وکیل ارزان برای طلاق توافقی

وکیل ارزان برای طلاق توافقی

وکیل ارزان برای طلاق توافقی

 

مشاوره حقوقی

 

دختر و پسرها به امید زندگی عالی و ایده آل زندگی مشترک را آغاز می کنند اما گاهی زندگی بر وفق مراد نخواهد بود و یکی از طرفین یا هر دو نفر آنها تصمیم به جدایی و بر هم زدن زندگی مشترک می گیرند. دادخواست طلاق می تواند از جانب زوج یا زوجه یا اینکه به صورت طلاق توافقی باشد.

زن و مرد هر دو راضی به جدایی و برهم زدن زندگی مشترک هستند در این حالت تصمیم به طلاق توافقی می گیرند. در طلاق توافقی زن و مرد بر سر مسائل مهمی همچون حضانت فرزند، مهریه، جهیزیه، هدایای بعد عقد، اجرت المثل و... به توافق می رسند.

برای دریافت راهنمایی های حقوقی در مورد این نوع طلاق می توانید از طریق موسسه حقوقی وکلای تلفنی با یک وکیل خوب و کاربلد مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

مهریه در طلاق توافقی

مهریه مالی است که هنگام عقد زوج تعهد می نماید که در ازای این ازدواج به زوجه بپردازد. به نحوی زوج از زمان امضای سند ازدواج بدهکار زوجه است و هر زمان زوجه مهریه را مطالبه کند باید به زوجه پرداخت شد. در هر شرایطی زوجه حق دارد مهریه خود را طلب کند و زوج نیز موظف به پرداخت آن است.

اما در طلاق توافقی همانطور که از اسم آن پیدا است بر مسائل مهمی از جمله مهریه توافقی مابین زوج و زوجه صورت می گیرد. به عنوان مثال در این توافق زوجه می تواند بخشی یا کل مهریه را به زوج ببخشد.

وکیل در طلاق توافقی

در طلاق توافقی، دادگاه بر اساس توافقی که در بین زن و مرد انجام شده است تصمیم به صدور رای عدم سازش می نماید. از این رو این توافق نامه دارای اهمیت است. وکیل بند به بند توافق نامه را برای طرفین طلاق تشریح می کند و آنها را از عواقب احتمالی آن با خبر می کند.

با توجه به اینکه حتی بعد از حکم دادگاه و قبل از ثبت طلاق می توانند توافق را برهم بزنند وکیل آنها را از این موضوع مطلع می کند. یکی از طلاق هایی که روند آن کوتاه و خیلی سریع به نتیجه میرسد طلاق توافقی است البته با حضور یک وکیل خوب این روند کوتاه تر نیز می شود.

اگر سوالات حقوقی متعدد در مورد طلاق توافقی دارید می توانید از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان سوالات خود را مطرح کنید. در کمترین زمان ممکن بهترین وکیل طلاق در موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

 

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

وکیل کاربلد برای طلاق توافقی

برخی از وکلا به صورت تخصصی فقط در حوزه طلاق وکالت قبول می کنند. یک وکیل کاربلد در حوزه طلاق توافقی دارای تجربه و دانش بالای حقوقی است. این وکیل به دلیل تسلط بر مواد قانونی بهترین راه حل را برای انجام طلاق بکار می گیرد.

اگر دنبال وکیل حرفه ای و کاربلد در حوزه طلاق به صورت توافقی هستید از موسسه حقوقی وکلای تلفنی کمک بگیرید. وکلای با تجربه زیادی در این موسسه مشغول فعالیت هستند.

حق الوکاله وکیل ارزان برای طلاق توافقی

سالانه تعرفه حق الوکاله توسط مراجع ذیربط تعیین و ابلاغ می شود اما آن چیزی که واقعیت دارد برای طلاق توافقی هر وکیل مبلغی را برای حق الوکاله به موکل خود اعلام می کند. اما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی تعرفه های منصفانه ای را مشاهده می کنید. در این موسسه برای انجام طلاق توافقی ارزان ترین تعرفه به موکل اعلام می شود.

موکل با پرداخت حق الوکاله ارزان یک وکیل خوب و کاربلد را برای انجام طلاق توافقی در اختیار خواهد داشت. تمامی وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری هستند که تجربه بالایی در زمینه طلاق توافقی در اختیار دارند.

 

ارتباط در واتس اپ

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق توافقی در تهران

اگر می خواهید به تنهایی و بدون حضور وکیل در کنار خود طلاق توافقی را در دادگاه پیگیری کنید، پیشنهاد می شود قبل از انجام هر کاری با یک وکیل خوب مشاوره حقوقی طلاق انجام دهید. وکیل شما را در برای انجام تمامی مراحل راهنمایی خواهد کرد.

همچنین مشاور به شما کمک می کند تا توافق قانونی با همسر خود بنویسید و بر اساس آن طلاق بگیرید. انجام مشاوره حقوقی یکی از ارزانترین راه حل های مناسب برای رفع مشکلات حقوقی است. زوجین می توانند قبل از اینکه اقدام به گرفتن طلاق بگیرند با یک وکیل خوب مشاوره حقوقی انجام دهند.

وکیل طلاق توافقی در انجام مشاوره حقوقی علاوه بر اینکه مسیر درست دادخواست را به طرفین طلاق نشان می دهد آنها را نیز در نوشتن دادخواست و توافقنامه کمک خواهد کرد.

 

وکیل طلاق توافقی غرب تهران 
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی طلاق توافقی 
مشاوره حقوقی خانواده
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

حسین سیفی

آنچه در خصوص طلاق توافقی مورد توجه است این موضوع می‌باشد که عملا نتیجه طلاق توافقی صدور گواهی عدم امکان سازش می‌باشد که بسیار نزدیک به حکم صادره در پس طلاق به درخواست زوج می‌باشد . البته در طلاق توافقی غالبا ارجاع به مشاورین پیش بینی گردیده است که چیزی در حدود چهل و پنج روز به درازا می‌کشد و پس آن میتوان ارایه دادخواست نمود


سعید ربیعی

با سلام در کل باید بدانیم که به دو شیوه می توان طلاق گرفت از چه شیوه ای اول تنظیم دادخواست تقاضای طلاق و یا فسخ نکاح و ثبت آن در دفتر خدمات قضایی و انتظار برای تشکیل جلسه و رسیدگی در دادگاه خانواده می باشد که این مورد علاوه بر صرف هزینه ی گزاف و زمان طولانی نتیجه نهایی به میزان ۶ الی ۷ ماه یا شاید هم بیشتر طول خواهد کشید ولی در شیوه دوم یا همان طلاق توافقی طرفین کلیه توافقات خود را انجام داده و مکتوب می نمایند و به پیوست یک دادخواست تقاضای صدور حکم مبنی بر عدم امکان سازش آن را به دادگاه خانواده تقدیم می نمایند و در این حالت نه تنها هزینه صرف شده بسیار کم است بلکه در مدت زمان کم و با حصول اطمینان بیشتر بهترین نتیجه لحاظ خواهد شد البته باید گفت که پروسه صدور حکم طلاق الزام نیاز به اخذ وکیل دادگستری دارد یعنی شما نمی توانید حتی در طلاق توافقی و هنگامی که حکم طلاق در شرف صادر شدن است بدون وکیل مبادرت به این امر نمایید پس بهتر است در اموری مانند طلاق که آثاری از قبیل نفقه و مهریه جهازی و سایر حقوق مالی را به دنبال دارد


محسن جعفری

با سلام با دیدگاه و رویه معمول در سایت وکیل تلفنی برای اخذ و مشاوره وکالت درمیابیم که در دسترس بودن آسان و تخصص وکلا باعث ارتباط با این سایت میباشد ، با تشکر از وکلا و دست اندرکاران این سایت


فریبرز ذوالفقاری

با سلام دختر و پسرها به امید زندگی عالی و ایده آل زندگی مشترک را آغاز می کنند اما گاهی زندگی بر وفق مراد نخواهد بود و یکی از طرفین یا هر دو نفر آنها تصمیم به جدایی و بر هم زدن زندگی مشترک می گیرند. دادخواست طلاق می تواند از جانب زوج یا زوجه یا اینکه به صورت طلاق توافقی باشد. زن و مرد هر دو راضی به جدایی و برهم زدن زندگی مشترک هستند در این حالت تصمیم به طلاق توافقی می گیرند. در طلاق توافقی زن و مرد بر سر مسائل مهمی همچون حضانت فرزند، مهریه، جهیزیه، هدایای بعد عقد، اجرت المثل و... به توافق می رسند. برای دریافت راهنمایی های حقوقی در مورد این نوع طلاق می توانید از طریق موسسه حقوقی وکلای تلفنی با یک وکیل خواهید داشت


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، همان طور که همگی ما می دانیم در کشور بعلت مشکلات اقتصادی چند ساله اخیر و بر هم خوردن نظم و آرامش انسان ها از یک سو و هجوم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وابسته به آن که با سرعت خیره کننده ای در میان مردم رخنه کرده اند بدون آنکه آگاهی لازم در باره آنها داده شده باشد از سوی دیگر باعث شده که متاسفانه، آمار پرونده های موجود در دادگاه ها روز به روز افزایش پیدا کرده و اوضاع نامناسبی بر جامعه حاکم گردد. از طرفی بعلت بالا بودن هزینه های گرفتن وکیل در دعوای باعث شده خیلی از افراد علی رغم ذینحق بودن نتوانند به طور کامل و جامع از حق و حقوق خویش دفاع نمایند و می بایست علاوه بر جبران خسارت ، هزینه های دادگاه را نیز تحمل کنند . برای حل این مشکل موسسه وکیل تلفنی با جذب افراد دلسوز و با تجربه در صدد حل گرفتاری های کاربران خود بر آمده و بسیاری از نگرانی های آنها را رفع و رجوع می نمایند. این وکالت می تواند در حوزه های گوناگونی از طلاق باشد چه طلاق توافقی و چه شقوق دیگر آن ، کافی است جهت حل مشکل خود به یکی از شماره های موسسه تماس بگیرید تا در کمتر از 5 دقیقه به یک وکیل متخصص وصل شده و مشکل خویش را بر طرف نمایید.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.