تنظیم قرارداد فوری توسط وکیل دادگستری

تنظیم قرارداد فوری توسط وکیل دادگستری

تنظیم قرارداد فوری توسط وکیل دادگستری

حتما تاکنون هنگام خرید و فروش و معامله، از بزرگترها و افراد باتجربه شنیده اید که گفته اند برای محکم کاری، حتما قرارداد تنظیم کنید حتی اگر طرف معامله آشناس و شما به او اطمینان کامل دارید! حالا ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی این توصیه بزرگترها را تکمیل می‌کنیم و می‌گوییم برای اطمینان از اصولی بودن معامله، در حضور وکیل قرارداد مورد نظر را تنظیم کنید. چون تنظیم قرارداد در حضور وکیل تمام شبهات جنبه حقوقی قرارداد را از بین خواهد برد. البته که مشورت گرفتن از وکیل قراردادها و تکیه بر تجارب و تخصص او در رابطه با تنظیم قرارداد، قطعا مزایای دیگری هم دارد! اما مهمترین مزیت آن این است که از به دردسر افتادن و متضرر شدن شما جلوگیری می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تنظیم قرارداد در حضور وکیل قراردادها، مزایا و عواقب این کار و هزینه لازم جهت تنظیم قرارداد توسط وکیل، با ما همراه باشید. اگر در شرف انجام معامله هستید هم که توصیه می‌کنم با دقت این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

تعریف قرارداد از زبان وکیل

قرارداد چیست؟! این سوال شاید برای درصد زیادی از شما عزیزان یک سوال پیش پا افتاده با پاسخ بدیهی و معلوم باشد، اما برای بسیاری از افراد تازه کار چنین نیست! پس ما قبل از پرداختن به اصل موضوع و صحبت درباره تنظیم قرارداد، ابتدا درباره چیستی آن صحبت می‌کنیم.

وکیل قراردادهای موسسه حقوقی وکلای تلفنی می‌گوید برای روشن شدن چیستی قرارداد، باید ابتدا عقد را تعریف کنیم. عقد هم عبارت است از تعهد و توافق یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر، بر انجام امری. حالا اگر این توافقات روی برگه پیاده شوند، به آن برگه قرارداد می‌گویند. البته در اصل و طبق قانون، عقد و قرارداد و پیمان همه یک چیز هستند. ولی در جامعه اینطور جا افتاده که قرارداد صورت نوشتاری و کتبی عقد و پیمان است.

 

وکیل قراردادها چه خصوصیاتی دارد؟

قراردادها در حال حاضر انواع گوناگونی دارند و حوزه های مختلف را شامل می‌شوند. برخی از این قراردادها معین هستند و در قانون راجع به آن ها صحبت شده، و برخی دیگر نامعین هستند و در قانون هیچ نامی از آن ها نیست. بعضی از قراردادها لازم اند و فسخ آن ها فقط تحت شرایطی امکان پذیر است، و برخی دیگر جایز اند و قابل فسخ.

با این تفاسیر، وکیل قراردادها باید اولا با تک تک قراردادها و این که هر یک از آن ها از کدام نوع هستند آشنایی کامل داشته باشد. در قدم بعدی باید بداند قانونگذار برای صحت و نحوه فسخ و جبران خسارت و ... هر کدام از انواع قراردادها، چه شرایطی در نظر گرفته است. در کنار این موارد باید تخصص کافی برای تنظیم انواع قراردادها را داشته باشد. همچنین باید از توانایی ارائه مشاوره حقوقی به طرفین قرارداد، رسیدگی به دعاوی و اختلافات ایشان و پیگیری پرونده آن ها در محاکم قضایی نیز برخوردار باشد.

وقتی درباره تنظیم قرارداد در حضور وکیل صحبت می‌کنیم، منظورمان وکیلی با این خصوصیات است. خوشبختانه تمامی وکلای قرارداد موسسه حقوقی وکلای تلفنی واجد این ویژگی ها و خصوصیات هستند.

 

 

 

وکیل قرارداد ها

 

اهمیت تنظیم قرارداد در حضور وکیل

بیایید کمی روراست باشیم! همه ما عادت کرده ایم که قرارداد را در بنگاه ها و دپارتمان ها تنظیم کنیم نه در حضور وکیل. به طور مثال هنگام خرید یا فروش ملک، از مشاور املاک می‌خواهیم قرارداد مورد نظر را برای ما تنظیم کند و ما هم فقط آن را امضا می‌کنیم. این فقط من و شما نیستیم که چنین ریسکی می‌کنیم، بلکه حدود 80 درصد مردم اینگونه هستند.

همین موضوع نیز سبب می‌شود تا وقتی صحبت از تنظیم قرارداد توسط وکیل می‌شود، بسیاری از افراد درباره اهمیت تنظیم قرارداد در حضور وکیل بپرسند. فقط کافیست تعدادی از پرونده های حقوقی محاکم قضایی را ببینید تا به اهمیت این قضیه پی ببرید. چون بیشتر این دعاوی از تنظیم قرارداد اشتباه نشات گرفته اند.

 

مدارک لازم برای تنظیم قرارداد

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، قراردادها انواع گوناگون دارند. در نتیجه مسلما مدارک لازم برای تنظیم این قراردادها بسته به نوع قرارداد، متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای تنظیم قرارداد بیع مدارک زیر لازم است؛

  • سند مالکیت
  • مفاصا حساب شهرداری و دارایی
  • استعلام های ثبتی
  • گواهی تسویه شارژ، قبوض برق، آب و ... برای ساختمان های آپارتمانی
  • مدارک شناسایی طرفین
  • گواهی انحصار وراثت (در صورت موروثی بودن مال)

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره حقوقی در نگارش قرارداد 
وکیل قراردادها 
مشاوره حقوقی قرارداد 
درباره ما 

 

برای اطلاع دقیق از مدارک لازم جهت تنظیم قرارداد در حضور وکیل، توصیه می‌کنم از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل قراردادهای موسسه حقوقی وکلای تلفنی، صحبت کنید. البته اگر نوع قرارداد را در مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان هم بپرسید، کارشناسان موسسه شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل

وقتی صحبت از تنظیم قرارداد در حضور وکیل می‌شود، بسیاری از افراد اینطور متوجه می‌شوند که وکیل قراردادها در جلسه معامله حاضر شده و متن قرارداد را مطالعه و آن را تایید می‌کند. البته این کار هم بهتر از این است که اصلا با وکیل در این مورد مشورت نکنید یا قرارداد را به رویت هیچ وکیلی نرسانید. ولی منظور ما این است که شما از وکیل قراردادهای موسسه بخواهید تا یک قرارداد با موضوع، بندها، تعهدات و شروطی که بر سر آن ها توافق کرده اید، تنظیم کند. این کار هم طبعا متضمن پرداخت هزینه خواهد بود!

موسسه حقوقی وکلای تلفنی برای تنظیم قرارداد و انواع اوراق قضایی، کمترین هزینه را در نظر گرفته است. پس شما با پرداخت مبلغی ناچیز، قراردادی مطمئن و محکمه پسند دریافت خواهید کرد و معامله‌ای ایمن خواهید داشت.

برای اطلاع از هزینه دقیق تنظیم قرارداد توسط وکیل، با شماره 09212242670 تماس بگیرید. چون این مبلغ بسته به نوع قرارداد، متغیر خواهد بود.

 

 

 

تنظیم قرارداد

 

عواقب تنظیم قرارداد بدون وکیل کاربلد

با این که بالاتر درباره اهمیت تنظیم قرارداد در حضور وکیل صحبت کردیم، ولی بعضا افراد سوالاتی مبنی بر این که اگر بدون حضور وکیل قرارداد تنظیم کنیم، چه می‌شود؟! یا سوالات مشابه مطرح می‌کنند. برای پاسخ به این سوالات ما همیشه یک مثال می‌زنیم آن هم این که؛ فرض کنید خودرو یا وسیله نقلیه شما خراب شده است. شما هم هیچ تخصصی در زمینه مکانیکی و تعمیر این وسیله ندارید. اما با این حال قطعات آن را دستکاری می‌کنید به امید این که شاید درست شود. در این حالت یا کار را خراب‌تر خواهید کرد، یا این که با تلاش های شما وسیله موقتا روشن خواهد شد و شما بدون این که متوجه باشید از آن استفاده خواهید کرد و بعدا به دردسر خواهید افتاد.

تنظیم قرارداد هم درست مثل تعمیر ماشین است. یعنی شما اگر بدون مشورت با وکیل یا کمک گرفتن از او قرارداد تنظیم کنید، چون دانش و تخصص این کار را ندارید، یا قراردادی ناقص تنظیم خواهید کرد و یا قراردادی غیر قابل استناد! در نتیجه اگر بعدا با طرف مقابل به اختلاف بخورید، بخواهید قرارداد را فسخ کنید یا به هر دلیل دیگر بخواهید در محاکم قضایی طرح دعوا کنید، نمی‌توانید به قرارداد مذکور استناد کنید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.