هزینه متعارف برای وکیل اداره کار

هزینه متعارف برای وکیل اداره کار

هزینه متعارف برای وکیل اداره کار

وکیل اداره کار چه ویژگی هایی دارد؟

وکیل اداره کار علاوه بر دانش حقوقی و تجربه ای که بدست آورده است با تمامی قوانین اداره کار آشنایی کامل دارد. وی همچنین تغییرات و مصوبات مواد قانونی مرتبط با حوزه اداره کار را دنبال می کند و بر تمامی قوانین تسلط کافی دارد.

یک وکیل اداره کار به خوبی به سخنان موکل خود گوش می دهد و مدارک و مستندات او را بررسی می کند. وکیل بعد از این موارد از طریق مواد قانونی بهترین راه حل را برای دفاع از موکل خود انتخاب می کند.

در موسسه حقوقی وکلای تلفنی این امکان فراهم شده است تا کاربران با بهترین وکیل اداره کار مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان انجام دهند. همچنین در این موسسه به صورت 24 ساعته و شبانه روزی امکان برقراری ارتباط با بهترین وکیل اداره کار از طریق مشاوره حقوقی تلفنی بوجود آمده است.

 

هزینه مشاوره حقوقی

حق الوکاله وکیل اداره کار چگونه تعیین می شود؟

تعیین حق الوکاله به صورت مشخص امکان پذیر نیست چون نوع پرونده ها و محتویات پرونده ها با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال در یک پرونده یک کارگر از کارفرما شکایت می کند و تمام مدارک و مستندات لازم را برای محکوم کردن کارفرما در اختیار دارد. اما در پرونده ای دیگر برای دفاع از کارگر مدارک کمی وجود دارد. قطعا حق الوکاله وکیل اداره کار در این دو پرونده با یکدیگر متفاوت است.

در واقع در بسیاری از موارد حق الوکاله با توافق وکیل و موکل اتفاق می افتد. وکیل محتویات و مستندات پرونده را مطالعه می کند و بر اساس آن حق الوکاله را به موکل اعلام می کند. موکل نیز خواسته های خود را اعلام می کند و در نهایت بر سر حق الوکاله ای به توافق می رسند.

برای اطلاع دقیق از حق الوکاله وکیل اداره کار در پرونده خود با مشاوران موسسه حقوقی وکلای تلفنی مشاوره حقوقی انجام دهید. مشاوران در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد. با توجه به اینکه بخش عمده ای از موکلان حوزه اداره کار، کارگر هستند معمولا توانایی مالی آنچنانی برای در خدمت گرفتن وکیل ندارند. اما موسسه حقوقی وکلای تلفنی شرایطی را فراهم کرده است تا تمام اقشار بتوانند مشاوره و خدمات حقوقی با کیفیت و با هزینه پایین دریافت کنند.

 

تعرفه وکیل اداره کار 1401

وکیل کاربلد با حق الوکاله متعارف

موسسه ها و سایت های حقوقی زیادی در بستر اینترنت در داخل کشور راه اندازی شده است که هر کدام در حد توانایی خود خدمات و مشاوره حقوقی ارائه می دهند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی نیز یکی از این موسسات برتر در این زمینه است.

معمولا تعدادی از وکلا بر اساس تعرفه های موجود پرونده قبول نمی کنند بلکه با بزرگ نمایی پرونده حق الوکاله های غیر متعارفی از موکل خود دریافت می کنند. اما وکیل های موسسه حقوقی وکلای تلفنی بر اساس محتویات پرونده حق الوکاله به موکل اعلام خواهند کرد.

وکیل کاربلد با حق الوکاله متعارف در موسسه حقوقی وکلای تلفنی تمامی محتویات پرونده را بررسی خواهد کرد و براساس آن به موکل راهکار ارائه خواهد داد. یکی از مزایای انجام مشاوره حقوقی در این موسسه آنی بودن آن است. مشاوره گیرندگان به هیچ وجه در صف یا نوبت قرار نمی گیرند و ارتباط آنها در سریعترین زمان ممکن برقرار خواهد شد.

 

مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار

در چه مواردی می توان به وکیل اداره کار مراجعه کرد؟

در شروع رابطه کارگری و کارفرمایی قراردادی میان این دو منعقد می گردد که این قرارداد حاوی تعهد هایی نسبت به یکدیگر است. هرگاه یکی از طرفین قرارداد نسبت به انجام تعهدات خود سرپیچی کردند طرف مقابل می تواند از او شکایت نماید.

به عنوان مثال اگر کارفرما حق و حقوق قانونی کارگر را سر موقع پرداخت ننماید. یا اینکه نسبت به پرداخت حق بیمه او سهل انگاری کند این موارد راه را برای شکایت کارگر باز می کند. کارگر نیز برای بهتر نتیجه دادن کایت لازم است به وکیل اداره کار مراجعه و راهنمایی های ضروری را دریافت کند.

در آن طرف نیز ممکن است کارگر به تعهدات خود عمل نکند به عنوان مثال وظایفی که به او محول شده است را انجام ندهد. دارای غیبت یا بی نظمی های مکرر باشد، کارفرما می تواند از کارگر شکایت نماید.

خدمات حقوقی زیادی از جمله نوشتن لایحه، تنظیم شکایت و بررسی مدارک در موسسه حقوقی وکلای تلفنی انجام می گیرد. کارفرما یا کارگران می توانند از این خدمات به صورت فوری استفاده کنند.

 

ارتباط در واتس اپ

مشاوره حقوقی تلفنی قبل از انعقاد قرارداد وکالت با وکیل اداره کار

هنگام دادن وکالت موکل به وکیل قراردادی منعقد می شود که حاوی نکات حقوقی زیادی است. برای اینکه قرارداد محکمی را با وکیل اداره کار ببندید پیشنهاد می شود قبل از انجام هر کاری با یک وکیل کاربلد مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهید.

مشاور در مورد حق الوکاله و نحوه تنظیم قرارداد نکات ریز حقوقی را در اختیار مشاوره گیرنده قرار خواهد داد. یکی از مزیت های سپردن پرونده به وکیل های موسسه حقوقی وکلای تلفنی سابقه و تجربه بالا است.

 

مشاوره قانون کار 
مشاوره حقوقی مشاغل سخت و زیان بار 
مشاوره حقوقی امور اداری و دولتی 
حق الوکاله وکیل 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

حسین

در اداره کار پردیس علیه کارفرما شکایت کردم.دنبال یه وکیلی هستم که بعد محکومیت کارفرما و پرداخت مطالبات حق وکیل را پرداخت کنم


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.