قرارداد با وکیل لاریجان

قرارداد با وکیل لاریجان

قرارداد با وکیل لاریجان

به توافق الزام آور میان اشخاص که متضمن حقوق و تکالیف آنها نسبت به یکدیگر باشد قرارداد گفته می شود. به بیان ساده تر، قرارداد توافق دو یا چند اراده برای ایجاد یک اثر حقوقی است. قرارداد ها انواع مختلفی دارند و در دسته بندی های جداگانه ای قرار می گیرند. قرارداد با وکیل یکی از مهمترین قرارداد هایی است که نشان دهنده توافق وکیل و موکل خواهد بود. توافق مذکور برای انجام امور مشخص در ازای دریافت حق الوکاله از پیش تعیین شده منعقد می شود. با این وجود پیش از انعقاد قرارداد با وکیل لاریجان یا سایر وکلا، باید از چگونگی انعقاد قرارداد مطلع شوید. علاوه بر این باید ویژگی های یک وکیل خوب را به درستی بشناسید تا با وظایف و ویژگی های یک وکیل مجرب و کاربلد آشنا شوید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

با بیشتر شدن دعاوی کیفری و حقوقی، استفاده از مشاوره حقوقی در اولویت قرار گرفت. بر این اساس امروزه اطلاع از نحوه رسیدگی به پرونده و کسب نتیجه نیازمند استفاده کردن از تجارب و سواد یک وکیل کارکشته و ماهر می باشد. همیشه یکی از مهمترین دغدغه های مردم نحوه جستجوی یک وکیل خوب می باشد که در این زمینه می توانید از موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید. بنابراین بهتر است پیش از انتخاب وکیل، مهم ترین ویژگی های یک وکیل متخصص را بدانید تا بتوانید با خیال راحت وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک وکیل خوب علاوه بر داشتن اطلاعات و سواد کافی باید مشخصات و ویژگی های متعددی داشته باشد. برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه کنید.

 

وکلای خوب علاوه بر داشتن معلومات بالا، از صداقت بی نظیری برخوردار می باشند چرا که لازمه این حرفه وجود شفافیت و راستگویی میان وکیل و موکل خواهد بود. با بررسی سابقه کاری این دسته از وکلا در سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توان متوجه رزومه درخشان و قابل توجه آنها شد. علاوه بر این وجود فن بیان قوی و شیوایی کلام از دیگر مشخصات یک وکیل خوب می باشد که در جلسات دفاع کاربرد فراوانی خواهد داشت.

 

 

قرارداد وکالت

 

وکیل خوب نسبت به حفظ اسرار موکل خود امانت دار خوبی است و اطلاعات موکل را در اختیار اشخاص دیگر قرار نمی دهد. به علاوه وکلای خوب نسبت به قوانین و موضوعات حقوقی کشور تسلط کامل دارند. به همین دلیل همیشه معلومات خود را افزایش می دهند و اطلاعات جدید را به روز رسانی می نمایند. بر این اساس شایسته است پیش از انتخاب وکیل علاوه بر معلومات، سایر مشخصات و ویژگی های وکیل مورد نظر خود را نیز بررسی نمایید. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی   و کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس حاصل فرمایید.

 

چگونگی انعقاد قرارداد حضوری با وکیل

قرارداد وکالت به چند روش قابل تنظیم خواهد بود. بر این اساس می توان قرارداد وکالت را در دفاتر اسناد رسمی تنظیم نمود. این در حالی است که این قرارداد به صورت شرط در عقود نیز منعقد می شود. در حین انعقاد قرارداد باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که قید نمودن آنها در قرارداد وکالت اهمیت قابل توجهی خواهد داشت.

 

حق الوکاله وکیل در لاریجان

حق الوکاله میزان دستمزدی است که در ازای انجام وظایف توسط وکیل به او پرداخت می شود. میزان حق الوکاله وکیل در لاریجان یا سایر مناطق کشور بر اساس توافق میان وکیل و موکل پرداخت می شود. با این وجود در قرارداد های میان وکیل و موکل میزان حق الوکاله را بر اساس تعرفه قانونی قید می کنند و مبلغ مذکور در هاله ای از ابهام باقی می ماند. میزان حق الوکاله دریافتی بر اساس نوع پرونده و چالش های پیش روی وکیل متغیر می باشد. بر این اساس گاهی اوقات این مسئله در میزان دستمزد وکیل تاثیرگذار خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره حقوقی به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه نمایید.

 

 

هزینه مطالعه پرونده
وکیل قراردادها 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
حق الوکاله وکیل 
درباره ما 

 

در قرارداد وکالتی با وکیل چه نکاتی باید لحاظ گردد؟

اولین نکته ای که در هنگام انعقاد قرارداد باید مورد توجه قرار گیرد مطالعه دقیق مفاد و بندهای قرارداد می باشد. قرارداد وکالت در چند صفحه و با بندهای مختلف نگارش و آماده می شود. بنابراین لازم است در وهله اول با دقت تمام بندهای قرارداد را مطالعه نموده و برای رفع ابهام شفاف سازی صورت گیرد. در قرارداد وکالت باید حدود اختیارات وکیل را به طور کامل مشخص کنید. بنابراین اعطای اختیار تام به وکیل دادگستری به منزله این است که وکیل در طرح دعاوی مختلف دارای اختیار خواهد بود. به علاوه بهتر است در صورت پرداخت تمام یا بخشی از دستمزد وکیل، رسید دریافت کنید. در نهایت پس از انعقاد قرارداد و بررسی تمام مفاد آن، بهتر است یک نسخه از قرارداد را از وکیل دریافت نمایید.

 

انعقاد قرارداد وکالتی آنلاین با وکیل لاریجان

امروزه در کنار قراردادهای سنتی و دست نویس، قرارداد الکترونیک نیز میان وکیل و موکل منعقد می شود. برای انعقاد قراردادهای الکترونیک، وکیل از طریق سامانه خدمات الکترونیک قضایی وکلا، انعقاد قرارداد و نوع وکالت را مشخص می کند. سپس اطلاعات موکل را نیز وارد سیستم می کند. در نهایت اطلاعات طرفین درج شده و قرارداد امضا می شود.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.