طلاق در آرامش

طلاق در آرامش

طلاق در آرامش

طلاق در ارامش

صحبت از طلاق هنگامی پیش می آید که مشکلات و عدم تفاهم بین زن و مرد به تکرار در طول زندگی زناشویی دیده شده و زن و مرد را به نقطه ای می رساند که دیگر راهی بجز جدایی و طلاق پیش روی خود نمی بینند و قرار گرفتن در این شرایط همیشه با تنش و استرس و صدمات روحی همراه است، اما به راستی می توان راهی یافت که که بدون تنش و صدمات روحی و چالش های این مسیر پر پیچ و خم، به زندگی تلخ و در کنار هم بودن دو نفر که به هیچ عنوان  تمایل به ادامه زندگی در کنار هم ندارند، پایان داد؟ و طلاق در آرامش را تجربه نمود؟ موسسه وکلای تلفنی با کادری مجرب از بهترین وکلای پایه یک دادگستری  و مشاوره حقوقی شرایطی را برای موکلین بوجود آورده است تا با ارتباطی آسان در تمامی ساعات شبانه روز بهترین مسیر را جهت خاتمه دادن زندگی زناشویی نشان داده و مراحل لازم جهت طی نمودن این مسیر را بدون حضور زوجین و در کوتاهترین زمان انجام دهد.

 

سامانه طلاق توافقی

چگونه طلاقی بدون تنش داشته باشیم؟

بروز مشکلات و اختلافات در زندگی زناشویی امری است گریز ناپذیر و در برخی از خانواده ها راهی غیر از طلاق برای زوجین باقی نمی ماند. طلاق که همیشه مشاورین و وکلا به عنوان آخرین راه پیشنهاد می کنند، می تواند با تنش و درگیری و از بین رفتن احترامات و حرمت ها اتفاق بیفتد و یا می تواند طلاق در آرامش و بدون استرس و تنش و درگیری انجام گیرد. طلاق هم همانند بسیاری از امور حقوقی انواعی دارد که طلاق توافقی یکی از این گزینه ها برای اتمام زندگی مشترک است که در قانون به آن پرداخته شده و شرایط و ضوابطی برای انجام آن در نظر گرفته شده است.

در طلاق توافقی یا همان طلاق در آرامش، زوجین قبل از مراجعه به مراجع قضایی، بر سر موضوعات مهم مالی  و غیر مالی با هم به توافق می رسند و بعد از آن در کمال رضایت و اطلاع از پیامدهای آن، به دادگاه خانواده مراجعه و مراحل مورد نظر را با حضور وکیل متخصص در این حوزه و در زمانی کوتاه و با کمترین هزینه طی میکنند.

مراحلی که بعد از تصمیم به طلاق در آرامش باید طی شود.

  • ثبت دادخواست طلاق
  • مشاوره جهت صلح و سازش
  • معرفی زن به پزشکی قانونی
  • توافقات مالی و غیر مالی
  • اعلام کتبی عدم سازش
  • صدور رای دادگاه
  • طلاق توافقی در دفترخانه

 

چارت هزینه مشاوره حقوقی

حضور زوجه در دادگاه طلاق الزامی است؟

در خصوص طلاق در آرامش و یا همان طلاق توافقی می توان گفت تا قبل از صدور رای ( گواهی عدم سازش از دادگاه) اگر هر کدام از زوجین انصراف دهند و در دادگاه حاضر نشوند، پرونده اصطلاحا بسته خواهد شد و قرار رد دعوی  و یا قرار ابطال دادخواست صادر می شود و می توان نتیجه گرفت حضور زوجین یا وکلای آن ها تا زمان صدور رای طلاق توافقی در دادگاه الزامی است.

در طلاق توافقی یا طلاق در آرامش ، حضور مشاوره حقوقی و یا مشاور حقوقی تلفنی  و وکلای مجرب می تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا در صورتی که زوجین در مورد تمامی موضوعات مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و ... به توافق رسیده باشند و زوجه تمایلی در حضور در دادگاه نداشته باشد با وکالت به وکیل متخصص در این حوزه می تواند در دادگاه حضور پیدا نکند.

حق الوکاله وکیل برای 0 تا 100 پرونده طلاق

وکیل طلاق همانند وکلای دیگر مبلغی را بابت انجام کار و دفاع از موکل در دادگاه و در روند رسیدگی به پرونده دریافت می کند که به آن حق الوکاله گویند. مبلغ تعریف شده در وکالت با توجه به عرف و توافق طرفین صورت می گیرد و میزان توافق شده بر مبنای سختی پرونده و مدت زمان مورد نیاز جهت رسیدگی و به نتیجه رساندن پرونده می باشد. این مبلغ و نحوه پرداخت آن، در ابتدا و با توجه به قراردادی که بین موکل و وکیل تنظیم شده است تعیین و امضاء می شود.

  • هزینه 5 جلسه مشاوره و دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق در طلاق توافقی برای هر یک از زوجین در حدود 520000 تومان مشخص  شده است که الزام به پرداخت آن می باشند.
  • هزینه دادرسی در طلاق توافقی و یا طلاق در آرامش در هنگام ثبت دادخواست به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حدود 200 هزار تومان است.
  • حق الوکاله وکیل طی قراردادی، با توافق وکیل و موکل تعیین و امضاء می شود.
  • هزینه دفترخانه رسمی طلاق در حدود 600 تا 900 هزار تومان تعیین میشود

 

ارتباط واتس اپی

بهترین وکیل برای طلاق چه وکیلی است؟

انتخاب وکیلی مجرب و متخصص برای طلاق توافقی مستلزم داشتن تجربه کافی در زمینه موضوع پرونده اعم از طرح دعوی، شرکت در دادگاه و دفاع از موکل است و اینکه بتواند در حوزه تخصصی خود در کمترین زمان و در تمامی موضوعات، بهترین راهنمایی را به زوجین جهت مستند نمودن توافقات خود بر سر مهریه و نفقه، حضانت فرزندان، و موضوعات مالی و ...  ارائه دهد و راه را برای طلاق در آرامش هموار نماید.

 طلاق در آرامش با وکیلی که دارای قدرت بیان و استدلال بالایی باشد و ادله پرونده را با تخصص و تیز بینی خود به درستی مورد بررسی قرار دهد، می تواند اتفاق بیفتد زیرا با توجه به قدرت مدیریت بالای خود می تواند دادگاه را تحت تاثیر خود قرار داده و نتیجه دادگاه را به نفع موکل خود تغییر دهد.

 

وکیل انلاین طلاق

چگونگی شکایت از وکیل طلاق بی تجربه

 اگر در جریان رسیدگی به پرونده از وکیل خود ناراضی بودید و یا تخلفاتی در این زمینه از او مشاهده نمودید و با عدم تعهد و یا بی تجربگی وکیل مسیر پرونده تان تغییر نمود  و شما متحمل ضرر و زیان شدید، می توانید تخلف وکیل را به صورت کتبی به اطلاع دادسرای انتظامی وکلا برسانید. این شکایت در دفتر کانون وکلا ثبت شده و شکایت شفاهی در صورت مجلس نوشته می شود و به امضای شاکی رسیده و به دادسرای انتظامی وکلا و نزد دادستان انتظامی کانون وکلا جهت رسیدگی ارسال می شود.

 

شرایط ازدواج در ایران و طلاق در خارج
مشاوره حقوقی اجرت المثل 
وکیل طلاق توافقی غرب تهران
مهریه طلاق توافقی 
مشاوره حقوقی طلاق 

 

سوالات متداول

هزینه های تعیین شده در طلاق توافقی در صورت حضور زوجین و یا عدم حضور زوجین چقدر می باشد؟

  • در طلاق در آرامش و یا همان طلاق توافقی به صورت کلی می توان به موارد زیر اشاره نمود.
  • هزینه های  5 جلسه مشاوره اجباری
  • هزینه دادرسی مطابق تعرفه های دولتی
  • تعرفه دفتر خدمات الکترونیک قضایی
  • حق الوکاله وکیل
  • هزینه مشاوره و داوری مستقر در دادگاه خانواده
  • هزینه آزمایش های عدم بارداری یا سلامت در بکارت
  • هزینه دفترخانه رسمی طلاق به منظور تنظیم و قرائت صیغه طلاق و ثبت آن

 

راههای ارتباطی با مشاوره حقوقی جهت طلاق در آرامش چگونه است؟

مشاوره حقوقی تلفنی بستری را فراهم نموده است تا تمامی افراد با ارتباطی آسان به صورت تلفنی و یا آنلاین از طریق سایت، در تمامی ساعات شبانه روز با بهترین وکلای پایه یک دادگستری ارتباط برقرار نموده و سوالات و راهکار های لازم جهت طلاق در آرامش را دریافت نمایند.

 

جهت شکایت از وکیل می توانیم به کجا مراجعه کنیم؟

ابتدا می توان به کانون وکلا که وکیل در آن عضو است مراجعه نموده و به صورت شفاهی و یا به صورت کتبی شکایت مورد نظر را تقدیم نمود.

 

در صورت حکم به محکومیت وکیل قانونگذار چه مجازات هایی برای او پیش بینی نموده است؟

  • اخطار کتبی
  • توبیخ با درج در پرونده
  • توبیخ با درج در روزنامه رسمی و مجله کانون
  • تنزل درجه
  • ممنوعیت وکالت از سه ماه تا سه سال
  •  محرومیت دائم از شغل وکالت

 

مراحل طلاق در آرامش یا همان طلاق توافقی چقدر زمان نیاز دارد؟

تمام مراحل طلاق در آرامش از زمانی که زوجین و یا وکلای زوجین در دادگاه حاضر می شوند و تا زمانی که صیغه طلاق جاری شود با وکیلی متخصص در این حوزه می تواند در زمانی کوتاه 10 روزه اتفاق بیفتد ولی عوامل تاثیر گذار مانند سکونت در تهران و یا شهرستان و .... می تواند در زمان این پروسه تاثیر گذار باشد.


سوالات متداول

نظرات

فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی.بروز مشکلات و اختلافات در زندگی زناشویی امری است گریز ناپذیر و در برخی از خانواده ها راهی غیر از طلاق برای زوجین باقی نمی ماند. طلاق که همیشه مشاورین و وکلا به عنوان آخرین راه پیشنهاد می کنند، می تواند با تنش و درگیری و از بین رفتن احترامات و حرمت ها اتفاق بیفتد و یا می تواند طلاق در آرامش و بدون استرس و تنش و درگیری انجام گیرد. طلاق هم همانند بسیاری از امور حقوقی انواعی دارد که طلاق توافقی یکی از این گزینه ها برای اتمام زندگی مشترک است که در قانون به آن پرداخته شده و شرایط و ضوابطی برای انجام آن در نظر گرفته شده است


ملیکا محبوبی

کاربران گرامی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی موسسه وکیل تلفنی با کادری مجرب و ماهر بهره مند شوند


سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، موسسه وکلای تلفنی با کادری مجرب از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی شرایطی را برای موکلین بوجود آورده است تا با ارتباطی آسان در تمامی ساعات شبانه روز بهترین مسیر را جهت خاتمه دادن زندگی زناشویی نشان داده و مراحل لازم جهت طی نمودن این مسیر را بدون حضور زوجین و در کوتاهترین زمان انجام دهد.


غلامحسین کهراری

با سلام زندگی مشترک زمانی که با مشکلات و مسائل عدیده روبرو می شود در مسیر ی قرار خواهد گرفت که ادامه آن برای زن و مرد ناممکن می شود. برخی از مشکلات موجود در زندگی باعث می شود تا زن و مرد برای جدایی و طلاق اقدام نمایند و به دنبال راهکاری باشند تا بتوانند در اسرع وقت از وضعیت موجود خلاصی یابند. انتخاب طلاق توافقی به این منظور است که اجرای طلاق در کمترین زمان ممکن انجام شود و تکلیف حقوق قانونی زن و مرد با توافق خود آنها مشخص شود. قانونگذار این حق را برای زن و مرد در نظر گرفته است که در صورتی که بخواهند از طریق طلاق توافقی از هم جدا شوند تمامی حقوق خود را مورد توافق قرار دهند. توافقات حاصل شده بین زن و مرد در خصوص حقوق موجود در زندگی مشترک به هر طریقی حتی برخلاف قوانین و مقررات از جانب دادگاه معتبر شناخته می شود. ملاک رسیدگی به درخواست طلاق توافقی وجود توافق بین زوجین در تمامی مراحل و ... است و دادگاه با استناد به این توافقنامه رای صادر می نماید، صدور گواهی عدم سازش برای زن و مرد جهت ارائه به دفاتر رسمی ثبت طلاق است و به این وسیله طلاق توافقی اجرا می گردد. شناخت راهکارهای قانونی و معتبر در راستای طلاق توافقی با استفاده از تجارب وکیل مجرب و توانمند در مسائل خانواده در اختیار زن و مرد قرار خواهد گرفت. با اخذ وکیل برای اجرای طلاق توافقی ضمن برخورداری از عدم حضور در بسیاری از مراحل رسیدگی در دادگاه و ... از کوتاهی زمان رسیدگی و صدور گواهی عدم سازش در اسرع وقت نیز می شود برخوردار شد.


علیرضا محمدی

از بابت تمامی زحماتتون تشکر میکنم. شما در پرونده خانوادگی ما که بسیار پرتنش هم بود خیلی به ما کمک کردید و جلوی خیلی از اتفاقات بدتر را گرفتید. امیدوارم جایگاه و فایده مشاوره برای همه مردم ما مشخص شود چون به تصمیم گیری بهتر کمک میکند. براتون بهترین هارو آرزو دارم


مینافراهانی

باسلام طلاق امری مکروه و نکوهیده است که برخی اوقات چاره کار میباشد.یکی از انواع طلاق ،طلاق توافقی یا همان طلاق در آرامش است که زوجین خودشان یا باوجود حکم یا ریش سفیدی در مورد حقوق مالی و تکالیفشان صحبت میکنند و به توافق میرسند و در نهایت آرامش از هم جدا میشوند


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی .بروز مشکلات و اختلافات در زندگی زناشویی امری است گریز ناپذیر و در برخی از خانواده ها راهی غیر از طلاق برای زوجین باقی نمی ماند. طلاق که همیشه مشاورین و وکلا به عنوان آخرین راه پیشنهاد می کنند، می تواند با تنش و درگیری و از بین رفتن احترامات و حرمت ها اتفاق بیفتد و یا می تواند طلاق در آرامش و بدون استرس و تنش و درگیری انجام گیرد. طلاق هم همانند بسیاری از امور حقوقی انواعی دارد که طلاق توافقی یکی از این گزینه ها برای اتمام زندگی مشترک است که در قانون به آن پرداخته شده و شرایط و ضوابطی برای انجام آن در نظر گرفته شده است


سهند مهدی پور

طلاق و جدایی هم مثل دیگر اتفاقات زندگی ممکن است که رخ بدهد اما کارهایی که باید بکنید نشتن و زانوی غم بغل گرفتن نیست باید دوباره به اجتماع برگردید و فعالیت های اجتماعی را از سر بگیرید و اوقات بیشتری را با دوستان بگذرانید و همینطور با خانواده و دوستان به سینما و پارک بروید و زمان را با لذت سپری کنید ، افراد جدیدی را در زندگی پیدا کنید شاید از این افراد بسیار راضی تر از کسی که قبلاً در زندگی تان بوده است باشید.


Mohamad sheykhi

طلاق به معنی پایان قانونی زندگی مشترک و جدا شدن همسران از یکدیگر است. در هنگام ازدواج همه زوجین فکر می کنند که زندگی مشترک آنها پایان بسیار خوشی خواهد داشت و یک عمر به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی خواهند کرد. اما به مرور مشکلات و اختلافات خود را نشان می دهند مشکلات و اختلافات در زندگی مشترک امری گریز ناپذیر است. در این یا زوجین توان مدیریت اختلافات را دارند و مشکلات خود را حل می کنند یا اختلافات عنان زندگی را از دست آنها خارج کرده ودیگر راهی برای ادامه زندگی باقی نمی گذارد. در این صورت راهی غیر از طلاق برای زوجین باقی نمی ماند. طلاق که همیشه از آن به عنوان آخرین راه است پس پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه به آن فکر کنید حتما به مشاورین خانواده و و روانشناسان متخصص در این حوزه مراجعه کنید و مشکلات خود را با انها در میان بگذارید. در بسیاری از موارد اینگونه مشاوره ها باعث حل اختلافات می شود و باعث می شود که کانون خانواده از هم نپاشد. اما اگر در نهایت تصمیم شما بر مبنی بر طلاق جدی باشد موسسه حقوقی فرهنگ تفاهم با در اختیار یک تیم مجرب و متخصص در حوزه حقوق خانواده می تواند شما را در این راه یاری نماید. ما با گروهی متشکل از وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در این مسیر سخت و پیچیده در کنار شما هستیم. تماس با وکیل دادگستری تعریف قانونی طلاق این واژه از ریشه طلق و به معنای رهایی و آزاد کردن است و به جدایی زن و شهر و پایان زندگی مشترک به صورت قانونی اطلاق می شود. طلاق طبق قانون مدنی ایران از اختیارات مرد است. به همین دلیل در ماده ۱۱۳۳ اینگونه مقرر می دارد: « مرد می تواند هر وقت که بخواهد زن خود را طلاق دهد.» قانون مدنی بر طبق فقه شیعه دوازده امامی نوشته است. اما پیروان ادیان و مذاهب دیگر که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده اند طبق قانون طلاق و احوال شخصیه، می توانند بر طبق دین و آیین خود طلاق بگیرند. طبق اصول دوازدهم و سیزدهم فقط ادیان مسیحی، کلیمی و زرتشتی در ایران به رسمیت شناخته می شوند از سوی دیگر مذاهب اسلامی حنفی، شافعی ، حنبلی، مالکی و زیدی نیز در بحث طلاق از فقه و آیین خودشان پیروی می کنند. انواع طلاق طلاق هم مثل بسیاری از امور حقوقی انواع و تقسیم بندی ها مختلفی دارد که ما در ادامه به تعدادی از مهم ترین و پرکاربردترین آنها اشاره خواهیم کرد. طلاق به اعتبار اینکه به درخواست مرد باشد یا به درخواست زن، قابلیت رجوع داشته باشد یا خیر و اینکه به درخواست طرفین باشد یا به حکم دادگاه به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود. اما در ماده ۱۱۴۳ قانون مدنی یک دسته بندی کلی برای طلاق ذکر شده است که همه انواع طلاق را به نحوی در خود جای می دهد. در این تقسیم بندی طلاق به دسته اصلی تقسیم می شود: طلاق بائن طلاق رجعی طلاق رجعی به چه معناست؟ طلاق رجعی یکی از انواع طلاق است که در آن تحت شرایطی مرد می تواند در مدت عده به زن رجوع کند. به عبارت دیگر یعنی مرد در صورتی که از طلاق پشیمان شود و عده طلاق نیز به پایان نرسیده باشد، می تواند به سراغ زن برود و زندگی را از سر گرفته و بدون هیچگونه تشریفات دیگری به زندگی خود ادامه دهند. حتب به عقد دوباره نیز نیاز ندارند. این نوع طلاق انواع مختلف و شرایط خاصی دارد که به آنها می پردازیم. مفهوم عده چیست؟ زنی که ازدواج او به هر علتی منحل شده است باید مدت زمانی را صبر کند و از ازدواج با مرد دیگری خودداری نماید. مثلا زنی که طلاق گرفته است یا عقد نکاح خود او به هردلیلی فسخ شده یا شوهر او فوت نموده است تا مدتی حق ازدواج ندارد و در صورتی که در این مدت ازدواج نماید، عقد نکاح باطل خواهد بود و چنانچه با علم به این موضوع اقدام به ازدواج مجدد و برقراری رابطه جنسی نموده باشد، رابطه او در حکم زنا خواهد بود. ماده ۱۱۵۰ قانون مدنی نیز عده را اینگونه تعیرف می نماید: « عده عبارت است از مدتی که تا انقضای آن زنی که عقد نکاح او منحل شده است نمی‌تواند شوهر دیگر اختیار کند.» اما عده خود انواع مختلفی دارد که عبارت است که از بحث ما خارج است و ما در اینجا صرفا به عده طلاق به دلیل امکان رجوع در طلاق رجعی می پردازیم. برای اطلاع بیشتر در این باره به عده و انواع آن مراجعه نمایید. چه طلاق هایی رجعیه هستند؟ ۱٫طلاق به درحواست مرد همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم طبق ماده۱۱۳۳ قانون مدنی طلاق یکی از اختیارات مرد است و مرد هر زمان که بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد. هرچند در چند سال اخیر به دلیل حمایت از نهاد خانواده این موضوع با محدودیت هایی مواجه شده است و در هر صورت برای طلاق باید به دادگاه مراجعه کرده و رای دادگاه را برای این موضوع اخذ نمود اما همچنان طلاق یکی از حقوق قانونی مرد است و طلاق به درخواست مرد یکی از مهم ترین انواع طلاق است . مرد در این نوع طلاق در صورتی که مدت عده زن به پایان نرسیده باشد حق رجوع وجود دارد. به عبارت دیگر بدون اینکه نیازی به عقد مجدد باشد مرد می تواند به زن رجوع کرده و به زندگی مشترک بازگردد. عده در این نوع طلاق در ماده ۱۱۵۱ قانون مدنی به این شرح مشخص شده است: « عده طلاق و عده فسخ نکاح سه طهر است مگر این که زن با اقتضای سن عادت زنانگی نبیند که در این صورت عده او سه ماه است.» در توضیح ابن ماده باید گفت که طهر به معنای پاکی است. یعنی اینکه زن باید سه بار به عادت ماهانه دچار شده و این دوره را به پایان برساند و به اصطلاح فقهی سه بار خون حیض ببیند و از آن پاک شود. زن پس از گذران این دوره که به آن عده گفته می شود می تواند دوباره ازدواج کرده و شوهر جدید اختیار کند. اما تا قبل از پایان آن در طلاق رجعی مرد حق رجوع به زن خود را دارد و در صورت رجوع زندگی زناشویی از سر گرفته می شود. در این باره باید اضافه کرد با توجه به اینکه این نوع طلاق به درخواست شوهر صورت گرفته است لذا به شوهر فرصت پشیمانی از آن نیز داده شده است. لذا اگر بخواهد که به زندگی مشترک بازگردد می تواند از طلاق رجوع نماید و برای این کار نیازی به رضایت زن ندارد. ۲٫طلاق خلع ومبارات در صورتی که زن رجوع به عوض کند طلاق خلع و مبارات نیز از اونواع طلاق هستند که به موجب که که به موجب کراهت زن از مرد یا کراهت هر دو طرف از یکدیگر صورت می گیرد. طلاق خلع و مبارات را به تفصیل در بخش مربوط به خود توضیح خواهیم داد. اما باید دانست در این نوع طلاق زن برای اینکه مرد به طلاق رضایت دهد میزان مشخصی از مال را به او می دهد. این نوع طلاق از نوع بائن ( غیر قابل رجوع) است ولی اگر زن از وجهی که به شوهر خود پرداخت کرده رجوع کند و آن را از شوهر خود پس بگیرد طلاق بائن تبدیل به طلاق رجعی می گردد و قابلیت رجوع پیدا می کند. پس در این صورت زن می تواند وجه پرداختی را از شوهر خود مطالبه و آن را پس بگیرد و شوهر نیز از طلاق رجوع کند و بدون نیاز به عقد نکاح دوباره، زن و شوهر به زندگی سابق خود بازگردند. پس طلاق خلع و مبارات پس از رجوع زن از بذل مال به طلاق رجعی تبدیل می گردد.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.