شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی

شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی

شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی

با توجه به تحقیقات گسترده در جوامع اسلامی، مهمترین بنیان مورد توجه، بنیان خانواده است. قانون راههای مقابله با کانال های تلگرام صیغه یابی را با فراهم آوردن امکان شکایت از کانال صیغه یابی  مهیا نموده است. موسسه حقوقی وکلای تلفنی راههای قانونی برای شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی را به شما معرفی و همانند همیشه در کنار شماست. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 092122425670 تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

برای شکایت از کانال تلگرامی صیغه یابی چه باید کرد؟

برای شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی و معرفی آنها به مراجع قضایی می توان از طریق پلیس فتا  اقدام نمود. افراد در صورت مشاهده چنین کانال هایی در فضای مجازی می توانند از طریق سایت پلیس فتا مورد را گزارش دهند. لازم است گزارش و دادخواستی را مبتنی بر شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی تنظیم کنند. بعد از ثبت و بررسی های لازم توسط پلیس فتا و گزارش آن به دادسرا، دادستان مطابق مستندات جرم انجام گرفته را ثابت می کند.  افراد مجرم باید توسط مجازات های پیش بینی شده در قانون تنبیه شوند. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

آیا معرفی افراد برای صیغه کردن در کانال تلگرامی جرم است؟

با گسترش فناوری اطلاعات و در دسترس قرار گرفتن فضا های مجازی افراد سودجو و کلاهبردار، به دنبال گسترش کانال تلگرام صیغه یابی هستند. افرادی که در کانال تلگرام صیغه یابی و سایر مراکز فساد و فحشا  فعالیت دارند، افراد را تشویق به فعالیت در چنین کانال های مبتذلی میکنند. این اعمال از منظر قانون جرم بوده و در قانون مجازات های سنگینی برای ارتکاب به این جرایم پیش بینی شده است.

 

کانال صیغه یابی

مجازات راه اندازی کانال تلگرامی صیغه یابی چیست؟

با توجه به اصل بر بنیاد خانواده و جامعه ای سالم، اشخاصی که کانال تلگرام صیغه یابی مراکز فساد و فحشا را تاسیس می کنند مجرمند.  تشویق و ترغیب کنندگان افراد ناآگاه از طریق فضای مجازی برای عضویت در کانال تلگرام صیغه یابی ، مورد مجازات قرار می گیرند. بر اساس ماده 639 قانون مجازات اسلامی افراد زیر به حبس از یک تا ده سال محکوم میشوند. در مورد بند «‌الف» علاوه بر مجازات مقرر، محل مربوطه به طور موقت با نظر دادگاه بسته خواهد شد:

‌الف - کسی که مرکز فساد و فحشا دایر یا اداره کند.

ب - کسی که مردم را به فساد و فحشا تشویق نموده یا موجبات آن را فراهم نماید.

تبصره - هر گاه بر عمل فوق عنوان قوادی صدق نماید علاوه بر مجازات مذکور به حد قوادی نیز محکوم میگردد.

 

مرجع قضایی صالح برای رسیدگی به پرونده کانال تلگرامی صیغه یابی

از منظر قانون هیچ مرجع رسمی، که مجوز در زمینه کانال تلگرام صیغه یابی در فضای مجازی صادر کند وجود ندارد. تمامی کانالهای که در این زمینه فعالیت می کنند بدون مجوز رسمی از مراجع قضایی هستند. تمامی جرایم در کانال های تلگرام صیغه یابی و یا همسر یابی ماهیتی کلاهبرداری دارند. نیروی انتظامی یا همان پلیس فتا صلاحیت رسیدگی به تمامی جرایم در حوزه ای امنیتی ، اجتماعی و فرهنگی را در فضای مجازی را داراست.

اولین مرجع رسیدگی به شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی و جرایم و پروندهای کانال تلگرام صیغه یابی دادسرای جرائم رایانه ای است. افراد بعد از اطلاع از وجود چنین مراکزی در فضای مجازی می توانند گزارش را به پلیس فتا اعلام نمایند و به دادسرا برای تنظیم شکایت مراجعه کنند. شما می توانید از  مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان در وبسایت وکلای تلفنی بهره مند شوید

 

ارتباط در واتس اپ

حق الوکاله وکیل برای شکایت از کانال تلگرامی صیغه یابی

اشخاص بدون اطلاع از قوانین حقوقی مبادرت به شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی می کنند. این افراد مستندات و ادله ای نادرست را به دادگاه ارائه می دهند. به دنبال این شکایت، نه تنها نتیجه خوبی را دریافت نمی کنند، بلکه وقت و هزینه بسیار زیادی را در این مسیر صرف می کنند.

در صورتی که جرمی علیه شما در فضای مجازی و یا کانال های تلگرامی صیغه یابی به وقوع پیوست. با مشاوره حقوقی تلفنی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارتباط برقرار نمایید. حق الوکاله وکلای پایه یک دادگستری بابت انجام کار و دفاع از موکل در دادگاه با توجه به عرف و توافق طرفین دعوی است. میزان حق الوکاله توافقی با توجه به سختی کار و مدت زمان، در به نتیجه رساندن پرونده در محاکم قضایی در نظر گرفته میشود.

 

مشاوره حقوقی پلیس فتا در ایران 
مشاوره حقوقی کیفری 
هزینه نگارش شکوائیه 
نگارش شکوائیه 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ف.م

طرح شکایت از سایت ها و کانال های صیغه یابی و کلاهبرداری در تلگرام، مراجعه به دادسرای جرائم رایانه ای می باشد. دادسرای جرائم رایانه ای موظف به رسیدگی جرائم در فضای مجازی کشور، سایت ها و کانال های اجتماعی در بستر اینترنت می باشد. این دادسرا همچنین موظف به پیگیری تخلفات منجر به وقوع جرم در فضای سایبری کشور می باشد. این دادسرا باید با احقاق حق شاکی در این فضا عدالت نسبی را برقرار نماید.


فاطمه عمادی

باسلام.، دادسرای جرائم رایانه ای و پلیس فتا صلاحیت رسیدگی به شکایت از سایت ها و کانال های صیغه یابی و کلاهبرداری در تلگرام را دارند همچنین تشویق و ترغیب کنندگان افراد ناآگاه از طریق فضای مجازی برای عضویت در کانال تلگرام صیغه یابی مطابق قوانین مجازات میشوند.


بشیر علی پاریاد

نخستین گام طرح شکایت از سایت ها و کانال های صیغه یابی و کلاهبرداری در تلگرام، مراجعه به دادسرای جرائم رایانه ای می باشد. دادسرای جرائم رایانه ای موظف به رسیدگی جرائم در فضای مجازی کشور، سایت ها و کانال های اجتماعی در بستر اینترنت می باشد. این دادسرا همچنین موظف به پیگیری تخلفات منجر به وقوع جرم در فضای سایبری کشور می باشد.


Mohammad sheykhi

بر اساس ماده 639 قانون مجازات اسلامی افراد زیر به حبس از یک تا ده سال محکوم میشوند. در مورد بند «‌الف» علاوه بر مجازات مقرر، محل مربوطه به طور موقت با نظر دادگاه بسته خواهد شد: ‌الف - کسی که مرکز فساد و فحشا دایر یا اداره کند. ب - کسی که مردم را به فساد و فحشا تشویق نموده یا موجبات آن را فراهم نماید. تبصره - هر گاه بر عمل فوق عنوان قوادی صدق نماید علاوه بر مجازات مذکور به حد قوادی نیز محکوم میگردد.


بهنام رحمانی فرد

باسلام از منظر قانون هیچ مرجع رسمی، که مجوز در زمینه کانال تلگرام صیغه یابی در فضای مجازی صادر کند وجود ندارد. تمامی کانالهای که در این زمینه فعالیت می کنند بدون مجوز رسمی از مراجع قضایی هستند. تمامی جرایم در کانال های تلگرام صیغه یابی و یا همسر یابی ماهیتی کلاهبرداری دارند. نیروی انتظامی یا همان پلیس فتا صلاحیت رسیدگی به تمامی جرایم در حوزه ای امنیتی ، اجتماعی و فرهنگی را در فضای مجازی را داراست. اولین مرجع رسیدگی به شکایت از کانال تلگرام برای صیغه یابی و جرایم و پروندهای کانال تلگرام صیغه یابی دادسرای جرائم رایانه ای است. افراد بعد از اطلاع از وجود چنین مراکزی در فضای مجازی می توانند گزارش را به پلیس فتا اعلام نمایند و به دادسرا برای تنظیم شکایت مراجعه کنند


مجید پریدست فومنی

با سلام حفظ ارکان خانواده جهت داشتن جامعه سالم در تمام جوامع بشری به شدت مورد حمایت است حال اگر در کشوری شرع و عرف و فرهنگ و اصالت مردم آن نیز پر پایه حجب و حیا و سایر الزامات یک خانواده سالم بنا نهاده شده باشد فعالیتهای جنسی که هدف از راه اندازی و خدمت رسانی آن تنها نگاه جنسی به انسانها باشد عملی مجرمانه و تابع مجازات خواهد بود لذا قانونگذار تکلیفی مستقل بر عهده ضابط و حافظ امنیت گمارده که رصد و توقیف چنین افراد و سایتهای است که شهروندان با مراجعه حضوری یا از طریق سایت پلیس فتا با طرح موضوع میتوانند عاملین فساد را معرفی و کمک به جمع آوری نمایند


امین

از منظر قانون هیچ مرجع رسمی، که مجوز در زمینه کانال تلگرام صیغه یابی در فضای مجازی صادر کند وجود ندارد. تمامی کانالهای که در این زمینه فعالیت می کنند بدون مجوز رسمی از مراجع قضایی هستند. تمامی جرایم در کانال های تلگرام صیغه یابی و یا همسر یابی ماهیتی کلاهبرداری دارند. نیروی انتظامی یا همان پلیس فتا صلاحیت رسیدگی به تمامی جرایم در حوزه ای امنیتی ، اجتماعی و فرهنگی را در فضای مجازی را داراست.


نیما عیسی زاده

به منظور طرح شکایت از سایت ها و کانال های صیغه یابی و کلاهبرداری در تلگرام باید تمام مدارک و مستندات دیجیتال مربوط به تخلفات یا جرایم در بستر اینترنت را به پلیس فتا یا دادسرا ارائه دهید. تمام این مدارک و مستندات باید همراه با شکواییه به پرونده شما پیوست گردند


مجید ولداسکندر

سلام بنظر میرسه که پلیس قبل از اینکه شخص شکایت کنه میتونه جلوی کلاهبرداری را بگیره چون هر لحظه میتونه این کانالها را با یک سرچ ساده پیدا کنه و به دادگاه یا دادسرا معرفی بکنه مثال بنویسه صیغه ببینه چندتا از این کانالها بالا میاد تا سر افراد کلاه نره


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.