وکیل کسب و کار

وکیل کسب و کار

وکیل کسب و کار

در شرف راه اندازی کسب و کار و بیزینس هستید؟! می‌خواهید از همین اول راه، تمام جوانب را بسنجید و محکم و استوار قدم بردارید تا بعدها در مسائل حقوقی و روابط کاری خود با کارمندان و طرفین قراردادتان، دچار مشکل نشود؟! یا این که مدتیست استارت کسب و کارتان را زده اید و به دلیل سهل انگاری در ابتدای راه، حالا که وارد مسیر سنگلاخی و پر دست انداز کار شده اید، نمی‌دانید چطور باید این مسیر را طی کنید تا مشکلی پیش نیاید؟! وکیل کسب و کار موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهترین شخصی است که می‌تواند دست شما را بگیرد و دغدغه ها و چالش های این راه دشوار را برای شما پوچ کند!

در ادامه درباره این که وکیل کسب و کار کیست و چه تخصص هایی دارد صحبت خواهیم کرد. همچنین خواهیم گفت محدوده فعالیت این وکیل چقدر است و در چه زمینه هایی می‌تواند به مشکلات شما رسیدگی کند. پس اگر جزو صاحبین شرکت ها و استارتاپ ها هستید یا هر کسب و کار دیگری دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل کسب و کار کیست؟

وکیل کسب و کار، فردی است که؛ اولا درباره تمام قوانین، آیین و تبصره های مربوط به انواع کسب و کارها اطلاعات کافی دارد و ثانیا مشکلات و مسائل حقوقی مربوط به محیط کار و صاحبین کسب و کارها را می‌شناسد. این فرد همان کسی است که صاحبین کسب و کارها برای پیشبرد اهداف خود در زمینه مباحث حقوقی و حل مشکلاتشان، از او کمک می‌گیرند.

بعضی از اشخاص، وکیل کسب و کار را همان وکیل کار می‌دانند، در حالی که چنین نیست! وکیل کار تخصص و تجربه کافی برای راهنمایی و کمک به همه افراد دارای شغل را دارد. به عبارت دیگر وکیل کار فردی است که همه کارمندان، کارگران، پیمانکاران و ... می‌توانند برای حل مشکلات حقوقی خود به او مراجعه کنند. اما وکلای کسب و کار حوزه فعالیت محدودتری دارند. حوزه فعالیت ایشان فقط مسائل و مباحث حقوقی مربوط به صاحبین کسب و کارها را شامل می‌شود نه کارمندان و کارگران و ... .

 

وکیل کسب و کار در چه زمینه هایی تخصص دارد؟

بالاتر گفتیم که صاحبین همه کسب و کارها چه از نوع سنتی باشد و چه از نوع مدرن، می‌توانند از پیش از شروع بکار و برای حل یا جلوگیری از مشکلات و چالش های حقوقی خود، به وکیل کسب و کار مراجعه کنند. از همین جا می‌توان فهمید که این وکیل باید تک تک قوانین و تبصره های قانونی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، به صاحبین کسب و کارها مربوط می‌شوند را بشناسد. او باید همچنین تخصص و تبحر لازم برای رسیدگی به پرونده های حقوقی این افراد در مراجع و سازمان ها را نیز داشته باشد.

 

 

 

مشاوره حقوقی با وکیل کار

 

وکیل کسب و کار خوب از کجا پیدا کنم؟

درصد کثیری از وکلای دارای پرونده وکالت فعال، در تمام زمینه های حقوقی فعالیت دارند و به نوعی وکیل عمومی هستند. ما هرگز در کار این وکلای عزیز ایراد وارد نمی‌کنیم! اما خب این کاملا بدیهی و مسلم است که وکیلی که فقط در یک حوزه و به صورت تخصصی فعالیت می‌کند، با وکیل فعال در همه حوزه ها فرق خواهد داشت. بنابراین احتمالا شما الان به دنبال وکیلی هستید که به صورت اختصاصی در حوزه کسب و کار فعالیت دارد. چون مطمئنید در این صورت به بهترین شکل ممکن به چالش هایی که دارید رسیدگی خواهد شد.

تعداد وکلای کسب و کار در ایران زیاد نیست. تعداد قابل توجهی از این وکلا نیز با شرکت ها و بیزینس های بزرگ قرارداد دارند و پرونده های دیگر را قبول نمی‌کنند. اما نگران نباشید! موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهترین وکلای کسب و کار را به شما معرفی می‌کند.

شما می‌توانید با خرید مشاوره حقوقی تلفنی، یا از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه ما اقدام به مشورت با وکیل کسب و کار کنید. پس از مشورت نیز در صورت تمایل امکان عقد قرارداد وکالت و واسپاری پرونده به وکیل مورد نظر، فراهم خواهد بود.

 

 

 

مشاوره قانون کار 
مشاوره حقوقی دورکاری 
مشاوره حقوقی اداره کار
مشاوره حقوقی امور اداری یا دولتی 
درباره ما 

 

مزایای مشورت با وکیل کسب و کار

همه افراد جامعه برای حل مشکلات حقوقی خود به وکیل، کارشناس حقوقی یا شخصی آگاه و مدبر رجوع می‌کنند. چون خوشبختانه در حال حاضر مردم نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کرده اند و می‌دانند بدون کمک وکیل، نمی‌توانند از پس مشکلات حقوقی خود برآیند.

شما هم که صاحب یک کسب و کار هستید و با افراد مختلف و چالش های گوناگون سروکار دارید، مطمئنا باید مثل همه مردم، حل و فصل بخشی از این چالش ها را به افراد متخصص بسپارید. فقط در این صورت است که آرامش خاطر خواهید داشت و با خیالی آسوده به سایر کارها رسیدگی خواهید کرد!

وقتی با وکیل کسب و کار مشورت کنید، بدون کوچک‌ترین نگرانی و استرسی تاثیرگذارترین راه حل ها را پیدا خواهید کرد. این موضوع مسلما به شما کمک خواهد کرد تا سریع‌تر و بدون دردسر، به اهدافی که دارید برسید.

 

 

 

وکیل اداره کار

 

حق الوکاله وکیل کسب و کار

یکی از عوامل موثر در تعیین میزان حق الوکاله وکلا، حوزه فعالیت ایشان است. در نتیجه حق الوکاله وکیل کسب و کار مطمئنا متفاوت از حق الوکاله سایر وکلا خواهد بود. اما در میان وکلای کسب و کار نیز، وکلای متخصص و باتجربه حق الوکاله بیشتری دارند. البته نوع مشکل به وجود آمده هم در میزان این مبلغ، موثر خواهد بود.  بنابراین برای تعیین حق الوکاله وکیل کسب و کار، باید تمام این موارد در نظر گرفته شود. پس اگر به دنبال اطلاع از مبلغ دقیق حق الوکاله وکلای کسب و کار هستید، باید از طریق مشاوره حقوقی با وکیل مورد نظر این موضوع را جویا شوید. همچنین می‌توانید با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.