وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران

وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران

وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران

وکیل پایه یک دادگستری خانم فردی بوده که تخصص و مهارت کافی برای برعهده گرفتن پرونده‌های حقوقی بزرگ را دارد. این شخص با استناد به سابقه کاری و تحصیلی خود، دانشی داشته که از آن در جهت بهبود شرایط افراد استفاده می‌کند.

بسیاری از افراد از قشرهای مختلف در طول زندگی نیاز به مشورت با وکیل پیدا می‌کنند. این افراد بسته به موقعیت مالی و انتخاب شخصی، به سراغ وکلای مرد و زن می‌روند. انتخاب از بین وکلا تا زمانی که براساس استعدادهای آن‌ها باشد،‌ تصمیم صحیحی است. با این حال پیشنهاد می‌شود در نقطه شروع به سراغ مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان بروید تا تصمیم نهایی خود برای انتخاب وکیل را بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

وکیل پایه یک فردی بوده تحصیلات خود را در زمینه رشته حقوق گذرانده و لیسانس دریافت کرده است. بعد از دریافت مدرک، در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت می‌کند. این آزمون به صورت سراسری بوده و فقط هم یک بار در سال انجام می‌شود. بنابراین اگر نتواند در آزمون قبول شود، باید یک سال دیگر هم صبر کند. به همین دلیل لازم است تا مطالعات کافی در این حوزه داشته باشید.

فارغ التحصیل رشته حقوق، در صورتی که آزمون کانون وکلا را با موفقیت پشت سر بگذارد؛ باید برای شروع فعالیت خود برخی مدارک را ارائه دهد. این مدارک اعلام می‌کنند که فرد نه اعتیاد داشته و نه عدم سو پیشینه کیفری، بنابراین فرد مناسبی برای فعالیت در زمینه حقوقی است. بعد از اینکه گواهی‌های لازم ارائه شده و شخص باید مدت زمانی را به عنوان کارآموز بگذراند و در نهایت تبدیل به وکیل شود.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با مشاور حقوقی

وکیل پایه یک فردی بوده که می‌تواند به نمایندگی از شما، یعنی با وکالت از جانب شما کلیه امور حقوقی را انجام دهد. این کارها شامل شرکت در دادگاه‌ها و مراجع قضایی و همچنین پر کردن انواع فرم‌ها است. علاوه بر این می‌تواند در مواقع ضروری و لازم از حقوق شما دفاع کند.

 

وکیل خانم در تهران

مشاور حقوقی شخصی بوده که روی قوانین و مقررات تدوین شده تسلط دارد. او با دانش و مطالعاتی که داشته می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها بسته به تخصص خودش؛ مشورت دهد. به عنوان مثال یک مشاور حقوقی در یک شرکت می‌تواند راهنمایی‌های لازم برای عقد قرارداد یا خرید محصولات را متذکر شود.

پس متوجه می‌شویم که وکیل و مشاور حقوقی حوزه فعالیت‌های تقریبا یکسانی دارند. هر دو این افراد در زمینه‌های حقوقی و امور مربوط به آن کار می‌کنند. با این حال،‌ یکی از آن‌ها در مقام مشاور و دیگری در مقام وکیل تخصص دارند. می‌توان به عبارت ساده‌تر گفت که وکیل حوزه اختیارات گسترده‌تری دارد.

مراحل لازم برای دریافت پروانه وکالت دادگستری

برای اینکه بتوانید به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری فعالیت کنید، لازم است تا دوره‌های کارآموزی را گذرانده و پروانه وکالت هم دریافت کنید. در صورتی که نتوانید پروانه وکالت خود را دریافت کرده یا بعد از دریافت به هر دلیلی از دست دهید؛ امکان ادامه فعالیت در زمینه امور حقوقی از شما سلب می‌شود.

مراحل لازم برای این دریافت هم این است که ابتدا برای تحصیل وارد یکی از رشته‌های مرتبط با حقوق شوید. برای این هم دو راه وجود داشته؛ یک دادن کنکور و وارد شدن به یکی از دانشگاه‌های معتبر و وارد شدن به حوزه علمیه قم. در صورتی که وارد حوزه علمیه شوید، مدرک معادل دریافت خواهید کرد.

بعد از اتمام تحصیلات خود باید برای آزمون ورودی وکالت ثبت نام کنید. این آزمون همانطور که گفتیم سالی یکبار برگزار می‌شود و در صورت قبول نشدن باید یک سال دیگر هم صبر کنید. سپس یک دوران 18 ماهه کارآموزی خواهید داشت. هنگامی که دوره کارآموزی شما تمام شود، باید در آزمون اختبار شرکت کنید. با قبول شدن در این آزمون هم مجوزهای لازم را کسب خواهید کرد.

 

مشاوره حقوقی با وکیل خلنم

آزمون اختبار هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی برگزار شده و در آن پرونده‌های مختلفی برای قضاوت و نحوه تحلیل و استدلال شما ارائه می‌شود. در صورتی که این پرونده‌ها را حل کنید باید در یک مراسم تحلیف شرکت کرده و سوگندنامه وکالت پایه یک را دریافت کنید.

ملاک تعیین حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری

برای تعیین حق الوکاله یک وکیل، ملاک‌های زیادی وجود دارد. یکی از این ملاک‌ها میزان تجربه فرد است. به عنوان مثال وکیلی که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه امور حقوقی داشته باشد، حق الوکاله بسیار بالاتری نسبت به وکلای کم تجربه‌تر دریافت می‌کند. همچنین حوزه تخصصی فرد هم در میزان حقوق دریافتی موثر خواهد بود.

یک وکیل شاغل در زمینه امور کیفری که سابقه دفاع از پرونده‌های بزرگ و قدرتمند را داشته باشد، از وکلایی که بیشتر کارهای مشاوره انجام می‌دهند، حق الوکاله بیشتری هم دریافت می‌کنند.

مورد مهم بعدی این است که نرخ تعیین شده از سوی کانون وکلا چقدر باشد. برای درک بهتر این بخش اجازه دهید به این موضوع اشاره کنیم که درصدی از هر پرونده سهمی است که وکیل همان پرونده دریافت می‌کند. بنابراین اگر یک پرونده حقوقی در صورت برنده شدن مبلغی برابر با 10 میلیارد تومان دریافت کند؛ وکیل آن پرونده 10 درصد از این رقم را به عنوان حق الزحمه خود طلب خواهد کرد. توصیه ما این است که برای دریافت رقم دقیق دستمزد حتما یک مشاوره حقوقی با یکی از موسسات یا وکلای مورد نظر خود داشته باشید.

 

ارتباط در واتس اپ

وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران

وکیل پایه یک دادگستری خانم، فردی بوده که تحصیلات خود را در زمینه حقوق به پایان رسانده است. حداقل مدرک لیسانس برای شرکت در آزمون وکالت ضروری است. افراد می‌توانند مدارک تحصیلی بالاتری هم داشته باشند اما ملاک ضروری قبولی در آزمون وکالت پایه یک دادگستری است.

بعد از قبولی در آزمون، وکیل خانم باید دوران کارآموزی خود را شروع کند. بعد از نزدیک به دو سال دوران کارآموزی، نوبت شرکت در آزمون اختبار می‌رسد. اتمام این آزمون، منجر به دریافت پروانه وکالت می‌شود. از این لحظه به بعد خانم وکیل می‌تواند در کلیه امور حقوقی تخصصی خود مشغول به کار شده و از پرونده‌های مختلف دفاع کند. اگر شما هم به دنبال یک وکیل خانم باتجربه در تهران هستید پیشنهاد می‌شود تا ابتدا یک مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

 

حق الوکاله وکیل 
مشاوره حقوقی رایگان با وکلای دادگستری تهران 
مشاوره حقوقی در تهران 
هزینه وکیل و مشاوره 
درباره ما 


نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.