وکالت در دعاوی طلاق کرج

وکالت در دعاوی طلاق کرج

وکالت در دعاوی طلاق کرج

حتما قبلا بارها از تلویزیون و سایر رسانه ها شنیده اید که آمار طلاق در ایران روز به روز در حال افزایش است. این آمار و ارقام نشان می‌دهند که اکثر طلاق ها در شهرهای بزرگ مثل کرج ثبت می‌شوند. متاسفانه راهروهای دادگاه های خانواده این شهر پر است از خانواده هایی که درگیر پرونده طلاق شده اند و توان دفاع از خود و مطالبه حق خود را ندارند. اگر ساکن کرج هستید یا این که در دادگاه های این شهر پرونده طلاق در حال بررسی دارید، توصیه می‌کنم حتما از وکیل طلاق در کرج کمک بگیرید.

اگر در جستجوی بهترین وکیل طلاق در کرج هستید تا بتوانید با کمک او، بدون دردسر و سریع حکم طلاق را از دادگاه بگیرید، حتما با موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

تعریف طلاق در قانون ایران

وکیل طلاق در کرج می‌گوید: طلاق نوعی ایقاع است و از حقوق مرد به حساب می‌آید. طبق این حق مرد هر زمان که بخواهد می‌تواند الفاظی را به زبان آورد و به این ترتیب به رابطه زوجیت خود خاتمه بخشد. البته مرد می‌‌تواند این حق را به زن واگذار کند، که در این صورت طلاق ایقاع از طرف زن خواهد بود.

واژه طلاق در لغت به رها شدن و جدا شدن معنا شده است. بنابراین با وقوع آن زن و مرد از یکدیگر جدا می‌شوند و دیگر محرم و حلال یکدیگر نخواهند بود و همچنین تعهدی نسبت به یکدیگر نخواهند داشت.

 

علل عمده طلاق در ایران

از شما می‌خواهم قبل از خواندن ادامه مطلب چند لحظه عمیقا به این موضوع فکر کنید که علل عمده طلاق در ایران چیست؟! مطمئنم اکثر شما به یک نتیجه یعنی "شرایط نامطلوب اقتصادی"  خواهید رسید!

بله نامساعد بودن شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه یکی از عمده دلایل طلاق در ایران است. اما خب همه خانواده ها در همین شرایط قرار دارند ولی چرا فقط برخی از آن ها طلاق می‌گیرند؟!

از نظر وکیل طلاق در کرج، همسرگزینی اشتباه و غلط و نداشتن مهارت رفتار با همسر، از دیگر دلایلی هستند که وقتی در کنار شرایط اقتصادی نامطلوب قرار می‌گیرند باعث می‌شوند تا زوجین به بن بست برسند، و تصمیم به طلاق بگیرند.

البته شاید در پرونده های طلاق و صحبت های زوج هایی که درگیر طلاق هستند اثری از این دلایل وجود نداشته باشد، اما اگر به عمق ماجرا بروید قطعا به یکی از این موارد خواهید رسید.

 

روش های رایج طلاق در ایران

در تعریف طلاق از زبان وکیل طلاق در کرج گفتیم که این یک حق قانونی برای مرد است. همین موضوع باعث می‌شود تا بعضی ها گمان کنند در ایران فقط یک روش برای طلاق وجود دارد، آن هم به درخواست مرد و از جانب اوست.

اگر شما هم چنین تفکری دارید باید بدانید که سخت در اشتباهید! چون طلاق از جانب مرد فقط یک روش از سه روش رایج طلاق در ایران است. طلاق توافقی و طلاق از جانب زن نیز دو روش دیگر هستند که شرایط خاص دارند.

اتفاقا بیشتر پرونده های طلاق در چند سال اخیر از نوع طلاق توافقی بوده اند. چون افراد به این نتیجه رسیده اند که برای دریافت سریع و آسان حکم طلاق از دادگاه، بهتر است با طرف مقابل خود به توافق برسند.

 

 

نگارش دادخواست طلاق
حق الوکاله وکیل طلاق در کرج
مشاوره حقوقی طلاق
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

وکیل طلاق چه خصوصیاتی دارد؟

واسپاری پرونده طلاق به وکیل طلاق در کرج مخصوصا در طلاق از جانب زوجه، بدون شک بهترین راهی است که به پیروزی شما در پرونده کمک می‌کند. اما شما برای دریافت بدون دردسر حکم طلاق، مسلما باید به سراغ وکیل طلاق خوب و مجرب بروید نه هر وکیلی!

حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد و ما چطور می‌توانیم بفهمیم این وکیل خوب است یا نه؟! اهم ویژگی ها و خصوصیات وکیل دعاوی طلاق خوب عبارتند از:

  • مطلع بودن از مباحث فقهی و حقوقی و قوانین موجود در حوزه طلاق و خانواده؛
  • توانایی ارائه مشاوره حقوقی و راهنمایی خانواده ها در زمینه طلاق؛
  • شناخت مدارک محکمه پسند در موضوع طلاق؛
  • داشتن اطلاعات کامل و به روز درباره اوضاع اجتماعی منطقه؛ (مثلا وکیل طلاق در کرج باید از مسائل و مشکلات شهر کرج مطلع باشد).
  • راز دار و مورد اعتماد بودن؛

شما با چند جلسه مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری به راحتی خواهید فهمید که آیا وکیل منتخب متصف به این صفات و خصوصیات هست یا نه. اگر فرصت کافی برای مشاوره حقوقی ندارید هم می‌توانید با اطمینان خاطر پرونده خود را به وکیل طلاق موسسه حقوقی وکلای تلفنی بسپارید. زیرا وکلای موسسه ما همگی جزو خبره‌ترین و باتجربه ترین وکلا هستند.

 

مزایای داشتن وکیل در پرونده طلاق

داشتن وکیل در پرونده طلاق مزایای بسیاری دارد. افزایش احتمال بُرد و تسریع پروسه رسیدگی به پرونده و صدور حکم، دو مورد از مهمترین مزایای وجود وکیل در پرونده طلاق هستند. علاوه بر این موارد، همین که شما مجبور به بالا و پایین کردن پله های دادگاه نباشید و جنگ اعصاب نداشته باشید، خود بزرگ‌ترین مزیت است.

پس اگر به دنبال دریافت سریع حکم طلاق هستید تا بتوانید هرچه سریع‌تر این دغدغه و چالش را به پایان برسانید، همین حالا با شماره 09212242670 تماس بگیرید و اقدامات لازم برای عقد قرارداد با بهترین وکیل طلاق را انجام دهید.

 

 

وکیل طلاق در کرج

 

حتی اگر تمایل به داشتن وکیل ندارید نیز بهتر است از طریق مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان، با یکی از وکلای طلاق موسسه ما در ارتباط باشید. چون مشاوره حقوقی با وکیل طلاق به تکمیل اطلاعات شما کمک می‌کند و احتمال بُرد شما را افزایش می‌دهد.

 

بهترین وکیل طلاق در کرج

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، هدف ما از نگارش این محتوا این بود که بهترین وکیل طلاق در کرج را به شما معرفی کنیم. موسسه حقوقی وکلای تلفنی همانطور که می‌دانید یکی از باسابقه‌ترین موسسات حقوقی است که با اکثر وکلای مجرب اقصی نقاط کشور همکاری دارد. بنابراین شما می‌توانید برای دریافت نام و آدرس بهترین وکیل طلاق در کرج یا هر شهر و استان دیگر، با کارشناسان موسسه ما در ارتباط باشید.

 

حق الوکاله وکیل طلاق در کرج

حق الوکاله وکیل طلاق در کرج و به طور کلی حق الوکاله تمام وکلای طلاق، طبق تعرفه حق الوکاله دعاوی خانوادگی که توسط سازمان های ذی‌ربط در ابتدای هر سال اعلام می‌شود، محاسبه خواهد شد. وکیل طلاق بر اساس مبلغ اعلام شده و با نظر به این که طلاق از کدام نوع است و پرونده در مرحله بدوی یا تجدیدنظر قرار دارد، مبلغی به عنوان حق الوکاله از شما مطالبه خواهد کرد.

 


سوالات متداول

نظرات

بهنام رحمانی فرد

باسلام یکی از راه های جدا شدن زوجین از یکدیگر طلاق می باشد که امروزه در دادگاه های خانواده با پرونده های متفاوتی از طلاق مواجه هستیم پرونده های طلاق ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشند که بعضی از طلاق ها به دلیل این رخ می دهد که زوج نمی تواند از لحاظ اقتصادی مشکلات زوجه را برطرف نماید و نفقه زوجه را پرداخت نمی نماید اما آنچه که در اینجا حائز اهمیت است این است که برای طلاق نیازمند آگاهی هستیم به گونه‌ای که اگر از افراد متخصص در این زمینه کمک نگیریم ممکن است بسیاری از حقوق ما نادیده گرفته شود،اگرچه دعاوی طلاق بسیار گسترده می باشد اما برای آنکه زوجه بتواند طلاق بگیرد بایستی ادله ای داشته باشد که در دادگاه مورد قبول واقع شود که برای این امر لازم است با وکیل متخصص مشورت کنیم این مقاله به خوبی نیاز افراد جامعه را به وکیل متخصص مشخص می نماید،در قانون ما زوج می‌تواند بدون ادله زوجه را طلاق دهد،اما بسیاری از افراد فکر می‌کنند که برای طلاق از جانب زوج نیاز به ادله قابل قبول می باشد،با توجه به اینکه بسیاری از پرونده های دادگاه ها را طلاق تشکیل می دهد بایستی گفت که دلیل عمده آن می تواند عدم تفاهم باشد تفاهم به معنی درک کردن دیگران می باشد که بسیاری از زوجین به دلایل مختلف آن را نادیده گرفته و روابط آنها منجر به طلاق میشود.


معراج فرجی

درخواست طلاق چه از طرف زن باشد و چه مرد اگر به نحو مطلوب دفاع صورت نگیرد ممکن است منجر به تضییع حق شود. لذا بهره بردن از وکیل امری ضروری در این مورد است .


سید محمد مهدی خلیل زاده

با سلام و تشکر از موسسه وکیل تلفنی وکیل متخصص و کارشناس به مثابه میانبری در میان انبوه راه های طولانی و بیراههه هاست. دقت در انتخاب وکیل نصف راه است.


سپیده کرمی

درود،امروزه در خانواده ها وکیل طلاق بیشترین درخواست را دارد. بعد از این که طرفین دیگر نمی توانند زندگی مشترک خود را ادامه دهند و در انتها تصمیم دارند که به گزینه طلاق رجوع کنند، در اینجا است که وظیفه وکیل طلاق است که با تعیین راه درست قضایی و حقوقی موضوع طلاق، اشتباهات این تصمیم گیری را می کاهد.


سارا کلهر

با سلام خواستم از مقالات و مطالب خوب و کاملتون تشکر کنم که به فرآیند افزایش علم حقوقی برای همه افراد جامعه کمک میکنید و به دغدغه افراد برای حل مشکلات حقوقیشون وقت میزارید ممنونم از


mohamad sheykhi

ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی مقرر داشته که: « مرد می تواند هر وقت که بخواهد زن خود را طلاق دهد.» اما زن در شرایطی خاص و با اثبات عسر و حرج یا شرایط ضمن عقد می تواند از طریق دادگاه و حتی با عدم رضایت مرد، طلاق بگیرد در واقع در این جا با تحقق شرایط، دادگاه مرد (زوج) را به طلاق اجبار می کند. انواع طلاق (چند نوع طلاق داریم) بائن رجعی بائن در لغت به معنی جدا شونده است در مثنوی آمده است که: پور سلطان گر بر او خائن شود آن سرش از تن بدان بائن شود طلاق بائن در مقابل طلاق رجعی، به طلاقی گفته می شود که برای مرد که حق طلاق با او بوده است و پس از ثبت طلاق حق رجوع نباشد به عبارت دیگر پس از ثبت طلاق بائن امکان رجوع برای مرد وجود ندارد. (ماده ۱۱۴۴ قانون مدنی) مورد دیگر انواع طلاق ,طلاق بائن است که خود چهار مورد است: هرگاه طلاق در موقعی انجام شود که زن دوشیزه و باکره باشد. طلاق در زمانی باشد که زن یائسه شده باشد. طلاق خلع و مبارات طلاقی که پس از سه بار وصلت متوالی به عمل آید یعنی زن و شوهری سه بار ازدواج کنند یا رجوع کنند و طلاق بگیرند. بر خلاف طلاق بائن، در طلاق رجعی، شوهر می تواند فقط در ایام عده به زن رجوع کند و طلاق را بر هم زند بدانید که همه طلاق ها رجعی هستند مگر مواردی که برای طلاق بائن آمده است.


محمدی

دو نکته بسیار مثبت در وکیل تلفنی وجود دارد اولا که مشاوره ها تخصصی به وکلا ارجاع میشود و وکیلی پاسخگو شما خواهد بود که بیشترین تجربه را در موضوع پرونده و مشکل شما دارد و ثانیا اینکه شما از هر شهری تماس گرفته باشید موسسه به شما وکیل ساکن در شهر خودتان معرفی میکند که امین امر باعث کاهش هزینه های اضافی خواهد شد از مدیریت و پرسنل موسسه سپاسگزارم


بشیر علی پاریاد

سلام .درخواست طلاق چه از طرف زن باشد و چه مرد اگر به نحو مطلوب دفاع صورت نگیرد ممکن است منجر به تضییع حق شود. لذا بهره بردن از وکیل امری ضروری در این مورد است .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام تعریف طلاق از زبان وکیل طلاق در کرج گفتیم که این یک حق قانونی برای مرد است. همین موضوع باعث می‌شود تا بعضی ها گمان کنند در ایران فقط یک روش برای طلاق وجود دارد، آن هم به درخواست مرد و از جانب اوست. اگر شما هم چنین تفکری دارید باید بدانید که سخت در اشتباهید! چون طلاق از جانب مرد فقط یک روش از سه روش رایج طلاق در ایران است. طلاق توافقی و طلاق از جانب زن نیز دو روش دیگر هستند که شرایط خاص دارند. اتفاقا بیشتر پرونده های طلاق در چند سال اخیر از نوع طلاق توافقی بوده اند.


محمد مهدی احمدی

از آنجایی که هر شخص در امور مختص به حیطه شغلی خویش تخصص دارد بایستی حتما هر کاری را به شخص متخصص در آن امر سپرد و باتوجه به پیچیدگی موضوع طلاق بدیهی است که با ارجاع امر به وکلا هم در وقت، پول و آسایش خاطر خود مطمئن شوید


بهزاد فولادی

با سلام و احترام علاوه بر تخصصی و علمی بودن روند رسیدگی به پرونده های طلاق شرایط حاکم بر محیط دادگستری برای همه اشخاص مطلوب نبوده و سپردن پرونده طلاق به یک وکیل مجرب موجب آسایش خاطر شماست


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.