال را به او می دهد. این نوع طلاق از نوع بائن ( غیر قابل رجوع) است ولی اگر زن از وجهی که به شوهر خود پرداخت کرده رجوع کند و آن را از شوهر خود پس بگیرد طلاق بائن تبدیل به طلاق رجعی می گردد و قابلیت رجوع پیدا می کند. پس در این صورت زن می تواند وجه پرداختی را از شوهر خود مطالبه و آن را پس بگیرد و شوهر نیز از طلاق رجوع کند و بدون نیاز به عقد نکاح دوباره، زن و شوهر به زندگی سابق خود بازگردند. پس طلاق خلع و مبارات پس از رجوع زن از بذل مال به طلاق رجعی تبدیل می گردد.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی .پرونده طلاق یکی از پرونده هایی حقوقی است که متاسفانه دارای بیشترین آمار پرونده های تشکیل شده در دادگاه های عمومی است. با رشد آمار طلاق در کشور شاهد ارائه دادخواست های طلاق به دادگاه خانواده هستیم. لازم است تا ارزیابی پرونده طلاق توسط وکیل مجرب و متبحری صورت بگیرد. زیرا نکات حقوقی و حالت های حقوقی مختلفی در پرونده های طلاق وجود دارد. تصمیم گیری در حالت های مختلف طلاق و بررسی نکات مختلف در این زمینه لازمه دانش حقوقی وکیل طلاق می باشد. لذا برای به سرانجام رسیدن خواسته خود در پرونده طلاق لازم است تا وکیل متخصص در این زمینه پرونده را ارزیابی نماید. منظور از ارزیابی پرونده های طلاق و سایر پرونده های حقوقی توسط وکیل، بررسی جوانب کامل موضوع طلاق، زمان لازم برای رسیدن به هدف، هزینه ها، شرایط و فرایند رسیدگی و همچنین میزان درصد موفقیت پرونده خواهد بود


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.